#1
Ik zou een heel portie mexicaanse aanraden, maar misschien dat je met de helft kunt beginnen en later de andere helft erbij nemen. Ik betwijfel alleen of je daar dan nog zin in hebt. Een trip prikkelt je zintuigen en betere reuk en smaak zit je in dit geval niet op te wachten :þ
) De smaak is vies (vind ik) maar ik werk ze wel snel naar binnen.