Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hangt ook vanaf wat je hebt gegeten en hoe je er mentaal in zit. Let je er de hele tijd op of ie al is ingekickt of ga je lekker je ding doen?"
"Hebben jullie wel eens XTC gecombineerd met (micro) LSD? Wat vonden jullie hiervan en wat was jullie dosis? Ik heb begrepen dat bijv. kleuren intenser kunnen zijn. Eigenlijk nog net een extra laagje op de XTC. Ook in de drug combination chart zie ik dat het een 'aanrader' is."
"Tijdens de derde ronde ademhalingsoefeningen voel ik vaak de tintelingen die ik ook ervaar als de X inkickt, evenals het zweverige (alsof je niks weegt) toch even lekker om dat te voelen in een normale situatie"
"De doseringen voor speed lopen enorm uiteen. Ik heb deze batch wel eens eerder gesnoven, ik heb het net nagewogen en 2 sleutelpuntjes is ongeveer 30mg. Dat is waar ik toen prima op ging, merkte wel de effecten van de speed maar ging niet hard. Ik heb dus vervolgens bommetjes gemaakt met 30mg. Nu is dit redelijk aan de lage kant (psychonaut zegt echter wel strong) en vroeg ik mij af hoe snel ik het merk? Want met snuiven merk je het sneller en kan je dus evt. ook sneller bijsturen. Maar als ik zeg 2 uur moet wachten met een bommetje dan wordt het lastiger bijsturen. Dus de vraag is, hoe lang duurt het voordat een bommetje zijn volledige werking heeft en wanneer kan je dan weerbijnemen? En raden jullie aan de startdosis te verhogen?"
"MyLittlePonyPack zei: Wij namen meestal bommetjes van 100mg en dan werkte het na een uurtje en totaal een uur of 6. Klik om te vergroten... Ook al toen je er net mee begon? Las dat je tolerantie kan opbouwen. En dan 1 keer nemen of nog bijnemen?"
"JanDeBrandweerman zei: Omdat er heel veel rotzooi met caffeïne rondgaat, dit kan je al achterhalen als je speed geel verkleurt na enkele dagen als ik het juist heb. Aceton is een tientje bij de gamma, kan je de rotzooi ermee uitwassen en e.v.t. je dealer confronteren als je na het wassen bijna niks meer overhoudt. Kan hier nog aan toevoegen dat lege/volle maag ook een verschil maakt, daarom liever snuiven/pluggen zodat je eerst goed kan eten. Klik om te vergroten... Ja klopt, ik heb al een deel gewassen met aceton en dat is nog steeds mooi wit terwijl de ander geelbruin is. Dus vermoed dat het daardoor ook puurder is. Goed eten zorgt voor een betere trip? Ik eet meestal een paar uur van te voren een normale maaltijd"
"Met speed was ik niet te stoppen. Je hebt dan wel wat minder de lovefeel natuurlijk. Maar dit is een van de weinig dingen die wel de energie geeft en geen gesmolten zwaard"
"Pguido zei: Thanks dat zou misschien kunnen. We nemen meestal een halve maar ik heb het idee dat het nogal sterk is! Kan ik misschien beter een kwartje nemen en daarna nog een kwartje na 2 uur ? Klik om te vergroten... Een kwartje betekent niks als je het niet laat testen, dat kan 10mg zijn of 200mg. Eerst testen dus zodat je weet hoeveel er in zit"
"Als je fietst is je kater weg/minder? Dan is dat toch al de gouden tip Wat voor kater heb je? Sip? Energieloos? Spierpijn?"
"Maar als je er geen zin in hebt, helpt 'ik heb er zin in vandaag' dan om te zeggen? Lijkt me dat je het ook zelf moet geloven om het te leven. Anders zeg je het maar om te zeggen. Hoe is jouw/jullie ervaring hierin?"