#1
In plaats van in gezelschap trippen gewoon alleen gaan. Alleen ga je zoveel dieper omdat je dan niet afgeleid word door gesprekken enzo. Ook mediteren of alleen met je ogen dicht ergens zitten of liggen kan erg mooi zijn, je kan echt een andere wereld ingaan zoals adreno al zei.

, muziek maken, bomen knuffelen
, knutselen, bellen blazen, simpele spelletjes spelen, zwemmen.....