#1
is het naief als ik denk dat ik het zelf nog steeds kan oplossen? mijn huisarts is familie van mijn vrouw.. dus geen optie
soms denk ik dat betrapping door mijn vrouw het beste is dat me kan overkomen.. soms denk ik om alles op te biechten, maar ik weet dat ik haar daar een enorm verdriet mee aandoe. Ik hoop dat ik ermee kan stoppen door erover te praten (virtueel), heb dit nog nooit gedaan en misschien is dit een uitlaatklep waar ik terecht kan
misschien ben ik te arrogant en denk ik dat ik het zelf wel te baas kan... had ook weedverslaving en dit heb ik achter me kunnen laten
Hier is een speciaal subforum voor:@janjansens
Hoi JanJansens,
Voor mijn opleiding ben ik op zoek naar een verhaal van iemand met een drugs of alcohol verslaving, of iemand die een verslaving heeft gehad en inmiddels is afgekickt. Ik zou graag meer willen weten over jouw verhaal als jij hier natuurlijk voor open staat. Ik zal respectvol met je verhaal omgaan en je kunt geheel anoniem blijven. Ik hoop graag van je te horen! Lieve groet, Lotte.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."