DonnieDark0 zei:
Speed is zowieso schadelijk
![:)]()
Waarschijnlijk is de amfetamine niet meer werkzaam en de versnijdingsmiddelen nog wel. Dus waarschijnlijk ben je gewoon wakker gebleven van een flinke hoeveelheid Caffeine en van wakker blijven wordt je brak
Bewaar je je speed goed afgesloten van lucht en licht op een constante en liefst lage temperatuur kun je het wel 2 maanden bewaren. Invriezen is het beste voor lang behoud van de kwaliteit.
Een relatief stabiele stof amfetamine zijn totale werkzaamheid verliezen in een relatief pieterpeuterige periode van 2 maand? Dat zowizo al onmogelijk, een schoolvoorbeeld van mijn punt welke ik duidelijk probeer te maken in de bovenstaaande post..
Caffeine is misschien een stimulant, maar het effect is totaal niet te vergelijken met iets als speed. Menig mens herkent het verschil hiertussen bij gebruik meteen. Daarbij is de kans dat deze stof er toevallig door één van de tussenhandelaren er in gemikt is, bij langenla niet zo groot als jij het voordoet. Cafeïne is duur, dat weet iedereen die een coctail gaat maken. Wat weinig van hen weet is dat cafeïne een gunstig effect op de 'kwaliteit' van de speed heeft. Het is niet het oppepende maar het zorgt ervoor dat de amfetamine gemakkelijker je hersenen binnendringt waardoor het effect positief beïnvloed word. Zo lang men dit niet weet gebruiken ze het hier niet voor, en zijn er veel goedkopere alternatieven. Verder heeft iedereen z'n eigen smaak, de één vind het ene effect beter de andere juist niet. Poeder en amfetamine in een bak mikken en met de staafmixer erdoor kan iedereen maar weten ze wat die nieuwe samenstelling van stofjes doen? T is niet anders, het gemiddelde interlectuele vermogen binnen de drugshandel (vooral eindverkoop) is vrij gering, anderen kiezen vaker voor een goed betaalde baan.
Het wakker blijven d.m.v cafeïne als stimulant, welke als goedkope garnering in een lijntje in vrij kleine dosis gebruikt word, is niet moeilijker als nuchter. Mits er een gewenning bestaat, anders trek je zo een nachtje door op cafeïne. Maar aangezien hij het al langer gebruikte, en in de overige dagen waarschijnlijk ook een grootverbruiker van koffie is zal extra energie van korte duur zijn en dan is het weer foetsie!
Een nacht doorgaan zonder drugs is echt totaal geen probleem hoor, stimuleer je natuurlijke adrenaline aanmaal door in beweging te blijven bijvoorbeeld of iets te doen in plaats van met je muil op je schoot kwijlend de zoveelste film aan het kijken bent en constant wakker proberen te blijven..
Hoe dan ook ik zit alweer 10 mins met een peuk in me harses, waar heeft m'n aansteker zich nou weer verstopt...