Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed nemen

Speed nemen

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mede-genieters,

Aankomend weekend ga ik naar een feestje, dit duurt van 23.00 tot 09.00.
Nou is mij vraag, wanneer is het verstandig te stoppen met nemen, ik wil graag nog slapen wanneer ik thuis kom.

De afgelopen keer dat ik speed heb gebruikt had ik een ontzettend lange plaffonddienst, dus vandaar dat ik jullie even vraag om advies.

- Barinta
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou rond een uur of 2/3 een flinke lijn pep nemen en het daarbij laten, zo zou ik het doen.
Bij mij werkt een lijn pep lang door zodat ik er wel op kan teren tot 9u 's ochtends

Enjoy the partyyyy _______/
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
Ik zou rond een uur of 2/3 een flinke lijn pep nemen en het daarbij laten, zo zou ik het doen.
Bij mij werkt een lijn pep lang door zodat ik er wel op kan teren tot 9u 's ochtends

Enjoy the partyyyy _______/
Klik om te vergroten...

Kan ik daarna ook nog slapen?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of slapen echt goed gaat lukken kan ik je niet garanderen, ik blijf gewoon wakker tot de avond erop, dan kan ik heerlijk slapen zonder gedoe.

Plafonddienst daar doe ik niet aan, wat voor nut heeft het in bed tegaan liggen als je'r gek van word en geforceerd wil gaan slapen :wink:

Beter gaan slapen als het terug donker word, ander verstoor je je bioritme.
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
Of slapen echt goed gaat lukken kan ik je niet garanderen, ik blijf gewoon wakker tot de avond erop, dan kan ik heerlijk slapen zonder gedoe.

Plafonddienst daar doe ik niet aan, wat voor nut heeft het in bed tegaan liggen als je'r gek van word en geforceerd wil gaan slapen :wink:

Beter gaan slapen als het terug donker word, ander verstoor je je bioritme.
Klik om te vergroten...

Het is overigens om 09.00 uur pas afgelopen besef ik me nu, dus echt slapen lijkt me ook niet meer slim. Is een gram te weinig of genoeg voor zo'n avond?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een gram op een avond???

jeemig dit is veels te veel joh.

ik weeg niet af, neem op een feestje max een halve gram mee waar nog veel van overschiet na het feest.

1/10e-2/10e van een gram is soms genoeg voor me, hangt er natuurlijk vanaf wat de potentie van je speed is. (laten testen zou een goed advies zijn)

Maar een gram op een avond, zet dat maar uit je hoofd. (Niet aangenaam meer)

Een lage tot normale dosis speed voelt veel aangenamer dan een hoge dosis, geloof me :wink:
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#7
mandragora zei:
Een gram op een avond???

jeemig dit is veels te veel joh.

ik weeg niet af, neem op een feestje max een halve gram mee waar nog veel van overschiet na het feest.

1/10e-2/10e van een gram is soms genoeg voor me, hangt er natuurlijk vanaf wat de potentie van je speed is. (laten testen zou een goed advies zijn)

Maar een gram op een avond, zet dat maar uit je hoofd. (Niet aangenaam meer)

Een lage tot normale dosis speed voelt veel aangenamer dan een hoge dosis, geloof me :wink:
Klik om te vergroten...

Heb wel eens coke gedaan en mijn ervaring daarmee is dat er dan gemakkelijk een gram op gaat. Had geen idee hoe dat met speed zat maar thanks!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coke is geen speed en appelen zijn geen peren :wink:

Snuif nooit speed zoals je coke snuift!!!

Bij coke doe je makkelijk een halve gram op en snuif je om het dikke uur een lijntje, dit moet je bij speed echt niet gaan doen aangezien speed veel langer effect heeft dan coke.

Zelf ben ik helemaal niet van de coke, als er wat te snuiven valt krijgt speed de voorkeur.
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#9
mandragora zei:
Coke is geen speed en appelen zijn geen peren :wink:

Snuif nooit speed zoals je coke snuift!!!

Bij coke doe je makkelijk een halve gram op en snuif je om het dikke uur een lijntje, dit moet je bij speed echt niet gaan doen aangezien speed veel langer effect heeft dan coke.

Zelf ben ik helemaal niet van de coke, als er wat te snuiven valt krijgt speed de voorkeur.
Klik om te vergroten...

Ik geef zelf ook de voorkeur aan speed. Op het moment dat ik coke neem krijg ik na een minuut alweer zin in het volgende lijntje en blijft dat maar door mijn hoofd spoken en dat is niet de bedoeling.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
De happy speedroes kan makkelijk 6u aanhouden na een lijntje, vergeet dit niet.
Soms denk je ik voel wat minder.. ik ga wat bijnemen.
Dan kom je in de toilet en begint het plots terug 'hoog' tegaan en ben je mensen in de toilet de oren van de kop aan't lullen en ben je helemaal vergeten dat je ging bijnemen en heb je ook plots geen behoefte meer aan... , dus als je even wat minder voelt ga dan niet direct bijsnuiven.
Wacht af en bekijk het, bij mij gaat het ook wat in golfjes soms.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#11
mandragora zei:
De happy speedroes kan makkelijk 6u aanhouden na een lijntje, vergeet dit niet.
Soms denk je ik voel wat minder.. ik ga wat bijnemen.
Dan kom je in de toilet en begint het plots terug 'hoog' tegaan en ben je mensen in de toilet de oren van de kop aan't lullen en ben je helemaal vergeten dat je ging bijnemen en heb je ook plots geen behoefte meer aan... , dus als je even wat minder voelt ga dan niet direct bijsnuiven.
Wacht af en bekijk het, bij mij gaat het ook wat in golfjes soms.
Klik om te vergroten...

Betrap ik nou Mandra op een dubbelpost ;o :P?

En inderdaad, een gram speed is behoorlijk veel, heb niet veel toe te voegen aan wat Mandra allemaal zei!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb het aangepast inmiddels, geen waarschuwing nodig hoop ik :grin:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#13
mandragora zei:
geen waarschuwing nodig hoop ik
Klik om te vergroten...

Haha, vooruit dan maar ;p
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad, al helemaal als het gedroogd is!
Het ruigste wat ik ooit gedaan heb, was 0,75gr gedroogde speed van ~70% en dat was over een periode van vrijdag tot en met zondag!

Om 1 nachtje door te zetten op speed vind ik zelf altijd moeilijk, het worden er vaak al gauw 2 :flushed: .

Een bommetje van 150-170mg, neem ik meestal om flink los te gaan(heb trouwens ook aardig ervaring. Dus tolerantie is redelijk hoog!) Dan ben ik ongeveer 6 uur raar van de speed, heb dan zeker tot 12uur na inname moeite met slapen. Hangt trouwens ook een beetje van de pep af, heb soms ook pep waar methylamfetaminebijproducten inzitten. Deze speed kan soms pas 24uur na inname zijn laatste beetje energie opgeven. De speed die ik meestal neem is altijd getest, altijd rond de 65%!
i
iTestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Persoonlijk hou ik er helemaal niet van om 's ochtend nog te gaan slapen. Bij een leuk feestje neem je zonder dat je het weet vaak bij en zit slapen er niet meer in. je kan vervolgens wel in de middag gaan slapen(heb ik ook wel gedaan), maar dan wordt je vervolgens in de avond wakker en ben je helemaal in de war.

Ik ga meestal gewoon door en eet de dag erop gewoon goed en ga die avond vroeg slapen. Als je hierbij een goede nachtrust pakt, ben je de volgende dag weer 'fit' (:
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#16
kwakers zei:
Persoonlijk hou ik er helemaal niet van om 's ochtend nog te gaan slapen. Bij een leuk feestje neem je zonder dat je het weet vaak bij en zit slapen er niet meer in. je kan vervolgens wel in de middag gaan slapen(heb ik ook wel gedaan), maar dan wordt je vervolgens in de avond wakker en ben je helemaal in de war.

Ik ga meestal gewoon door en eet de dag erop gewoon goed en ga die avond vroeg slapen. Als je hierbij een goede nachtrust pakt, ben je de volgende dag weer 'fit' (:
Klik om te vergroten...

Thanks voor de tip. Zal proberen goed te eten en daarna lekker te gaan slapen 'op tijd'.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#17
ohhh Mandagrora (ik weet het, ik heb het verkeerd getypt :wink: )
ik ben het weer eens roerend met je eens!!!

Plafonddienst is inderdaad het meest nutteloze wat er is! ik ga vaak schilderen oid. wanneer ik terugkom van een feestje waarbij pep was inbegrepen. en idd tegen de avond slapen.
Wat ik en mijn vrienden ook vaak ervaren is de 4-uur-pep-slaap. oftewel, je slaapt 4 uurtjes, bent dan klaar wakker, gaat ff boodschappen doen, eten etc. en daarna slapen alsof je nog nooit te voren geslapen hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."