Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsis dit normaal?

is dit normaal?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
jonko91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ha nee man ik neem altijd lsd na speed dat voorkomt me om bij te pakke, wel heftige tripjes moet ik zegge
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
jonko91 zei:
ha nee man ik neem altijd lsd na speed dat voorkomt me om bij te pakke
Klik om te vergroten...
j
jonko91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
jonko91 zei:
ha nee man ik neem altijd lsd na speed dat voorkomt me om bij te pakke
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

helpt egt moet je eens probere lsd is egt een wondermiddel zet alles op een rijtje jammer genoeg ben je na 48 uur weer de oude
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jonko91 zei:
helpt egt moet je eens probere lsd is egt een wondermiddel zet alles op een rijtje jammer genoeg ben je na 48 uur weer de oude
Klik om te vergroten...
Maar ik ga niet LSD nemen als ik een nacht door heb gehaald op de speed, zonde van je trip. Voor de rest is het wel raar dat je jezelf zo moet onthouden van speed.
j
jonko91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
haha ik trip em egt al best hard op het slaapt tekort dat ik op speed heb als ik daar dan wat karton op drop ga je echt wauuuusssssssss maar meestal doe ik dit met vrienden moet zeggen het is totaal anders dan gewoon trippe

je kan er je mening niet over geven zolang je het zelf niet geprobeerd hebt het is pretty fucked up :hearteyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh, en dat intensieve dromen kun je verwijten aan het stoppen met blowen.
Als je blowt droom je meestal niet, of herinner je ze minder goed. Wanneer je dus opeens stopt, krijg je hele heftige dromen.

Maar veel succes ermee, en gewoon doorzetten. Uiteindelijk went je lichaam er weer aan dat 'ie op zichzelf moet functioneren.
j
jonko91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ongeveer 3 jaar aan een stuk geblowd beetje beginnen inzien dat weed egt zwaar me leve verkloot (ging nietmeer buiten veel contact met maten verloren, geen vriendin noem het maar op...)

Nu besloten om te stoppen wat me nu al 2 weken is gelukt alleen begin ik te flippe wegens het gewoonweg niet kunnen slapen, val pas rond een uur of 6 in de morgen in slaap (heb egt de vaagste dromen zoals men oog die eruit valt en moet die dan terug montere) Na een rusteloze nacht ga ik dan maar gaan werken met een zeer slecht humeur. Voel me echt de hele dag een wrak... :angry:

Het is egt vaag beetje zoals speed je voelt je echt een wrak maar tog ben je op een of andere manier totaal niet tot slapen toe (heel veel verkeer in men hoofd)

nog mensen die hier ervaring met hebben...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is vrij normaal. De een heeft alleen langer slaap problemen dan de ander.

Gewoon proberen door te zetten!
j
jonko91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
wajo zoiezo heb het feesten terug ontdekt lekker waus op de speed
haha miss ist tog niet zo goed dat ik stop met blowen ga ik over op harde maarja kom tenminste uit me luie zetel
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zorg gewoon dat je met alles in beetjes kan gebruiken. De een voor de ander vervangen schiet ook niet op. Speed ben je snel zat, althans je lichaam wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."