GabberFreak17 zei:
is heroine Idicenteel te gebruiken? het in de hand houden? en je kunt het toch ook snuiven? wat moet je verwachten de 1e paar keren? en kun je dan nog zonder ziek te worden er van af?.. las dat je naar 3 weken achtermekaar gebruiken lichaamlijke afkick verschijnselen kunt krijgen?
ben namenlijk best geintreseert naar de efecten van heroine
groeten
Nee het is NIET incidenteel te gebruiken... geloof me, als je eraan begint... dude laat die troep asjeblieft met rust.
Hoe het voelt:
de eerste keer dat je het gebruikt voelt het alsof je eindelijk DÉ oplossing hebt gevonden voor AL je problemen. Iedereen denkt dat ie het in de hand kan houden, de eerste paar keren.
3 weken achter elkaar en dan ziek worden ???? 3 DAGEN achter elkaar en dan wordt je ziek als je stopt.
heel veel mensen zijn geinteresseerd in de effecten.
ik ging het gebruiken toen ik veel problemen had, dan is het buitengewoon verslavend, niet te vergelijken met coke of pep.
maar ik heb een vriend, die totaal geen problemen heeft en gelukkig is, en het ging gebruiken, gewoon om te kijken hoe het was, en die werd nog verslaafder dan mij!!! De enige reden dat hij het nu niet meer gebruikt is dat hij het van mij kocht en ik het hem niet meer geef!!! Nu is hij verslaafd aan GHB en slaappillen.
niet doen, punt...
bovendien, heroïne is zoooo passé
![:tongueout:]()