Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsveilige dosis?

veilige dosis?

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
is heroine Idicenteel te gebruiken? het in de hand houden? en je kunt het toch ook snuiven? wat moet je verwachten de 1e paar keren? en kun je dan nog zonder ziek te worden er van af?.. las dat je naar 3 weken achtermekaar gebruiken lichaamlijke afkick verschijnselen kunt krijgen?
ben namenlijk best geintreseert naar de efecten van heroine

groeten
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik geloof te hebben gelezen dat jij al best verslavings symptonen had met speed gebruik

voor mensen die verslavings gevoelig zijn is heroine gebruik volgens mij echt heel erg gevaarlijk dus wees gewaarschuwd!!

maargoed op zon antwoord zat je natuurlijk niet te wachten.
je kan heroine in principe incidentieel gebruiken het is niet erg slecht voor je ofzo alleen ontzettend verslavend verder kan ik je geen antw geven op je vraag[/list]
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
GabberFreak17 zei:
is heroine Idicenteel te gebruiken? het in de hand houden? en je kunt het toch ook snuiven? wat moet je verwachten de 1e paar keren? en kun je dan nog zonder ziek te worden er van af?.. las dat je naar 3 weken achtermekaar gebruiken lichaamlijke afkick verschijnselen kunt krijgen?
ben namenlijk best geintreseert naar de efecten van heroine

groeten
Klik om te vergroten...

1. Alles is incidenteel te gebruiken, de vraag is: Kan jij het incidenteel gebruiken? Je had al aardig wat problemen met speed toch?

2. Je kan het idd snuiven.

3. Ziek zijn, verdoving en een gelukzalig gevoel.

4. Je kan er zonder ziek van te worden er af komen, maar als jij met regelmaat gaat gebruiken (en die hoeft echt niet heel erg groot te zijn) dan wordt het al een stuk lastiger.

Het lijkt erop dat je denkt heroïne wel kunt kicken als je eenmaal verslaafd bent. Je onderschat alleen wel de hevige geestelijk verslaving, daar kan je echt niet omheen!

Uiteraard weten fnea en jaja je er meer over te vertellen :).
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
GabberFreak17 zei:
is heroine Idicenteel te gebruiken? het in de hand houden? en je kunt het toch ook snuiven? wat moet je verwachten de 1e paar keren? en kun je dan nog zonder ziek te worden er van af?.. las dat je naar 3 weken achtermekaar gebruiken lichaamlijke afkick verschijnselen kunt krijgen?
ben namenlijk best geintreseert naar de efecten van heroine

groeten
Klik om te vergroten...
Nee het is NIET incidenteel te gebruiken... geloof me, als je eraan begint... dude laat die troep asjeblieft met rust.

Hoe het voelt:
de eerste keer dat je het gebruikt voelt het alsof je eindelijk DÉ oplossing hebt gevonden voor AL je problemen. Iedereen denkt dat ie het in de hand kan houden, de eerste paar keren.

3 weken achter elkaar en dan ziek worden ???? 3 DAGEN achter elkaar en dan wordt je ziek als je stopt.

heel veel mensen zijn geinteresseerd in de effecten.

ik ging het gebruiken toen ik veel problemen had, dan is het buitengewoon verslavend, niet te vergelijken met coke of pep.

maar ik heb een vriend, die totaal geen problemen heeft en gelukkig is, en het ging gebruiken, gewoon om te kijken hoe het was, en die werd nog verslaafder dan mij!!! De enige reden dat hij het nu niet meer gebruikt is dat hij het van mij kocht en ik het hem niet meer geef!!! Nu is hij verslaafd aan GHB en slaappillen.

niet doen, punt... :(

bovendien, heroïne is zoooo passé :tongueout:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#5
en wat Bal0n zegt, als je al problemen met SPEED had, ... wtf, denk je dat je dat je dan HEROÏNE in de hand kan houden?!?!!?

JEZUS!!!! :/
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij heb ik nergens gelezen dat Gabber het wou gebruiken. Hij meld toch ook dat hij geïnteresseerd is in de effecten. Ik heb het geluk gehad dat ik bevriend ben met een ex-junk. Die heeft me alles netjes uit de doeken gedaan. Anders had ik het ook wel willen weten. Heb het haar ook gevraagd uit nieuwsgierigheid. En ben ook nooit van plan het te gebruiken, tenzij ik weet dat ik toch morgen ga hemelen, dan wel.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tsja, als je gelukkig was zou je nog wel een keertje nadenken...

Dus doe wat aan je depressiviteit en de problemen die je hebt! Door steeds maar naar de drugs te grijpen maak je het alleen maar erger. Wees is niet zo zwak en vecht voor je leven! Het leven is kijhard en je moet er echt voor vechten!

Ga inderdaad naar je huisarts en vertel hem wat je van plan bent en waarom...
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
uit die post lijkt af te leiden dat hij het wil gaan proberen.. dit hoeft inderdaad niet zo te zijn, maar mijn ervaring is dat mensen die er in geinteresseerd zijn -en dit soort posts posten- het ook gaan gebruiken als ze de kans krijgen; immers: de nieuwsgierigheid is er.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#9
idd ben super nieuwschierig en heb idd de bedoeling idicenteel te gebruiken idd k mezelf vaak depresief voel en dit zie als een tijdelijke oplossing naar problemen en verdriet
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#10
...

ja wat kan je daar nou op zeggen...

ga asjeblieft naar je huisarts en zorg dat ie een psycholoog, een anti-depressivum en wat kalmerends regelt
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Idd, jongen jongen, BEGIN ER NIET AAN!!!!!!!!!

Tenzij je echt je leven wil vergooien, doe dan maar lekker. Maar kan echt geen begrip opbrengen voor zoiets. Sowieso met jouw verslavingsdrang!!!
Als je depri bent, los je dat juist niet op met bruin.

Wordt verstandig jongen, voor het te laat is.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#12
dit is echt een typisch geval van ,spoel de tijd 10 jaar door en je bent dakloos en steelt geld om een oplossing van geacetyleerde morfine in je ader te brengen

tenzijje wat aan de problemen doet die je hebt, ik weet niet wat ze zijn, maargoed ik ben zo ook aan de bruin begonnen, (langdurige depressie en wat nare ervaringen in het leven + achterlijke nieuwsgierigheid), ik heb mn problemen nu voor een groot deel overwonnen, maar daar heb ik hard voor moeten vechten, en dan bedoel ik niet voor de problemen zelf, maar om uit de verslavingscirkel te komen, en dan BEGINNEN aan je problemen te werken, waar ik nu mee bezig ben, wat nog goed gaat ook, ik heb nog wel medicijnen nodig, doordat ik aardig wat psyschische klachten erBIJ heb gekregen DOOR het gebruik van vooral heroïne en crack

dit klinktmisschien alsof ik een opa ben van 80 maar ik ben gewoon 18 en 4 maanden verslaafd geweest heroïne en methadon. sindsdien kan ik niet meer zonder kalmeringstabletten (ja, ik heb het geprobeerd, maar als dat langer dan 1-3 weken duurt dan gebeurt er iets dat niet leuk is)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ben, ik zou het niet beter kunnen verwoorden.

het leven is vechten, wees sterk

overwin je moeilijkheden, sommige periodes in het leven zijn een lijdensweg, maar iedere keer ZUL je er bovenop komen want IEDER mens heeft die kracht, en na iedere overwinning zul je sterker zijn dan te voren.

echt waar :sunglasses:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
en bovendien als je je problemen als een verstandig mens oplost, zul je je daarna echt stukken beter voelen dan het gevoel dat je ooit van drugs zal krijgen. Drugs is 1 dag lol, een leven zonder al je problemen is een leven lang.
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
doe maar niet :beer:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

GabberFreak17 zei:
idd ben super nieuwschierig en heb idd de bedoeling idicenteel te gebruiken idd k mezelf vaak depresief voel en dit zie als een tijdelijke oplossing naar problemen en verdriet
Klik om te vergroten...

volgens mij zit je de boel hier gewoon voor de gek te houden .
hiermee kun je behoorlijk wat mensen kwetsen of boos maken
rot op van DF

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."