Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De bedoeling is dat ik het voor de zomer 2x geprobeerd heb en dat het daarbij blijft. Klik om te vergroten..."
"Hoi, Ik heb precies hetzelfde ervaren. Dit gebeurde bij mij na de eerste keer xtc gebruik. De eerste keer dat ik gebruikte voelde ik me heerlijk, alleen op een gegeven moment kreeg ik 2x achter elkaar een braakneiging. Schrok daar even van maar daarna gewoon doorgefeest. Vervolgens krijg ik een paar dagen later steeds van die momenten dat ik eraan terug denk en toen werd ik ook angstig, rillingen, kippenvel, lichtelijke hyperventilatie en misselijk. Heb destijds ook mijn bloed laten testen vanwege dit maar er was niks aan de hand. Nadat ik dit had gedaan heb ik er eigenlijk geen last meer van gehad. Ik denk daarom dus dat het gewoon iets is waar je jezelf in praat (weet niet hoe ik het anders moet noemen) en hoe langer dat duurt hoe erger het wordt. Geloof me, ik heb 99% zeker hetzelfde gehad als jij, en het gaat gewoon over. Wat bij mij trouwens goed hielp was anders ademhalen. Door je neus inademen en niet ademen door je schouders omhoog te doen maar door je buik uit te zetten. vervolgens gewoon rustig door je mond uitademen. (Deze tip heb ik van iemand gekregen die vaak last heeft van hyperventileren) groeten"
"Hallo allemaal, Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar tips tegen een droge mond tijdens het gebruik van xtc. Ik heb het idee dat niet iedereen altijd last heeft van een droge mond tijdens het gebruik van xtc. Ik zelf heb hier wel last van. Ik gebruik meestal op een feestje, vaak een hoeveelheid die tussen de 1-2 pillen zit (pillen van 180-220mg). De droge mond begint vaak ongeveer een uurtje nadat de mdma z'n werk aan het doen is. Natuurlijk drink ik genoeg water, maar dit schijnt niet te helpen.. Het werkt dan voor 10 seconden ofzo, waarna m'n mond weer zo droog als een kurk is! Verder heb ik geprobeerd wat anders te drinken dan water. Cola en redbull smaken me echt voor geen meter als ik hard ga dus dat heeft geen zin. Bier, sinas, AA en Aquarius willen ook niet helpen. Het indoen of uitdoen van kauwgom heeft ook geen effect.. Zijn er hier mensen die hetzelfde probleem wel eens ervaren, en heb je toevallig tips die hierbij kunnen helpen, dan hoor ik het heel graag! groetjes"
"Ik wil jullie hartelijk danken voor de vele reacties. Mijn excuses dat ik zo laat reageer.. Heel erg dom dat ik er niet eerder aan heb gedacht, maar ik moet gewoon niet blowen when i'm rolling, heel t probleem is opgelost! Toch heel erg bedankt allemaal!"
"Ja ik probeerde het met een aardappelschilmesje, en dan zette ik hem precies in de breeklijnen. Kwam er niet goed doorheen en brokkelde erg snel af.."
"Hoi, Ben vrij nieuw op het Drugsforum, heb vandaag een trip report geschreven over mijn eerste ervaring met xtc. Ik had me erg goed ingelezen en wist wat ik kon verwachten. Wat ik echter nergens heb kunnen vinden, en waarmee ik gisteren een beetje tegen de lamp liep, was het breken van de pil. De pillen die ik heb zijn erg sterk (witte speakers). Met m'n handen kreeg ik ze echt niet doorgebroken. Ik besloot om er een mes bij te pakken, met als gevolg dat ik 4-5 ongelijkmatige stukken van m'n pil overhield. Mijn vraag aan jullie is dus: Hoe kan je het beste je xtc-pil breken? Met vriendelijke groet, hyperr"
"Bedankt voor de tips! Denk niet dat ik zo´n pillensnijder ga halen/kopen, gezien ik nu pas een keer heb gebruikt en van plan ben het 1x per 2/3 maanden te doen. Is 't niet riskant om te bijten ivm misschien een te groot stuk wat je binnen krijgt? Ik heb van die witte speakers en die zijn toch echt wel sterk, erg hard gegaan van 2x een brokje wat te vergelijken was met de grootte van een kwartje. Toen ik gisteren dus aan het kutten was met een mes, is er ook veel poeder vrijgekomen wat ik maar in 't zakje bij m'n andere pillen heb gedaan. Had gelezen dat je dit ook gewoon in een 'bommetje' kan doen? Zal 't nog eens even navragen hoe de ervaren kennissen het doen."
"Pff 2 november kan het echt koud zijn in de bossen.. Waarom niet bij iemand thuis? Dit is echt veel fijner en je hebt veel meer dingen bij de hand. Maar om toch wat dingen op te noemen: - Hoofdmassage ding (zo'n soort spinachtig ding) - Zachte dekens - Muziek - Witte druiven (zo ongeveer het enige wat ik lekker vind om te eten onder invloed van xtc) veel plezier!"
"Zou het misschien kunnen dat jullie beide met je ogen aan het rollen waren? Dat ze als t waren je oogkas in gaan? Vaak als mij dit overkomt hallucineer ik ook echt de meest onverklaarbare dingen."
"Erg lastig.. Als drugs illegaal zijn is er een hoop criminaliteit. Echter worden drugs toch gebruikt. Bij de legalisering (en natuurlijk regulering) van drugs zou er een hele hoop criminaliteit verdwijnen. Als we in Nederland drugs zouden legaliseren zou in principe de rest van de wereld dit ook moeten doen anders wordt Nederland Drugsexport-land nummer 1 en dat wil niemand. Denk bijvoorbeeld aan landen die dit absoluut niet goedkeuren, die zullen dit echt niet onopgemerkt laten. Aan de andere kant, als we drugs wel zouden legaliseren, zou er een veel betere voorlichting zijn. Als drugs gereguleerd worden door de overheid zal er bijvoorbeeld geen pmma meer in xtc-pillen zitten etc. Helaas is het erg moeilijk om te bepalen welke drugs wel gelegaliseerd mogen worden en welke niet. Dit omdat de meningen hier sterk over verdeeld zijn. Heroïne is bijvoorbeeld al van een hele andere categorie drugs dan bijvoorbeeld MDMA, en Wiet is heel anders dan Speed. Ik denk dat er simpelweg gewoon geen oplossing is die voor iedereen geschikt is. Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is om veel onderzoek te doen naar drugs en de positieve en negatieve aspecten die daarmee gepaard gaan goed de bestuderen. Aan de hand hiervan misschien wetten toevoegen, veranderen, en verwijderen. groeten"