Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalve Portie Mexicaanse

Halve Portie Mexicaanse

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou een heel portie mexicaanse aanraden, maar misschien dat je met de helft kunt beginnen en later de andere helft erbij nemen. Ik betwijfel alleen of je daar dan nog zin in hebt. Een trip prikkelt je zintuigen en betere reuk en smaak zit je in dit geval niet op te wachten :þ
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ik ben van plan over een tijdje een halve portie mexicaanse paddo's te gaan proberen. Dit wordt de eerste keer voor mij dat ik paddo's ga proberen, dus ik neem een 'lichte' soort en daarvan een halve portie. Nu is mijn vraag, wat kan ik allemaal verwachten? Geen heftige hallucinaties en zulke dingen heb ik al gelezen, maar wat dan wel? Lichte vervormingen? En hoe gaat het in je hoofd na een halve portie mexicaanse? Is er de mogelijkheid om het buiten te doen, in de natuur, waar bijna geen mensen komen? Want ik heb gelezen dat je het niet buiten moet doen, maar het lijkt me toch wel geweldig om in een mooi groen zomers bos te zitten met paddo's op. :) Ik heb al ongeveer alle mogelijke informatie over paddo's opgezocht, tripreports gelezen, er lang over nagedacht, en ik heb nu wel het gevoel dat ik er klaar voor ben.

Alvast bedankt, voor uw wijze reacties :grin:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zorg dat je water en eventueel wat te eten bij je hebt en ga lekker op een rustig plaatsje in het bos zitten en ga je zitten verwonderen over alles wat er om je heen gaat gebeuren. Als je denkt dat je er klaar voor bent gewoon doen. Een halve portie mexicaantjes is idd een goede dosis voor de eerste keer. Ik wens je veel plezier :) Het bos is zo mooi met paddestoelen

:hearteyes: :wave: :hearteyes:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het begint met het scherper zien en het licht is helderder en voller. Je zal de bomen zien bewegen. Je zal de blaadjes aan de bomen zien dansen in de wind. Alles wordt heel kleurrijk en schittert. Van een halve portie wordt je licht euforisch en je gedachten gaan wat sneller.

En inderdaad wat Henkfloyd zegt neem water of vruchtensap en wat te eten mee voor als je daar behoefte aan hebt :grin:
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke, dat klinkt al mooi :) . Hoe zit het met de huidige paddo status nu, in nederland? Ik word van google niet veel wijzer. Ik hoorde dat er voor nog wel minstens 2 maanden paddo's bij de smartshop te koop zijn? Ohja, dan neem ik die halve portie dus, maar dan wil ik waarschijnlijk 2 weken later die andere helft van de portie nemen, kan ik die gewoon bewaren voor 2 weken? En hoe erg stinken verse paddo's?
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kunt ze nog steeds kopen in de smartshop naar mijn weten.
Zodra de paddo's op lijst 1 staan zijn ze illegaal en mogen ze niet meer verkocht worden. Zal waarschijnlijk pas na het zomer reces van het kabinet worden of begin 2009.

Als je eerst een halve portie vers eet en de rest droogt kan je ze bewaren. verse paddo's kan je geen weken bewaren dan gaan ze rotten.
Paddos hebben een schimmelgeurtje (want het zijn ook schimmels :beer: ) De smaak is vies (vind ik) maar ik werk ze wel snel naar binnen.

Tip: snij je paddos in kleine hapklare stukjes, neem een half handje paddos in je mond, een paar keer goed kauwen en met een flinke slok thee wegspoelen. En zo ga je door tot je (halve) portie op is. Zo gaan ze bij mij het snelste naar binnen met de minste vieze smaak. En door de warme thee begint het effect wat sneller op te komen IMO.

:wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn eerste keer was ook op een half portie Mexicaanse, verwacht er niet te veel van :þ
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke, bedankt voor de reactie's, dat in kleine stukjes op je hand en dan naar binnen werken klinkt wel goed. En dat ik er niet teveel van verwachten snap ik ook wel, maar je moet toch klein beginnen... Je leert trippen door te trippen. Right? :)
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog een vraagje, zou het mogelijk zijn om 3/4 portie of zelfs een hele portie te doen? Want ik wil best wel een heftige, intenste trip... Maar weer niet TE heftig en intens... Wat raden jullie aan?
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#10
in mn trip had ik juist Geen probleem met eten van verse (bah bah) paddos
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
fs180 zei:
in mn trip had ik juist Geen probleem met eten van verse (bah bah) paddos
Klik om te vergroten...
Het is te doen, maar liever niet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
jcutter123 zei:
Met choco eieren erbij he :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ik vertrouw die dingen nog steeds niet, die trip ging niet zoals het hoorde :þ
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
:openmouth:
Dude, misschien werkte dit voor jou wel als MAO remmers :mrgreen:
Nee, dit waren serieus gewone paas eitjes, anders was ik ook wel gek geworden, gezien ik meer van die dingen op had volgens mij.
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#14
fs180 zei:
in mn trip had ik juist Geen probleem met eten van verse (bah bah) paddos
Klik om te vergroten...

:) Nuchter vond ik ze idd ook een stuk minder lekker (wat iets anders is dan VIES, want dat vond ik ze eigenlijk niet) dan toen ik na een half uur of wat de rest van de portie naar binnen had gewerkt..)

Mijn 1e trip was een hele portie mexicaanse, waarin ik de 2e helft vande portie ong. een half uur later heb genomen na mijn eerste helft.. Het resultaat was bij mij een mooie 4/5 uur durende trip met redelijke visuals welke goed te controleren was. De hele trip zelf was lekker rustgevend en vrolijk.

Ik heb hier toen idd wel MAO-remmers bij gebruikt en passiebloem thee!

Let op, dit is geen advies maar slechts een kleine beschrijving zoals ik het toen gedaan heb. :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou gewoon eerst de helft op eten, en daarna als je nog zin hebt de andere helft. Verwacht geen heftige trip maar vooral heel erg veel plezier. Het is echt een soort geweldige introductie :)

Mijn eerste keer paddo's was op iets soortegelijks, hier een tripreport:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9871&highlight=
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
jcutter123 zei:
:openmouth:
Dude, misschien werkte dit voor jou wel als MAO remmers :mrgreen:
Nee, dit waren serieus gewone paas eitjes, anders was ik ook wel gek geworden, gezien ik meer van die dingen op had volgens mij.
Klik om te vergroten...
Haha, dat weet ik, ik maak maar een grapje. Als MAO remmer had ik wel wat meer nodig. Het waren gewoon erg potente paddenstoeltjes :þ
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke, bedankt voor de informatie, nu weet ik ongeveer hoe het zal gaan en zal worden. Jammer dat nu net het paddoverbod eraan komt, maar alsnog, ik hoorde over een alternatief in de vorm van een pil? (Iemand postte dat hier ergens op de forums, iemand een idee wat dit wordt?) Ik zal in de zomervakantie nu nog zeker wel een halve portie mexicaanse gaan eten :wink:

:wave: :mrgreen:
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oke, ik ben nu van plan volgende week de paddo's op te eten, op zaterdag. Ik ben flink aan het twijfelen geweest over een hele portie of een halve portie mexicaanse, dus ik denk dat ik maar 3/4 portie neem :) . Dat ik ze volgende week al wil gaan nemen komt doordat ik een droom had, waarin ik paddo's at, en er dus allemaal vreemde dingen gebeurde in die droom en ik dacht "Dat komt door de paddo's! :grin: ". Was zeer blije en vrolijke droom, dus nu ben ik gemotiveerd genoeg om tot the real deal over te gaan :wink: . Een vraagje, hoe smaken mexicaanse? Want ik wil ze buiten op gaan eten (Wordt lekker warm volgende week), maar ik wil ze dan wel normaal kunnen opeten.

Alvast bedankt,
spáátz :grin:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kaasaap zei:
Een vraagje, hoe smaken mexicaanse?
Klik om te vergroten...

ze smaken naar beschimmelde natte sokken :kots:
:grin: :grin: :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als rottend natuur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."