Goede avond,
Ik ben al een tijdje coke verslaafd maar merk dat ik er steeds meer drank bij nodig heb.
Wil al een tijdje van de drugs af,, maar....... het lukt me niet.
Ben me huis en gezinnetje al kwijt, wil gwn een nieuwe start zodat ik wel kan laten zien dat ik er kan zijn voor me kind.
Veel mensen nemen drank erbij , om de 'down' op te vangen. Samen met (base) coke kost dat te veel tijd en geld.
Als ik jouw was zou ik aan een methadon programma te starten en inschrijven bij 'housingfirst' . Het zal een tijd duren maar als je het echt wilt zal je uiteindelijk een huisje/appartement krijgen via je gemeente.
Heb mensen tot zekere hoogte gekend en 1 persooon geholpen en hem een plekje in mijn appartement gegeven tot hij in aanmerking komt voor een appartement.
Was moeilijk voor mij aangezien hij zoveel coke rookte dat er 5 gram of meer per dag werd gebruikt met minstens een fles vodka.
Maar om een lang verhaal kort;
Meld je aan bij een hulp organisatie , heb je nog wel een verzekering? Anders helpen ze daar ook bij.
Ik wens je veel sterkte toe nu je in dit diepe dal zit. Weet er alles van (niet zelf maar wel half)
Je kan het richt je inderdaad op je kind als motivatie en het zal tijd en veel energie kosten.
Ik hoop dat je je snel goede hulp kunt krijgen voor het te laat is ...