Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor dit topic, ik heb pas enkele malen GHB gebruikt en was nog niet helemaal bekend met de gevolgen ervan. Bij andere drugs die ik geprobeerd zoek ik van te voren meestal op wat de gevaren zijn, maar dit was gewoon een keer spontaan. Ik kreeg te horen van een vriend dat het wel relax was en ik wou het wel proberen (geen kater ect klinkt allemaal goed), ik vind het wel een relax middel maar zal er nu zeker mee uit kijken."
"Flugeltje zei: Als je een beetje gezond verstand hebt, zijn de gevaren van een overdosis ghb overschat Klik om te vergroten... Ja tuurlijk gewoon uitkijken, ik ben ook niet iemand die dit dagelijks gaat nemen, gewoon af en toe in een weekend."
"Kater voorkomen kan je doen door voor het slapen gaan wat After E te nemen (te kopen bij de smartshop) wil niet zeggen dat je totaal geen kater hebt, maar het helpt wel aardig. Al is after E niet meer dan wat vitaminen"
"Ik ben zelf niet echt een hele regelmatige gebruiker ik doe het misschien eens in de 3 maanden, ik heb dan ook niet zo veel nodig om flink te spacen. Ik zelf heb meestal als het echt inslaat de neiging dat ik gewoon even chill wil zitten, en pas als het een beetje door gewerkt is dat ik wil gaan dansen. Als je sterke pillen hebt is het chiller als je gewoon een halve of zelfs een kwart tegelijk neemt. Bij een kwart neem ik ze dan meestal om het kwartier en dan wordt het geleidelijk opgebouwd en blijft het happy gevoel langer hangen als het eenmaal goed werkt plus wordt je dan niet in een keer ontzettend wazig."
"Hoi, Ik heb een vraagje of iemand ervaring heeft met roze pillen met AP erop. Ik hoorde van een vriend dat ze wel goed zijn, maar meer informatie kan ik er niet over vinden (je kan niet op AP zoeken op het forum ), dus iemand ervaring ermee of een linkje naar een ander topic? Ik zou er graag meer over willen weten alvorens ik ze zelf ga nemen Ik heb zelf al aardig wat ervaring met de volgende types (o.a): blauwe mitsubishiheftig) lekker spacend Molentjes: lekker als oppepper maar niet erg heftig Dolfijntjes: Lekker Ik hou zelf wel van XTC waarbij je wel lekker spaced maar ook zin hebt om te feesten, dus niet dat je er zo wazig bent dat je de hele avond zwaar zit te kauwen in een stoel"
"niemand enige ervaring? anders wordt het zelf testen :P"
"onderbroek zei: heb er al 8 op Klik om te vergroten... Lekker verantwoord, kijk maar uit dat je niet een keer sterke pillen krijgt i.p.v die troep die je nu blijkbaar gebruikt..."