Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste 1,5 uur heb ik zware benen en voel ik mij slap

Eerste 1,5 uur heb ik zware benen en voel ik mij slap

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MKALid
01-01-2024, 00:00
#1
De laatste 4x dat ik pillen gebruikte voel ik mij het eerste anderhalf uur slap en voelen mijn benen zwaar , ik moet dan ergens gaan zitten en heb dan suikers nodig . Drink dan red bull of cola. Na anderhalf uur is het over en dan kan ik wel blijven gaan ook als ik bij neem heb ik ook geen problemen meer.
Weet iemand hoe dit komt en dus ook hoe het te voorkomen ?
Ik neem altijd oranje powerbuttons
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je altijd dezelfde pil neemt kan dit wel eens aan de pil liggen. Probeer eens een andere en kijk dan eens of je het nog hebt :smoke:.
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha ik versta wat je bedoeld . als ik naar een feesje ga dan ga ik van de eerste 3 pillen die ik neem volledig scheef ik vind dit juist het leukste dan voel je teminste het effect echt spacen en na 2 u spacen begin ik een heel ander gevoel te krijgen dan voel ik me heel energiek en sociaal een beetje alsof ik speed zou genomen hebben en dan kan ik zoveel bij nemen of ik wil dan ga ik niet meer dat space effect krijgen .
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aan de pillen ligt het sowieso niet, overal zit mdma in, fabeltje dus. Daarnaast heeft mdma heel veel met je gemoedstoestand te maken, als je al met die gedachte je eerste tablet wegwerkt gaat dat ook wel gebeuren. Tip: Dans je er door heen ook al is dit een half uur.

Nu is dit uiteindelijk echt te verklaren aan de hoeveelheid. Je neemt eigenlijk gewoon te veel in een keer en daardoor moet het lichaam dit even verwerken.

Suiker breekt mdma trouwens ook sneller af dus daar kan je het ook aan verklaren. Ik zou gewoon met een halfje beginnen en dan een half uur later kwartje etc etc.

Succes :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."