Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voor mij aler eerste keer xtc want toen had ik zowiezo nog nooit meer gedaan als blowen het is wel 2 jaar trug jammer kan ik niet aan lsd komen ben er wel naar aan het zoeken"
"sorry het was bij het verkeerde topic ik heb fout gepost het hoorde niet daar te staan het moest bij die topic van waneer heb je voor het eerst harddrugs gebruikt sorry!"
"ja hele goeie combinatie"
"sos en alchhol"
"eerste keer LSD zaterdag"
"fout die ik nooit meer maak"
"ik snap het ja maar ik wou gewoon een keer een sterker efect dan dat je een normaal lijntje neemt maar stond er niet bij stil dat dit ging gebeuren"
"ik heb geen geld teveel maar het was een zaterdag 11 uur en ik dacht toen ik ga 12 uur naar huis en ik ga niet op zondag snuiven had het wel kunnen bewaren maar dacht maak het nu op ben ik er gelijk vanaf"
"nep"
"mooi report als ik al die mooie berichten over LSD zie wil ik het ook maar eens uit gaan proberen (ik weet ook de nadelen )"