Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Net wat DXM geprobeert en een hele dikke lijn caffeine mn neusgaten ingewerkt. DXM was meer om te kijken of ik die ene afwijking heb ofzo, dus ik ga 'm vrijdagavond hard spacen"
"Ik neem nu een lijn caffeine in mn gedachten, want het is op :<"
"Ik ga voor snuiven, alleen al het preparen van de lijn is al een feest ."
"Speed ruikt heerlijk ! Het is alleen ietwat heftig chemisch om te proeven. Als je een niet al te volle neus hebt en geen dikke lijnen legt kun je het meestal gelijk doorslikken zonder dat het in je mond komt."
"Explorer zei: Als je je eigen afspraken verbreekt door toch weer te nemen ben in je mijn ogen richting een verslaving aan het gaan.. Klik om te vergroten... Daarom maak ik dat soort afspraken ook niet met mezelf Oke, voor m'n gevoel verbruikt SWIM de afgelopen paar weken toch ietwat te vaak een snatz"
"Als ik gebruik trek ik eigenlijk vrijwel nooit een nacht door, alleen overdag of in de avond (maar na een paar biertjes kan ik nog prima slapen..). Ik moet zeggen dat het na een paar dagen overdag een snatz wel al zwaar is om ffies zonder rond te lopen"
"Eindelijk nog een paar mensen die de lol er ook niet van in zien om nachtenlang wakker te blijven"
"Tegenwoordig is Ether bijna nergens meer te koop, ik ben (heel kansloos) wel 8 of 10 winkels afgegaan en heb uiteindelijk bij één apotheek een flesje kunnen kopen voor +/- 2 euro. Flesje ligt hier nog steeds bijna vol, ik vind ether niet echt heel erg leuk ."
"Lijm ruikt lekker, benzine stinkt."
"Ik gok dat benzine erger is, ik las een tijdje geleden ergens van iemand die een paar maanden aan de butaan zat en best wel hard gesloopt was ."