Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo ik ben 18 jaar en ik blow al meer of 3 jaar dagelijks weed ik ga vaak ook naar rave's en gebruik daar dus ook veel harddrugs deze neem ik ook aleen maar als ik naar feesjes ga ik ga ongveer 1 keer om de 2 weken naar zon feesje , ik heb het laatsje jaar ook redelijk veel keer paddo's en lsd gebruikt . maar de laatste tijd begin ik me veel zorgen te maken als ik blow heb ik veel last van paniekaanvallen die heb ik wel al meer gehad vroeger ook maar nu begin ze echt meer en meer te krijgen en elke keer maar heviger nu heb ik onlangs gehoord dat dit psychose kunnen en zijn of het begin van schizofrenie , ik heb vaak last van die paniek aanvallen, eiglijk sla ik soms ook gwn paranoiaa . ik krijg dan altijd hevige hartkloppingen en een extreem zenuwachtig gevoel in men onderbuik ik begin dan ook altijd te blazen en over dan wrijf ik altijd met mijn handen over mijn borst of benen op de extreemse gevallen denk ik dan altijd dat ik ga flauwvallen of iets krijgen . meestal hebben ze altijd wel een reden dat ik ze krijg als ik gwn thuis zit of bij men vrienden ben zit heb niet echt zulke erge symptonen ,maar ik heb het bv veel als ik savonds naar huis rijd met de auto ik sla altijd volledig paranoia op politie ookal hebk soms niets bij of kunnen ze me niks doen ik zou gewoon een mega paniekaanval hebben en zou me bijna niet meer kunnen gedragen moesten ze me tegenhouden , als ik de rit naar huis overleeft heb en ik kom thuis dan sla ik alweer direct parra ofdat men ouders nog wakker zullen zijn ofniet ik heb al zoveel bij hen stoned gezeten wanneer ze niets door hebben en ik weet dat ze het niet merken aan me maar als ik op voorhand in men kop steek van ik hoop dat ze niet meer wakker zijn en ze zijn toch wakker dan sla ik weer volledig door . ik voel me soms goed maar hoe dichter ik in de buurt van men huis kom hoe sterker die paniekaanval word . ik heb al een paar keer gehad dat ze wel nog wakker zijn en dan ga zo snel mogelijk naar boven naar mijn kamer en dan heb ik altijd mega hartkloppingen soms heb ik meer of een kwartier nodig om trg rustig te worden . ik heb ook veel als ik veel geblowed heb en ik moet naar de winkel maar gewoon omdat ik weet dat ik in de winkel er soms last van krijg dat ik dan opweg naar de winkel het al voel opkomen en hoe dichter ik in de buurt kom van de winkel hoe meer stres ik krijg soms loop ik de winkel dan gwn voorbij en dan gaat het bijna direct over . ik heb zo ook al eens meegemaakt in de winkel toen ik stond aan te schuiven en het was echt druk ik begon in de rij aan de kassa het te krijgen ik werd zenuwachtig hoe dicher ik bij de kassierster kwam hoe lastigerder dat ik het kreeg ,ook stond er een bewakings agent aan de deur die je soms je zakken laat legen ik begon me zenuwachtig te gedragen gwn omdat ik naar buiten wou maar toen ik de bewaker zag kijken naar me kreeg ik het nog zwaarder omdat ik dacht omdat ik me zo stressie gedroeg dat hij wrs dacht dat ik iets te verbergen had en dat was dus totaal niet zo maar ik wou gwn niet dat ie me nog is gings fouleren omdat ik gwn zo snel mogelijk naar buiten wou . de kassierster rekende af met me enik ging met hevige paniek naar buiten en gellukig hield die bewaker me niet tegen wan dan zou ik echt flauwgevallen zijn denk ik . 1 keer ik buiten kwam was de ontluchting zo groot en het was alweer bijna direct over . zijn dit psychose of sla ik gwn even parra door te veel te blowen ik vind het in allesinds niet leuk meer . maar als ik nuchter ben wil ik gwn altijd trg blowen . dit is toch niet het begin van schizofrenie wand daar heb ik echt schrik voor . als er nog mensen zijn die dit voorhebben , tell me about it ."
"het spijt me van de slechte spelling , allesinds bedankt voor je reactie ik ga eens even proberen te stoppen met blowen want het komt meestal voor als ik geblowed heb maar ik heb het soms ook als ik bv maar smiddags een jointje heb gerookt en als ik dan savonds moet werken dat ik door de stress op men werk ook zulke toevallen heb maar dan niet zo sterk , gisteren had ik het ook nog eens en redelijk hard maar ik had toen ook een paar lijntjes mephodrone genomen en daarop veel geblowed . dus het is toch niet zo dat ik schizofreen ben aan het worden ofzo ."
"haha ik versta wat je bedoeld . als ik naar een feesje ga dan ga ik van de eerste 3 pillen die ik neem volledig scheef ik vind dit juist het leukste dan voel je teminste het effect echt spacen en na 2 u spacen begin ik een heel ander gevoel te krijgen dan voel ik me heel energiek en sociaal een beetje alsof ik speed zou genomen hebben en dan kan ik zoveel bij nemen of ik wil dan ga ik niet meer dat space effect krijgen ."
"yoow ik ben 18 IK ga volgend weekend naar een festival beetje underground in de bossen en de natuur , ik zou daar voor het eerst lsd proberen ga waarschijnlijk wel rustig in mijn tentje blijven tot ik me er goed bij voel , heb al 2 keer paddos en 2 keer truffels gedaan de paddos vond ik wel veel leuker omdat ik meer visual had en vind dit ook zeer leuk . ik ga het doen met een goede vriend van me en samen met iemand die al ervaring heeft , ik ga mijn lsd trip daar op het festival kopen wan die zijn daar in overvloed te vinden ik kan hem dus wel niet laten testen wat je in belgie trouwens nergens kan dus ga ik ook beginnen met een halfje . lijkt dit mij een goed idee om het daar te doen ? en hebben jullie nog tips het is wel een festival waar het echt rustig is het is niet zoals alle andere drukke bedoeningen . en zou het kwaad kunnen als de trip begint uit te werken dat ik dan aan mijn pillen en mdma begin voor de nacht door te feesten ( we gaan normaal onze trip met zonsopgang nemen)"
"Heb dit weekend op tribes Gathering in belgie men eerste trip gekocht en ga hem volgende week nemen als ik me niet vergis heb ik die gekocht van een duitser en die zei dat hij overlangs 1 had genomen en hij er meer dan 12 u van heeft gegaan ik zal best maar beginnen met een halfje zeker . het logo is van the dancing bears"
"Heb hem gisteren genomen rond 11 u het eerste halfje en om 12u het andere halfj omdat ik had zoiets van ik wil het van de eerste keer goed doen en dat deed die ook , ben om 1u snacht gaan slapen en ik was nog altijd aan het trippen . het is nu wel weer even fijn om nuchter te zijn xD Fantastische ervaring"
"ja dat zeker , maar het zal nog niet voor de komende maand zijn , ik ken trouwens ook niemand die het verkoopt dusja mss ook maar goed . maar als ik er nog is eens vind ga ik er zeker kopen"
"hallo dit weekend heb ik ng eens oranje Q dance pillen genomen en nu volgend weekend ga ik ik trg uit en ben dat van plan terug te doen . nu ik wil natuurlijk al mijn pilletjes op voorhand bemachtigen maar zit met het probleem dat mijn dealer gestopt is dus zoek ik iemand anders die heb ik intussen ook al gevonden en hij heeft (toevallig) ook dezelfde Q dancen . veel van mijn vrienden op school enzo zijn ook al naar die kerel voor q dancjes en het ging de ronde dat ze ng sterker zijn van deze keer maar het doet nu de grote ronde dat er ook heroine zou inzitten . niet dat ik het 100 procent geloof maar toch zou ik er niet van moeten weten moest het zo zijn. nu mijn vraag wat jullie hier van vinden moet ik mij nergens zorgen over maken en zijn het gewoon fabeltjes of zou ik dit toch serieus moeten nemen . als iemand weet hoe je mss kunt zien dat er heroine in zit zou me het dan kunnen zeggen . voor mij lijken de pillen van vorig weekend hetzelfde als mijn nieuwe( zogezegde heroine)pillen ?"
"hallo ik gebruik nu iets meer of een maand en begin mij vragen te stellen over mijn tolerantie ? ik word bijna 18 weeg ongeveer 65 kg. mijn eerste keer 7 julli ong. 1 pil 140mg in 1 keer 2de keer was eigenlijk 2 dagen op een festival een week na de eerste keer. . dag 1.3 q dance pillen 170mg. dag 2 . 2 q dance pillen. 3 de keer. was 2 weken na de vorige. heb ik 3 pillen 120 mg. op 4 de keer was de week er trg op 1 pilletje dat ik ng overhad van de vorige week 1 x 120 mg. plus pep. 5 de keer. is trg een week achter de vorige x. 2 q dance pillen 170 mg plus pep. 6.de maal is eigenlijk dit weekend trg een week na de vorige x. ik heb 3 q dance pillen 170 mg. .nu mijn vraag zal ik er ng wat van voelen ? begin mij een beetje druk te maken omdat ik in een maand na mijn eerste nu al 12 pillen heb geslikt. na dit weekend ga ik het een lange tijd stoppen ! . ik wil graag jullie meening hiervan mvg."
"Madcat zei: Ja, ik zou er maar even mee stoppen. Want als je te veel doet, dan is het "speciale" eraf. En dan je natuurlijke serotonine niveau kan er door ergnstig mee in onbalans raken. liever 1 keer in de maand of minder , dan heeft je lichaam weeer de tijd gehad om te herstellen. Zolang je er maar goed en gezond bij eet, je vitaminen aanvult, en niet tot weinig alcohol. Madcat Klik om te vergroten... en zou het nu nog erg zijn als ik dit weekend voor de laatste keer neem of zou je het me echt afraden . het is gwn dit weekend is het laatste festival voor mij voor ik trg uitga . ik wil gwn niet bad gaan . grtz"