Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb dingen zien passeren dat juni de ban komt? klopt dit of?"
"Greenrwk zei: jammer weer, gewoon de meest slechtste speed gekocht dan⦠had die hele āgramā in een nachtje op geen idee of dit normaal is bij speed maar voeldee er helemaal NIKS van⦠bijhalve dat ik niet kon slapen en wat meer gefocust kon gamen𤣠Klik om te vergroten... dan moet het echt troep geweest zijn ja als het je eerste keer is zou je toch wel super strak moeten gestaan hebben en heel hoge motivatie gehad hebben om de anders meest saaie dingeg bv kuisen, leren plots heel interessant zijn haha vroeger gamde ik er een paar dagen op en dan is de focus unreal precies alsof je in de tv zelf zit"
"Neo-Shulginist zei: Ja ik snap dat ook nooit. Ik heb ook wel eens geprobeerd om te zeggen dat ik gewoon wil betalen voor zuivere speed hoor. Als het 20-30 euro kost voor een volle en zuivere gram. Prima. Hoor je mij niet over klagen. Dat is alsnog goedkoop want met zo'n gram kan je echt lang doen. Maarja. Kennelijk verkoopt bullshit beter. Klik om te vergroten... idd zo ben ik ook"
"ok even wat background ik begon het gebruik van mdma op 16-17 jarige leeftijd was gelijk grote fan en gebruikte het wel iedere paar weken op een hardcore feest of festival en dit zeker 1 tot 1 en half jaar lang ik weet het jong en dom helaas en op een bepaald moment had het natuurlijk zo goed als geen effect meer en dat zelfs als ik een jaar of langer stopte en opnieuw probeerde dus hierna gewoon volledig mee gestopt nu fast forward meer dan 10 jaar later niks mdma of xtc gebruikt in 10+ jaar vraag ik mij af of ik hopelijk weer geluk kan hebben en weer wat defftige effecten kan verwachten? iemand zelf ervaring mee? als dit zo is ben ik uiteraard wel van plan maar max aantal keer per jaar wel wat wijzer nu ga het zowiezo zeer binnenkort zelf testen maar dan met 130mg 6-APB kijken of dit al iets van leuks kan geven in een thuissetting ben in ieder geval zeer benieuwd, kijk al uit naar de festivals"
"johnhetkanon zei: Dank voor je reactie! Ik heb zojuist ook succinaat besteld om eens te kijken hoe die reageren op zilvernitraat. Had nog genoeg over en ook nog wat buisjes, dus vond ik wel interessant om te zien. Zal hier ook nog wel even een reactie posten hoe het er dan uitziet. Klik om te vergroten... hier nog wat nieuws over?"
"FredKroket zei: Heb jij een glazen bol? Klik om te vergroten... een crystal left nut heb ik ja. maar komt wel in de beurt"
"uiteindelijk is het allemaal dikke bullshit, ze doen het allemaal voor het geld en niet voor de ''gezondheid'' van de mens. dit kan de overheid niks schelen zolang ze maar dikke tax kunnen heffen op tabak en nu gaan ze doen alsof vapen zoveel gezonder is dan roken. het duurde vroeger ook heelang voordat roken gezien werld als ongezond, hetzelfde met Tefal, plastiek, alchohol en zo kan je blijven doorgaan let op mijn woorden binnen hier en 10-20jaar is vapen plost extreem ongezond. is ook logisch het omhulsol van zo een vape is letterlijk plastiek dus je ademt plastiek in dat ook chemische brol is. laat staan de andere toxische stoffen die er vast in zitten."
"Anoniempje2005 zei: Hoi allemaal, Ik heb een domme fout gemaakt, ik heb 4 maanden geleden voor het eerst XTC gebruikt, dit was ook mijn eerste keer harddrugs. Maar sindsdien heb ik al minstens 10 keer XTC gebruikt, dus ieder weekend. Ik ben nu al ruim een maand gestopt omdat ik er weinig meer van voelde en de kater steeds erger werd. Ik voel mezelf pas sinds 2 weken zoals eerst. Mijn vraag is: kan het zijn dat ondanks dat ik me normaal voel, dat ik mijn lichaam met dit wekelijkse XTC gebruik onomkeerbare schade heb toegebracht??? Ps: ik ben een 18 jarige jonge en ik weeg 75 kilo Klik om te vergroten... ik dee exact hetzelfde toen ik 16 was, je zal het niet willen horen maar ik zou gelijk minstens 6 maanden stoppen na eigelijk best een jaar, ik neem aan dat je het op een feest doet? probeer dan gewoon wat anders keta is ook zeer leuk en gelijkaardig effect leuk om te dansen etcc, maar kijk ik heb zelfde gedaan en dan kom je op een punt dat je zelfs jaren kan stoppen en er niks meer van voelen dus dat wil je zeker niet"
"Kordie zei: Je hebt gelijk. Ze zijn (nog) legaal. (Benzo)diazepinesā Bromazolam Bromonordiazepam Clonazolam Deschloroetizolam Desmethylflunitrazepam Flualprozolam Flubromazepam Flubrotizolam Fluetizolam Flunitrazolam Gidazepam Metizolam Meclonazepam Norflurazepam Pagoclone Pyrazolam Eerlijk gezegd verbaasd het me wel. Als je bv ziet wat die bromazolam voor ellende aanricht. Ik had echt gedacht dat die als eerste eruit zouden gaan. Waarom zouden deze nog legaal blijven? Zit daar een speciale rede achter? Klik om te vergroten... dit is gewoon pure Fck logic moment"
"gewoon even voor de zekerheid wil ik vragen of het volgende wel een goed idee is? denk opzicht niet dat probleem zou moeten zijn dus 3 uur geleden 25MG 4f-mph met redelijk ervaring nu wil ik binnen een uur 6-APB nemen dus doordat ik een op 8u een kleine maaltijd heb genomen de dosis zou een 200MG Succinate zijn heb de vorige keer 160 gedaan en vond wat te mild en doordat het lang duurt om de effecten te ervaren denk ik toch niet dat die 4f-mph een extra werking gaat hebben ben dus ook niet van plan om nog extra 4-mph te nemen, enkel maybe nog kleine redose 6-apb graag even bevesting"