Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga straks men jaarlijkse papavers gaan oogsten vorige jaar deed ik dit a.d.h.v nog wat processen die ik op internet vond voor ik het rookte. Maar heb daar momenteel geen zin in Daarom vroeg ik me af of het ook mogelijk is de ruwe opium rechtstreeks te roken ?? zijn de effecten minder, werkt het totaal niet ..? vind niets op internet peace"
"Nah was gewoon van plan wat onzuivere te doen vnv wegens te lui zijn op zondag de rest zuiver ik wel morgen ofso bedankt voor je antwoord Peace"
"heb genoeg hoor dont worry"
"Exceptional Insight zei: hislordship zei: Heel goed dat je gestopt bent! Speed is tog niks anders als troep. Ik hoop dat je dit volhoud! Klik om te vergroten... Jij houdt wel van uitersten hè? Jij kunt niet met alcohol omgaan, dus is het troep. Deze idioot kan niet met amfetamine omgaan, dus is het troep. Wat is de volgende? Klik om te vergroten... ja niemand heefthier het recht om speed troep te noemen"
"waarom vind ik nooit zulke feestjes"
"Heb dit ook gehad mijn oplossing hiervoor is eerst wat alcohol te drinken en dan jonko te roken en toen werd ik best stoned en sliep ik nog beter dan jonko alleen. Maarja best irri dat je eerst moet drinken maar dat kies je zelf ciao"
"ik hou toch wel heel graag van takken jammie"
"Ik heb ongeveer 3 jaar aan een stuk geblowd beetje beginnen inzien dat weed egt zwaar me leve verkloot (ging nietmeer buiten veel contact met maten verloren, geen vriendin noem het maar op...) Nu besloten om te stoppen wat me nu al 2 weken is gelukt alleen begin ik te flippe wegens het gewoonweg niet kunnen slapen, val pas rond een uur of 6 in de morgen in slaap (heb egt de vaagste dromen zoals men oog die eruit valt en moet die dan terug montere) Na een rusteloze nacht ga ik dan maar gaan werken met een zeer slecht humeur. Voel me echt de hele dag een wrak... Het is egt vaag beetje zoals speed je voelt je echt een wrak maar tog ben je op een of andere manier totaal niet tot slapen toe (heel veel verkeer in men hoofd) nog mensen die hier ervaring met hebben..."
"wajo zoiezo heb het feesten terug ontdekt lekker waus op de speed haha miss ist tog niet zo goed dat ik stop met blowen ga ik over op harde maarja kom tenminste uit me luie zetel"
"drink je eerst zat en rook dan joint je zal het wel voelen"