Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaar vraagjes over ecuadorian mushroom

paar vraagjes over ecuadorian mushroom

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo iedereen
ik heb me vorige week een grote growkit psilocyne ecuadorian shrooms gekocht en nu heb ik gwn een paar vraagjes.

aangezien mijn paddos bijna klaar zijn en ik ze ga eten vraag ik me af hoeveel ik er van zou moeten eten voor de eerste keer. heb wel al 2 keer truffels gegeten en ben al redelijk wat drugs gewent . ik heb gehoord dat een volledige portie van deze paddos 30g is en dus dacht ik eraan 20g te eten . maar nu heb ik een filmpje gezien op youtube (meno eet pados) en die persoon eet maar 10g mexicaanse paddos en die dude spaced em wel ng hard. daarom dat ik me nu af vraag of die 20 g voor mij dan niet te zwaar zal zijn aangezien mexicaanse minder sterk zijn als de mijne plus dat die dude maar 10g eet en al behoorlijk is aan het trippen. ps ik wil ook wel niet het gevoel hebben dat ik er een beetje tussen in zweef .

en omdat al mijn vrienden van de eerste keer willen mee trippen zou ik willen weten hoeveel ik ongeveer van mijn eerste oogst zal hebben .alvast bedankt voor de hulp greetz
a
arie_bLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind equadoriaantjes zelf één van de fijnere paddo soorten. Ik heb altijd een mooie aardig visuele trip op 20-25 gram.
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nog snel even een vraagje .
ik wou een paar dagen geleden mijn growkit besproeien met water maar ik had er niet op gelet dat er nog ruitenreiniger zat in het darmpje en heb per ongeluk men setje er mee besproeid ^^ ( ik was stoned) er stond wel op dat er geen giftige produkten inzaten.
nu is mijn eerste pin is er wel al uitgekomen en is al ongv 2 cm . maar ik maak me zorgen omdat er precies geen andere meer boven komen mss moet ik wat meer geduld hebben .
als iemand hier ervaring mee heeft ^^ ? zou het dan kwaad kunnen denk je . ik zie wel nx verdacht aan mijn kit . aleen dat er witte puntjes op die ene paddo staan maar dat zal wrs wel nrml zijn . grtz . alvast bedankt
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar kan ik best om lachen, helaas is het mycelium best gevoelig voor schoonmaak middelen.
Alcohol is een van de dingen die de groei van paddenstoelen niet bevordert. Hopelijk komen er nog een paar boven, ze zijn dan gewoon te eten.
Zelf heb ik hier ook een setje staan

en omdat al mijn vrienden van de eerste keer willen mee trippen zou ik willen weten hoeveel ik ongeveer van mijn eerste oogst zal hebben .alvast bedankt voor de hulp greetz
Klik om te vergroten...
Ditiseentrip.nl

Weet dat paddo's géén gezelschaps drugs zijn, een groep van 5 personen die aanwezig zijn op de avond is voor mij de max. Binnenkort hebben wij 3 trippers, 1 beginner(25gram/grote jongen), 2 gevordende (40/50 gram) én 2 zitters. Ooit hebben we het met 4 trippers/1zitter geprobeerd, maar dat was de zitter te druk (onervarenheid).

Kies er in jullie situatie voor dat je de hele groep met ál je vrienden opsplitst in kleinere groepjes. Laat deze groepjes zelf een datum/plek uitzoeken, kies ervoor 2 onervaren zitters op 2 trippers te doen, telefoon uit voor het eten en naderhand weer aan. Deur op slot, helm vast, riemen dicht en ervaren!

Een begin portie is makkelijk te berekenen aan de hand van je lichaamsgewicht (in gramen.. 1kilo is 1000gram). Deel je gewicht in gram door 3000, heb je een garantie voor TRIP.
Delen door 4000 is een veilige niet minder leuke beginnersportie (+/- halve std portie).

Laat je niet overhaasten, paddo's zijn mooi, paddo´s zijn prachtig, laat al je vrienden wachten tot de paddo's er zijn. Neem intussen de tijd wat op te zoeken over; paddo's, trippen, set&setting/packing. Vooral DO & DONT'S zijn erg leerzaam.

Succes, veel plezier
Gelukkig pasen, en fijn nieuwjaar.
Edwin
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#5
bedankt voor de velee handige informatie
ik hoop inderdaad ook dat er nog meer paddestoelen uit zullen komen. indien ze dit niet zouden doen en die ene paddestoel moet geoogst worden . moet ik dan trg opnieuw laten soaken of zou ik ng even wachten . ik zie wel plaatsen waar een paddo normaal uit zou moeten komen maar het bevorderd niet. en zal dit kuis middel effect hebben op mijn andere oogsten ook ? ik hoop van niet wand ik wil echt zo graag eens trippen het is zeker al 2 jaar dat ik dit sterk in men gedachten heb en heb er al zo veel over gelezen ik wil het echt doen . heb wel al truffels genomen maar ik vond dat niet echt zo trippen zoals ik zou willen ^^. :stoned:
nog 1 vraagje ik zou ze gedroogd willen eten moet ik dan gewoon delen door 10 ? ik weeg 68 kg heb men portie vers al berekend en komt op 22 g wilt dat dan zeggen dat ik 2.2g droog moet eten of moet ik gwn de portie vers al afwegen en dan drogen .. mvg
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Van 2.2 droog tril je nog niet half zo hard als op een bakje truffels.
i
itsjustmeLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoeveel gram gedroogd moet ik dan nemen ?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Met goede paddos moet je aan 3 genoeg hebben. maar aangezien het eigenkweek is, en ik denk dat het niet constant 24°C bij je setje is moet je wat meer nemen. Probeer eerst 3 met een sitter.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
die gast vanuit het filmpje had geen paddo's maar truffels.
30gr(vers) is een goeie dosis om een mooie trip te beleven maar kan ook heftig uitpakken (elke paddo is anders), als je niet zeker bent neem je gewoon 20. als ze gedroogd zijn is dat 3gr ipv 30gr.

grts

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."