Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe ene Tramadol is de andere niet.

De ene Tramadol is de andere niet.

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meestal als ik eens goed wil doorwerken gebruik ik grote hoeveelheden tramadol, ja je leest het goed doorwerken, bij mij heeft het een opwekkend effect vind alles interresant en wordt niet moe of sloom.

Doorgaans neem ik 10x100mg (vertraagde afgifte tabletten) en van het merk SANDOZ.

Deze keer had ik er van het merk SMB (Tramium) ook van 100mg en vertraagde afgifte de werkzame stof zat dus in de capsules, de inhoud van 10 capsules in een glaasje water gedaan en opgedronken.

IK heb er niks van gevoeld, hoe kan dat? Iemand een idee? Is de qualiteit soms zo verschillend. Ervaringen met andere producten/merken zijn ook welkom.
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wel ik moet zegge dat ik daar nooit last van heb gehad.
Nu is het wel zo da ik m'n tramadol (TRAMIUM 200mg ) een paar uur voor dat 't effect gewenst is
want het komt bej mij kei traag op ( tis ook een verlengde afgifte van 24 uur! )

Mss gewoon DOLZAM ofzo nemen, geen last van die vertraagde afgifte?

grtz d.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb zelf alleen ervaring met de 50 mg directe afgifte tabletten en met zaldiar(325 mg paracetamol en 37,5 mg tramadol)

tramadol is zeker een fijn middel ik nam tot 10 capsules van 50 mg en werd er heerlijk stoned van t heeft veel weg van heroine maar zonder sufheid.

misschien dat jou probleem komt door opgebouwde tolerantie??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."