Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"alright, heb me nog nooit op een forum geregistreerd of hulp gevraagd maar de laatste tijd loop het de spuigaten uit en moet ik toegeven dat ik een full blown coke verslaving heb hoe is het begonnen.. klassiek verhaal, keertje proberen, dan enkel bij het feesten, dan om de verveling tegen te gaan... je kent het vanwaar had ik het? kom zelf uit antwerpen dus in het begin was het van de klassieke mocro dealers die je steenvast afrippen door te weinig en kut kwaliteit te geven.. daarna hadi k een andere connectie voor een paar jaar maar deze jongen is tot op heden vermist na een mislukte deal enter dark web, veel geprobeerd en kwaliteit was beter maar het vertrouwen op de post en de soms lange wachttijden ben je op de duur ook beu nu heb ik via via een nieuwe dealer met topkwaliteit aan een goede prijs, leuk zou je denken... maar niets is minder waar want het heeft mijn gebruik enkel de hoogte ingejaagd ik weet dat ik een probleem heb en dat ik er niets kan tegen doen, na een weekend stevig gebruik (5 g op 2 dagen is geen uitzondering) besef ik dit en ben ik een paar dagen kalm, daarna word ik overmoedig en ga ik ervan uit dat ik niet verslaafd ben dus bestel ik weer... repeat repeat repeat ik haat het als ik tijdens het weekend liever in bed blijf dan met mijn kinderen te spelen, ik haat het als ik 's ochtends opsta en direct aan een lijn / alochol denk.. ik voel me een shitty vader... Niemand heeft dit door en ik wil men verhaal kwijt, hoop hier anderen tegen te komen die ook in deze situatie zitten en er boven zijn gekomen... dit verhaal typen lucht al op"
"soms denk ik dat betrapping door mijn vrouw het beste is dat me kan overkomen.. soms denk ik om alles op te biechten, maar ik weet dat ik haar daar een enorm verdriet mee aandoe. Ik hoop dat ik ermee kan stoppen door erover te praten (virtueel), heb dit nog nooit gedaan en misschien is dit een uitlaatklep waar ik terecht kan misschien ben ik te arrogant en denk ik dat ik het zelf wel te baas kan... had ook weedverslaving en dit heb ik achter me kunnen laten"
"heb 6 jaar elke dag geblowd, eerste weken stoppen zijn hard.. daarna gaat het beter! hou vol bro"
"is het naief als ik denk dat ik het zelf nog steeds kan oplossen? mijn huisarts is familie van mijn vrouw.. dus geen optie"
"herkenbaar bro... merk ook dat ik veel drank nodig heb om coke down op te vangen.. gelukkig heb ik men huis en gezin nog (zij hebben niet door) maar wil dit ook niet kwijt raken.. soms gaat het paar dagen goed, maar dan vind ik alles saai en begin ik gewoon opnieuw... erg k"
"Antwerpen (mocros) meestal 0.6 en versneden shit als je een keer besteld dan heb je constant spamberichten (soms 5 per dag) ze komen ook altijd te laat, hopeloos"