Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dieetlijn afweersysteemverneuker"
"Ach, het is mooi spul om de laatste puf echt optimaal te benutten als een dead walking man"
"Hitler drug= PCP Aka Angel Dust"
"Ik ga voor coke. Coke is gewoon lekker en speed is gewoon kut. Dat vind ik dan he.."
"Hmm, als ik snuif tijdens een roes opgewakkert door een zware downer; word ik weer nuchter. Geen idee of zijn gebruik, na die tijd; invloed heeft op narcose middelen."
"Ach, die mensen zijn zo slecht nog niet."
"Word jij sociaal van LSD?"
"Op speed praat ik net als iemand met de downsyndroom. Dat geld ook voor alcohol. Het is best vervelend."
"1x in de 3 maanden was normaal, maar ik ben een week goed ziek ervan geweest en vind het effect niet zo super. Geef mij maar tripmiddelen!"
"Wassup!"