Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BombSki zei: google op kweekketel of kweekton, je vind genoeg. Maar als je word gepakt betaal je wel voor 10x zoveel planten. Het is een verhoogd risico en de resultaten vallen vrij tegen... Klik om te vergroten... Dank. Het risico dat je gepakt wordt lijkt me echter wel kleiner, aangezien er geen luchtjes vrijkomen, en het stroomgebruik minder is? Right? Je zou evt. toch ook kunnen kweken in een kleiner tonnetje; niet zo zeer voor de handel, dus?"
"Imo wordt je van coke-gebruik sowieso egocentrisch, onafhankelijk van hoe of dat je 't gebruikt. Daarom vind ik 't 'n klotedrug."
"Genaaid wordt je overal."
"Eerst koken, dan roken."
"elgeoffio zei: Stel nu je betaald 100 E voor 2 gram. 100x 30= 3000 E K ben toch zo arm Klik om te vergroten... Als jij veel mensen kent die ook 100 Euro willen betalen voor 2 gram, kun je daar snel verandering in brengen."
"Toen ik m'n bas nog had speelde ik iedere avond. Erna neuken was idd ook erg aangenaam."
"Een ieder is de architect van z'n eigen leven."
"Op het versnijden van verdovende middelen zouden zware straffen moeten staan!!!"
"admit it; you're hooked."
"Hoi, Ik hoorde van de week iets over de mogelijkheid om weed te kweken in een soort van afgesloten ton. Daarbij zou dan de wand bestaan uit een soort van vezel waaruit de wortels hun voeding kunnen opnemen, en de planten zeg maar "horizontaal" naar het centrum van de ton groeien. Het zou een afgesloten systeem zijn, zodat er geen geurtjes e.d. vrijkomen, en je zou weinig stroom voor de lampen verbruiken. Aangezien ik een leek ben inzake kweken, ben ik benieuwd of er mensen op dit forum zijn die hier meer van weten, en evt. een link hebben naar een site waar ik meer info kan vinden. gr en bvd."