Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ook relaxt als je pilletje(s) een beetje uitbegint te werken en je bent thuis, dat je dan het xtc gevoel een beetje terugvoelt komen en daarna heerlijk in slaap kan vallen en ik drink idd ook nooit alcohol bij x, gewoon een lekker watertje! vind alcohol erbij een beetje jammer altijd"
"Dopezilla zei: Ik heb juist het idee dat alcohol de xtc rush versterkt. Ik had laatst namelijk een paar biertjes gedronken en daarna 'n pilletje genomen, en het sloeg een stuk harder in dan normaal. Te veel alcohol zal het effect overigens denk ik wel onderdrukken, maar dit was wel een lekkere combinatie. Blowen doe ik sowieso niet, want ik vind het niet fijn, en stuiteren vind ik toch leuk. Olle Klik om te vergroten... je word er gewoon vager van denk ik, als ik heb gezopen en daarna een pilletje op voelt het heel anders dan nuchter en een pilletje op. je voelt dan de pil + de alcoholroes"
"ik herken het sowieso, maar ik heb (gelukkig) nog nooit gehad dat ik niet meer wist waar ik was en wat ik aan het doen was. ik heb wel vaker - voornamelijk op de after, als de zon alweer volop schijnt - dat ik gewoon echt niet meer kan denken. dat ik niet eens tijdens het praten niet meer weet wat ik wilde zeggen, maar tijdens het denken me niet meer kan herinneren wat ik dacht. die momenten vond ik eerst wel leuk, maar op een gegeven moment is het echt vervelend want je bent óf alleen maar bezig met een beetje kijken en lopen óf je probeert een gesprek te voeren maar dat kan gewoon niet meer omdat je alleen maar kan focussen op het feit dat je niks meer weet. en dan de laatste keer met keta erbij en toen werd ik helemaal waus haha. mja dat is gewoon fout eigenlijk.. drugs nemen om drugs te nemen en niet om er nog wat leuks uit te krijgen, daar ben ik ook lekker klaar mee"
"ik was met een groep vrienden bij iemand thuis en ik werd helemaal paranoia. ik dacht dat iedereen me haatte, ik ging veel te ver nadenken en het was echt heel kut, zat helemaal in mijn eigen wereld net als de rest. ik had nog een paar lijntjes genomen en dan was het wel iets chiller maar toen dat uit was gewerkt begon het weer. niet leuk. ik voelde hem ook niet inslaan ofzo ik heb zelfs (we gingen sigaretten halen) een uur in een portiek gestaan omdat we n blowtje zaten te roken en we dachten dat er popo was."
"van die dikke blauwe ying yangs ging ik moeilijk hard van een halfje al! zo horen pillen te zijn, jammer dat ze nu weer onvindbaar zijn.. dat was de laatste chille pil die ik heb gebruikt voor ik een jaar ging stoppen (nog een half jaar en dan mag ik weer, haha)"
"ik word zwaar paranoia van die dingen meestal voel me er heel kut door en heb geen zin in dingen maar ook heel melig, inderdaad hele stomme flauwe humor ik werd er ook misselijk van en ik krijg er hoofdpijn van als een malle en mijn ogen waren aan het surfen niet normaal"
"paarse sterren zijn inderdaad relaxt, en ze waren ook heel snel uitverkocht! ik had vorige week die blauwe mercedessen voor het eerst, volgens mij een oude batch, maar daar ging ik ook lekker op! ik had al andere pillen op dus ik kon niet echt goed en helder oordelen, maar ik vond ze wel fijn. ik had daarvoor trouwens groene recycle pillen op, heeft iemand meer ervaring met deze?"
"Apeldoorner zei: Ik kijk ook scheel als ik X slik.. Laatst bij een halve al.. Dus of et aan de dosering ligt, lijkt me dan niet, gezien mijn ervaring..Of ik kan gewoon minder goed tegen drugs haha Klik om te vergroten... tuurlijk wel, elke pil is anders. dat je ging scheelkijken van dat halfje was misschien gewoon een sterkere pil"
"Apeldoorner zei: Groen? Mss Mephedrone? Klik om te vergroten... neen, ik weet hoe mephedrone voelt en dat was het niet, zat gewoon mdma in waarschijnlijk, maar een vriend van me dacht dat er misschien ook 2cb in zat. ah ja, jullie kunnen dat toch ook niet weten, ik kan ze beter laten testen"
"Oom Klaas zei: Het pilletje waar ik na kennismaking nog steeds naar zoek, het roze hartje. Geen hartje al teken op de pil, maar een pil in de vorm van een hartje. Zachte pil, als je erop drukte brokkelde al wat af, en allemaal stukjes kristal ipv vermalen tot poeder. Waarschijnlijk een kleine amateur die ze maakte, je kon de stukjes mdma kristal gewoon tellen. Laten testen, 145 mg mdma Deze pil ben ik 1 maal tegen gekomen, en later nooit meer Klik om te vergroten... Die had ik laatst, zo ontzettend fijn! Helemaal heerlijk."