Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De roze duif je kent hem vast wel.. Ik had ze al eerder op maar ow wat zijn die dingen lekker!! Dus ik dacht tijd voor een reportje Om 1uur heb ik een halve genomen, ik begon het naar een half uurtje al flink warm te krijgen, heb toen de verwarming maar een tandje lager gezet na 45 minuten.. krijg ik allemaal tintelingen over me hele lijf Ik kreeg ontzettend veel zin om tegen mensen te praten op msn.. die hebben het geweten ook.. haha!! Om 02:00 ben ik even gaan gamen.. dat is iets wat ik altijd doe als ik van de kaart ben... heerlijk wat mensen afknallen in COD MW2.. tintelingen worden steeds erger.. en tering wat is het warm! Nog maar x de verwarming wat lager gezet. Het is nu 02:15 en begin te gapen.. dat is meestal het teken dat ik op de piek zit Eigenlijk is het best moeilijk zon verslag te doen als je van de kaart bent haha!! Zojuist even een sigaret gerookt... best lekker zon sigaretje.. maar ze zijn bijna op Ik ga nu even kijken of ik een serie kan volgen.. Heroes.. Ik geef zometeen weer even een update van hoe het gaat Edit: 2:36 Pfoeee damn.. wat ga ik hard op een halve Ben nu een beetje muziek aan het luisteren.. Sia - I'm just the girl who lost her cocaine blijft een lekker nummer.. beetje Classixs Dj Ganon vs Francois - crazy orcheal (orginal mix) Heerlijk!! Krijg gewoon zin in eeen feeestje!!! hahahah!! Helaaas moet ik het met oordopjes in me oor doen . huisgenootjes liggen te pitten Zometeen maar even wat gaan doen.. maar wat ik heb geen ideee jullie horen het zo haha Edit: 03:06 mrreno was zo vriendelijk om me gezelschap te houden op msn En ja waar gaat het over op dit tijdstip als je een klinker op hebt.. Juist TOTAAL nergens lekker onzin praten!! haha!! Zo maar is even filmpjes kijken van KUD.. zoek maar is op youtube je ligt helemaal dubbel ook al heb je niets op haha!! Oja, dit is trouwens ook een leuke Pablo Francisco - Extacy standup comedian! te lachen!! Lol @ msn gesprek Ik: Ga is slapen jij S: Ga jij maar slijpen :P Ik: Slijpen S: slapen hahahaha xD Ik: haahhaha :P kutje, ik space em :P S: och wanneer niet Ik: hahhahaha!! Tintelingen zijn inmiddels afgelopen.. een 2de halve gaat em niet worden aangezien het alweer best laat begint te worden haha!! Zometeen nog maar even wat mensen afknallen in Cod Mw2 hihi Edit: 03:44 Hij begint nu langzaam uit te werken.. heb het nog wel ontzettend warm.. Ben nog heerlijk aan het msnen.. gamen was er niet meer van gekomen haha!! Relaxt muziekje op, en msn prima Mensen ik stop er mee ga zo maar is proberen te pitten Ik hoor wel wat jullier er van vonden haha!! Grtz een duif!"
"Nathaniel zei: jajaxtc zei: Om 14:00 ben ik even gaan gamen.. dat is iets wat ik altijd doe als ik van de kaart ben... heerlijk wat mensen afknallen in COD MW2.. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... En je bent al zolang bezig? In je eentje? Vind je niet een beetje zonde van pillen- en serotonine voorraad? Klik om te vergroten... Ooop die 14:00 klopt niet haha, moest zijn 02:00 hihi.. foutje :P"
"Laatst zat ik in de auto, was flink aan het spacen, Ik zat voorin, ik deed me ogen, dicht,, een vriend vroeg aan mij gaat het , wat ben j aan het doen,, ik zo, ik ben een huis aan het bouwen tussen 2 huizen in en het is een rijtjes huis,, ik zie de stenen vliegen En ik heb vaak, als ik met iemand bel, dan zijn hun aan het praten, en dan denk ik aan iets, en dat roep ik dan meteen, terwijl het niet over het gesprek gaat, hoor je aan de andere kant,,, he waar heb jij het over?"
"Smarties, Kegels, snoepjes, skittle's , klappetandj"
"Groene duifjes"
"Hoi mensen, Weet niet of dit in het goede topic staat. Ik ben een in juli opgepakt geweest bij een feest. Had 2,5 pil bij en nog een kleine punt ketamine.. Ik heb een paar uur vastgezeten, daarna gesprek gehad met officier van justitie. Daaruit bleek nog niet of ik een boete zou krijgen of wat dan ook.. Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen.. Nu is het probleem ik ben sinds kort verhuist weer naar mijn ouders.. als er een brief binnen komt van justitite en daar staat mijn naam op.. dan maakt mijn moeder hem open want mijn vader heeft dezelfde voor letter en uiteraard achternaam.. Me moeder zou denken dat het een brief is voor te hard rijden ofzo... Maar ik weet wel beter.. Is er geen manier ofzo om contact op te nemen met de politie en te vragen of ik daar nog een boete voor krijg ofzo... lol Want als mijn ouders het te weten komen.. dan is het huis te klein. Nu is het zo dat een maat van mij in maart opgepakt is geweest met 13 pillen en die heeft ook nog niets gehoord... Hoop dat jullie me raad kunnen geven . Thnx"
"Oke, dat is minder.. moet er nog wel wat aan toevoegen een andere kerel die ik ken was ook gepakt door politie hond.. 5 snoepjes en wat speed.. die kreeg 2 weken later al de brief en boete binnen.. Het was ook mijn eerste keer dat ik in aanmerking ben gekomen met de politie, heb ook duidelijk vermeld dat het eigen gebruik is, en dat ik het 1 x in de 3 maanden doe.."
"Dreuge zei: Ik heb m'n ouders niets verteld in de hoop dat ik geen brief zou krijgen, maar toch kwam hij en m'n moeder had hem gelijk gelezen. Gelukkig wisten m'n ouders niet wat "drugs van lijst 1" inhoud dus heb ik ze wijs kunnen maken dat ik naast mn eigen wiet ook de 5 gram van een vriend bij had De kans is groot dat je geen boete krijg, maar dan zal je alsnog een brief krijgen waarin staat dat je ben gepakt met een kleine hoeveelheid drugs van lijst 1 en dat er is besloten je niet te vervolgen, of zoiets dergelijks. EDIT: Mocht je daarna wel gewoon weer naar het feest trouwens? En het ergste wat kan gebeuren is dat je een kleine boete krijg en dat je ouders achter je drugsgebruik komen. Dat is wel ff kut, maar die eventuele boosheid zal niet zo lang duren hoor :P Klik om te vergroten... Ik mocht daarna niet terug naar het feest omdat dat al lang was afgelopen toen, ik werd om 5 uur smorgens gepakt midden in het publiek, was om half 11 weer op vrije voeten.. Die brief slaat dan eigenlijk nergens op ik weet ook wel dat ik fout ben geweest.. denk dan maar dat ik tnt op bel en al me post door laat sturen naar een ander adres totdat ik die brief in handen heb.. maar hoelang kan het duren pff kut zooi..."
"luchtigtoetje zei: Mijn ouders opende een brief voor "openlijke geweldpleging." Ik ben later vrij gesproken want ik had er niks mee te maken, maar ze gingen wel los toen ja haha. Face the music zou ik zeggen. Scheelt een hoop gelieg. Klik om te vergroten... Ja openlijke geweldpleging is wel iets anders dan Drugs.. mijn ouders hebben het daar totaal niet op.. telkens als ik ga stappen wordt er nog gezegt drink niet te veel en let op je drinken dat er niets ingegooid wordt.."
"hm, Ik was een keer uit de discotheek gelopen, naar de mac toe, en een Milshake gehaald, Kwam ik half uur later terug bij de dicotheek, vroegen me vrienden waar i was geweest, dus ik leg dat zo uit,, bleek dat ze me dus half uur gezocht hadden haha,, maar echt een MILKSHAKE is zoo lekker onder invloed van xtc"