Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"snoepjes, knabbels, knijters of gewoon pillen"
"van windmolens ga ik het sterkst hallucineren maar mijn sterkste waren denk ik blauwe mitsu's"
"(off topic) Delirium zei: Als je geen weegschaal hebt kun je het beste de MDMA ergens op leggen en met een lineaal of pasje zo neerleggen dat je een perfect vierkant hebt. Dit vierkant deel je zo goed mogelijk door tweeën. Je hebt nu twee driehoeken van 500 mg. Deze driehoek weer door tweeën delen, en die driehoek ook weer. Ik had laatst op deze manier acht porties van 125 mg gemaakt en allemaal in pony packs gestopt. Zo is het makkelijk mee te nemen bij bijvoorbeeld het uitgaan en kun je het makkelijk in je drankje slippen om bij te nemen Klik om te vergroten... wat is een pony pack nou weer? gewoon een zakje of wat?"
"XTC!!!!!! en wiet natuurlijk"
"1.XTC 2.Wiet 3.Alcohol"
"XTC Cocaine Paddo's Weed (+alcohol) Hasj Alcohol Salvia"
"IK dacht eigenlijk dat ze gedroogd juist sterker werden"
"Ik heb pas ook voor de eerste keer paddo's op en ik heb de hele nacht zitten denken wat nu de zin van het leven is. Uiteindelijk gaf ik de moed op en wilde ik er ook een eind aan maken maar, omdat mijn maat er (gelukkig) bij was heb ik dit toch niet gedaan omdat ik het kut voore hem vond als hij in de problemen kwam door mijn lijk. dus... het zou kunnen dat het aan de chrooms lag"
"Hoi Ik wil dit jaar graag paddo's proberen dus ik heb een paar vraagjes hier komen ze: 1. Hoelang is het zichtbaar dat ik heb gebruikt? 2. Van welk soort paddo's ga je het meest hallucineren? 3. Wat is de beste omgeveing om ze te gebruiken? 4. Zijn er nog dingen die ik moet weten voor een goede en veilige trip? Dat waren ze al! alvast bedankt voor jullie antwoorden!"
"Nee als je 1 keer in de 3 maanden Xtc neemt is het niet schadelijk... Want je hersenen doen er zeg maar 3 maanden over om een emmertje in je hersenen te vulle met Serotonine... (Xtc gooit telkens een beetje Serotonine uit dat emmertje en door die Serotonine word je gelukig / blij) met ongeveer 3 - 4 pilletjes is het emmertje zeg maar leeg, en als je dan Xtc er bij gaat nemen en er geen Serotonine meer is, dan word het pas slecht voor je... [/quote] hehe leuke vergelijking en een leuk trip report"