Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat dom: zakje coke kwijt.

Wat dom: zakje coke kwijt.

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien heeft iemand het weg gegooid of weg geknipt :yum:
Met je knippost!
J
Jeroen284Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb net voor *adminknip: geen prijzen noemen* coke gekocht. Nou ben ik zo dom dat ik nu al niet meer weer waar ik het zakje gelaten heb. Was voor *adminknip: geen prijzen noemen*. Heb nu ook voor *adminknip: geen prijzen noemen* wat ik nu gebruik. Dus het zakje plus tien euro heb ik opgebergd. Voel me echt dom. Gemene opmerkingen heb ik niets aan maar misschien toch verdiend.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ik ook eens meegemaakt, nooit teruggevonden. Zo stom, zakje MDMA kristal in een broekzak.. ergens denk ik misschien dat ik het gewoon die avond heb op-gedipt :screamcat:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ging laatst uit met een paar vrienden in de stad en had 3 gram sos mee. Ging ik naar de wc om een nakkie te nemen maak ik dat envelopje fout open, weg 3 gram sos.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb altijd het omgekeerde. Paar keer zak pillen gevonden op een party lol.

Wel een keer mijn sleutelbos kwijtgeraakt, dat was wel een heel gedoe lol! En ook een keer voor de sporthallen zuid gestaan terwijl ik mijn kaartje thuis had laten liggen, ook niet zo handig!
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lautje54321 zei:
ik heb net voor *adminknip: geen prijzen noemen* coke gekocht. Nou ben ik zo dom dat ik nu al niet meer weer waar ik het zakje gelaten heb. Was voor *adminknip: geen prijzen noemen*. Heb nu ook voor *adminknip: geen prijzen noemen* wat ik nu gebruik. Dus het zakje plus tien euro heb ik opgebergd. Voel me echt dom. Gemene opmerkingen heb ik niets aan maar misschien toch verdiend.
Klik om te vergroten...
Geen idee wat het doel van je topic precies is, maar prijzen noemen is niet toegestaan. Hierbij een waarschuwing. Lees de forumregels nog maar eens goed door.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben weleens een kwart gram 3 Meo kwijt geweest.
Balen! Kan door je partner gevonden worden....3 weken later keek ik naar de inhoud van een doos sigaren, en... daar lag het.
Toch wel blij!
3 Meo is geen sosa, het lijkt er wel erg op., dus nav de laatste posts hier, zet ik het hier toch even neer.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het grote knip topic!
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeroen284 zei:
ik heb net voor *adminknip: geen prijzen noemen* coke gekocht. Nou ben ik zo dom dat ik nu al niet meer weer waar ik het zakje gelaten heb. Was voor *adminknip: geen prijzen noemen*. Heb nu ook voor *adminknip: geen prijzen noemen* wat ik nu gebruik. Dus het zakje plus tien euro heb ik opgebergd. Voel me echt dom. Gemene opmerkingen heb ik niets aan maar misschien toch verdiend.
Klik om te vergroten...

haah heb een keer mn laatste geld, sigaretten en hash in de prullenbak gegooid aan de xtc herkenbaar probleem

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."