#1
De laatste 4x dat ik pillen gebruikte voel ik mij het eerste anderhalf uur slap en voelen mijn benen zwaar , ik moet dan ergens gaan zitten en heb dan suikers nodig . Drink dan red bull of cola. Na anderhalf uur is het over en dan kan ik wel blijven gaan ook als ik bij neem heb ik ook geen problemen meer.
Weet iemand hoe dit komt en dus ook hoe het te voorkomen ?
Ik neem altijd oranje powerbuttons
Weet iemand hoe dit komt en dus ook hoe het te voorkomen ?
Ik neem altijd oranje powerbuttons
.