Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Ik heb wel eens laten vallen op het forum dat mijn werk bestaat uit het opsporen van fraude Ik viel in mijn 3 seconden scan over "in beslaggenomen" terwijl dit "in beslag genomen" moet zijn. Klik om te vergroten... Ja zeg,klopt.Goed van jou!Dan is het zeker weten nep!"
"Benzo.s blijven zeker een jaar goed,en mischien nog langer"
"Snuffelaar zei: Ik kan niet slapen zonder flual.. Klik om te vergroten... Dan neem je toch clona"
"Snuffelaar zei: 1mg clona voel ik al niet meer. Ik zit echt al op 2-3mg clona per dag +2-4mg flual Klik om te vergroten... En diazepam?"
"Blauweaap zei: Ik denk dat 3mmc door zijn grote populairiteit niet van de markt verdwijnt. De prijs per gram zou hierdoor waarschijnlijk wel omhoog gaan. Maar als ik het zo hoor en zie van vrienden groepen zitten voortaan nog alleen maar aan de 3mmc. Dus ik denk dat de vraag tegroot is en het in het iligale circuit verder gaat net als allen andere hard drugs. Klik om te vergroten... die gebruik ik niet"
"Bij mij werkt lorazepam en clonazelam het beste"
"Stonologie zei: Yes i know, die ban is dan wel weer heel kut. Al blijven de leukste groepen gelukkig wel nog (mening). Benzos blijven ook, gek genoeg Klik om te vergroten... Ja hoor je kan alle benzo,s kopen"
"Geen idee??Weet dat nonkel ,oom betekent"
"Mezelf zei: Veel mensen vergeten wat de verzekering allemaal uitkeert. Ik heb bijvoorbeeld 4x in het ziekenhuis gelegen met klaplongen waarvan 2x er ook een operatie bij zat. Van deze keren heb ik geen euro uit hoeven geven. Dit waren in totaal 21 dagen ziekenhuis, 2 operaties en een shitload of pijnstillers. Als ik dit zelf had moeten betalen zat ik nu nog in de schulden. Klik om te vergroten... Ja dat klopt.Maar eigen risico is bij het ziekenfonds al gelijk de eerste keer al op.Tandarts ben ik ook al doorheen en moet bij betalen...."
"Klopt ik kreeg ook een mail"