Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mezelf zei: Snap je vraag niet zo erg want het enige wat je kan doen is stoppen en/of hulp zoeken. Stel bij je zelf de vraag waarom je onder invloed wil zijn en probeer die oorzaak weg te halen. Daar is vaak hulp bij nodig van mensen die daar gespecialiseerd in zijn. Ga naar de dokter en heb het hierover zou ik zeggen... Klik om te vergroten... alles is me al een tijd lang gewoon te veel en ik kan niet op een normale manier relaxen, ik heb misschien 3 of 4x per jaar dat ik me oprecht relaxt voel zonder dat er iets bij kwam kijken."
"Taaierakker zei: Kan me erg vinden in jou probleem, ik heb precies hetzelfde als ik maar iets gebruik is het goed net wat er voorhanden is! Ben zelf verslaafd aan alcohol en coke en wiet, ook een maand of 2 aan de tramadol oxycodon diazepam en palexia, het is gewoon dat nuchter zijn ook niet leuk is terwijl ik overal merk dat als ik nuchter ben ik veel gezelliger ben en vrolijker vaak Het lastige is wel dat een huisarts je slecht gaat kunnen helpen , ben zelf een keer gegaan en ze wisten geen raad omdat medicijnen niet voor mij gaan helpen omdat ik daar dan weer verslaafd aan ga, je bent 17 zoek ergens je rust in een hobby een vriendin miss ? Ben zelf 22 en ik hoop dat je een uitweg vind want anders word het een doodlopende weg Klik om te vergroten... ik heb al wat hobby's maar door mn add ben ik 1. zeer verslavingsgevoelig en 2. verveel ik mezelf extreem snel. en een vriendin zoekenis ook geen optie omdat de meeste meisjes hier echt onbetrouwbaar zijn en als ze dronken zijn met jan en alleman het bed in duiken. te veel vrienden gehad die dit is overkomen en ik denk niet dat ik mn handen bij mezelf kan houden als n meisje mij zoiets flikt. ben tegen vrouwen slaan maar ik zou denk ik gewoon flippen. en "zoek dan een betrohwbare" he b ik te vaak gehoord maar hier zijn ze dat helaas gewoon niet."
"acht.zes zei: Wat is er mis dan met nuchter zijn? Bedoel je dat je dan een kater/dip hebt als je geen drugs gebruikt? Of wellicht dat je dan gevoelens hebt? Of vind je het leven gewoonweg saai? ALs je deze vraag voor jezelf kan beantwoorden denk ik dat je dan handvaten hebt om hiermee aan de slag te gaan en het probleem proberen op te lossen. Inzicht krijgen in het waarom is al een hele stap in de juiste richting. Dat is niet lastig, dat is logisch. Stoppen met drugs (of gewoon even een langere pauze houden) bestaat niet uit het ene middel inruilen voor het andere middel. Als je geen zelfdiscipline hebt is het inderdaad een doodlopende weg want als je eenmaal verslaafd bent is het alles of niets en kan je niet meer op een recreatieve manier gebruiken. Nou ja, ik ken maar een enkeling die dat nog gelukt is. Klik om te vergroten... ik heb al een jaar geen gevoelens meer ? daarom is het leven saai. het is kut. drugs laten mij nog wat voelen. ik word soms boos en dat is dan door iets maar ik ben dan niet boos ik word soms verdrietig over mn afwezigheid van gevoel maar ik ben dan niet verdrietig ik heb ook geen gevoel van binding en ik vertrouw eigenlijk niemand behalve mn ouders. ik heb wel goeie vrienden maar ook die naaien me wel eens. ik ben het gwn zat en gebruik daarom drugs om al de bovenstaande dingen weg te stoppen. ik heb er vaak over gepraat met vrienden en mn ouders(behalve mn drugsgebruik dan met mn ouders) maar dat hielp dan voor een uur en dan was ik terug bij af... ik heb het een soort van geaccepteerd vor nu maar denk niet dat ik nog heel lang zo verder kan leven... ik leef niet eigenlijk. in mijn ervaring bestaat leven uit gevoelens, en die heb ik simpelweg niet meer. vroeger wilde ik geld en populariteit maar nu wil ik niets liever dan normaal zijn en gevoelens hebben. ik heb ook geprobeerd om te sporten, clean te zijn (ook tijdens het sporten) en na een maand zag ik een extreem minimale verbetering (misschien 7.5% van de 100) op een gegeven moment ben ik daar mee gestopt en ging ik weer gebruiken om de schoolstress weg te stoppen. en nu zijn we hier. het voelt als depressie wat ik al eerder gehad heb maar ik voel helemaal niks. diep vanbinnen doet het me elke dag pijn maar zelfs dat voel ik eigenlijk niet...."
"Jeroen284 zei: ik heb net voor *adminknip: geen prijzen noemen* coke gekocht. Nou ben ik zo dom dat ik nu al niet meer weer waar ik het zakje gelaten heb. Was voor *adminknip: geen prijzen noemen*. Heb nu ook voor *adminknip: geen prijzen noemen* wat ik nu gebruik. Dus het zakje plus tien euro heb ik opgebergd. Voel me echt dom. Gemene opmerkingen heb ik niets aan maar misschien toch verdiend. Klik om te vergroten... haah heb een keer mn laatste geld, sigaretten en hash in de prullenbak gegooid aan de xtc herkenbaar probleem"
"acht.zes zei: natte pep, vloeibare droogt niet maar vervliegt. T is allemaal maar wartaal van iemand die duidelijk te diep in het sealtje heeft gekeken. Wellicht heeft TS voor het eerst een beetje goeie kwaliteit kunnen scoren en was t voorheen zwaar versneden meuk. Klik om te vergroten... Ja deze is helemaal nat denk ik dan.. en heb van deze gast altijd dit soort spul gekregen, alleen dit is de 1e x dat ik echt veel genomen heb ipv om voor het leren"
"Bas zei: Bedoel je serieus vloeibare pep of heb je het gewoon over natte pep? Klik om te vergroten... Nat, maar heb t ook gehad dat het bijna vloeibaar is en dat ik met hitte moest drogen"
"acht.zes zei: 'Natte speed' is geen vloeistof maar een pasta. Als je natte speed vloeibaar is en met hitte moet worden gedroogd is deze aangelengd met een of andere vloeistof (aanlengen is het vloeibare equivalent van versnijden) Speedpasta behoeft geen hitte want die droogt al door normale verdamping, hoewel je het proces wel kan versnellen met wat hitte. Klik om te vergroten... Juist heb van die speedpasta gehad deze keer, had ook een keer dat je echt een aansteker onder metaal moest houden om het te verdampen..."
"Dirkjan zei: Ja dit is normaal bij speed. Het is nou eenmaal een drug die lang doorwerkt. Ik snap hier niks van, hoeveel had je nou genomen totaal? Klik om te vergroten... Oké, we hadden met z'n 3en een grammetje gehaald, als je deze droogt word het altijd zo'n 450mg speed waarvan dan 73% werkzaam zal zijn, dus vervolgends had ik thuis nog anderhalve gram gedroogd liggen die ongeveer 1/3e mix was. Dit komt uit op samen +- 1500mg speed voor 3 man, en dus 500x0.73 mg werkzame stof. Heb dus ongeveer 365mg pure amfetamine gebruikt"
"Pietfire888 zei: Maar dat is dus het probleem. Ben er van mezelf al heel gevoelig voor en in onze groep gaat het nou eenmaal zo. In de weekenden leuke dingen doen doen we nou eenmaal met drank en drugs. Heb ook genoeg weekenden dat ik geen drugs gebruik maar dan drink ik vaak. Er zijn geen weekenden dat ik en of mijn vrienden nuchter er is altijd wel iets. Ben er zelf ook niet altijd blij mee maar uiteindelijk is het dan heel lastig om zelf nuchter te blijven tussen drugsgebruikers het gevoel zelf kan ik niet echt uitleggen Klik om te vergroten... Yo man ik snap jouw positie echt, maar ik ben door schizofrene / psychose achtige trips na een extreeeeeeme zware psychose aan xtc (ik had zon 500mg op en ben 60 kg, + 5 gr wiet+ geen slaap.) Ook per direct gestopt met wiet toen ik me realiseerde dat ik daar nu ook lichtelijk psychotisch van word. Ik ben een tijdje terug (6 maanden geleden) extreem verslaafd geweest aan wiet (tussen de 8 en 14 joints per dag), en rook al sinds me 13.5e levensjaar dagelijks. Ookal hield ik zo van wiet sinds ik er zo op ga ben ik het niet gaan haten maar wel echt gaan realiseren dat ik een tijdje moet stoppen, en het later wel weer is probeer. Ik hoop dat jij deze realisatie ook maakt voor dat je zo blijft en er een keer in blijft hangen. Al mn vrienden gebruiken dagelijks en ik blijf er nu vanaf. Hoop voor je dat jij dit ook doet <3"
"Hoi DF. Ik ben vrij jong en gebruik 9 maanden lang oxycodone, afentoe. Ikgebruikte het eerst maandelijks, toen wekelijks en soms een paar dagen achtee elkaar. Nu begin ik echter steeds meer en vaker te gebruiken, en ik ben verslavingsgevoelig. Ik snoof eerst een of maximaal 2 10mg capsules, maar tegenwoordig word dat er al gauw 5 tot 7. Ook doe ik dit al pas een week of 2, dit begint uit de hand te lopen. Ik heb dus besloten dat ik wil afbouwen en evt gaan stoppen. Hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan uitvoeren, en dingen die ik kan doen om me beter te voelen tijdens dit proces/het te verzachten. Gelukkig heb ik net mn vwo examens gedaan en is er een super grote stress factor weg en heb ik dus minder reden om te gebruiken mvg, iemand die bang is dat hij verslaafd is/word aan opiaten."