#1
Meestal als ik eens goed wil doorwerken gebruik ik grote hoeveelheden tramadol, ja je leest het goed doorwerken, bij mij heeft het een opwekkend effect vind alles interresant en wordt niet moe of sloom.
Doorgaans neem ik 10x100mg (vertraagde afgifte tabletten) en van het merk SANDOZ.
Deze keer had ik er van het merk SMB (Tramium) ook van 100mg en vertraagde afgifte de werkzame stof zat dus in de capsules, de inhoud van 10 capsules in een glaasje water gedaan en opgedronken.
IK heb er niks van gevoeld, hoe kan dat? Iemand een idee? Is de qualiteit soms zo verschillend. Ervaringen met andere producten/merken zijn ook welkom.
Doorgaans neem ik 10x100mg (vertraagde afgifte tabletten) en van het merk SANDOZ.
Deze keer had ik er van het merk SMB (Tramium) ook van 100mg en vertraagde afgifte de werkzame stof zat dus in de capsules, de inhoud van 10 capsules in een glaasje water gedaan en opgedronken.
IK heb er niks van gevoeld, hoe kan dat? Iemand een idee? Is de qualiteit soms zo verschillend. Ervaringen met andere producten/merken zijn ook welkom.