Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet breken van je pil

Het breken van je pil

12 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
h
hyperrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik probeerde het met een aardappelschilmesje, en dan zette ik hem precies in de breeklijnen. Kwam er niet goed doorheen en brokkelde erg snel af..
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afbijten werktnog steeds het beste . Je tanden op de breeklijn en je hebt perfecte halfjes
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zachtere pillen breek je zo met de hand. stevigere ook, maar kost meer moeite. Lukt je dat niet kun je een pillensnijder gebruiken (te koop bij apotheek). Verbrokkelde pillen kun je ook nemen door deze helemaal te vergruizen en netjes intree bommetjes te verdelen.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt me niet dat er veel mis kan gaan met bijten, hooguit dat je hem nog niet helemaal goed doormidden krijgt.
Doe het zelf met een scherp mesje maar dan brokkelt er ook altijd wel een klein beetje af. Die kleine stukjes/poeder slik ik dan gewoon mee met het halfje, geen problemen mee gehad.
A
AntonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik wel eens deed omdat ik geen (lange) nagels heb is om ze in zo'n wiet zakje te doen (gewoon zo'n zakje met zo'n sluiting die je 'klikt' en dan kun je hem gewoon bijten.... Vervolgens doe je het zakje open en kun je dus een stukje pakken.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik bijt ze ook meestal doormidden, zo vies is die smaak nou ook weer niet.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paperplane. zei:
Ik bijt ze ook meestal doormidden, zo vies is die smaak nou ook weer niet.
Klik om te vergroten...

Hier word dat gedaan met de gratis pillensnijder van de apotheek :beer:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
25tolife zei:
Paperplane. zei:
Ik bijt ze ook meestal doormidden, zo vies is die smaak nou ook weer niet.
Klik om te vergroten...

Hier word dat gedaan met de gratis pillensnijder van de apotheek :beer:
Klik om te vergroten...
Van te voren? Ook maar eentje halen dan :)

Vlak voor inname handig apparaat :smoke:
h
hyperrLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt voor de tips!
Denk niet dat ik zo´n pillensnijder ga halen/kopen, gezien ik nu pas een keer heb gebruikt en van plan ben het 1x per 2/3 maanden te doen.
Is 't niet riskant om te bijten ivm misschien een te groot stuk wat je binnen krijgt? Ik heb van die witte speakers en die zijn toch echt wel sterk, erg hard gegaan van 2x een brokje wat te vergelijken was met de grootte van een kwartje.
Toen ik gisteren dus aan het kutten was met een mes, is er ook veel poeder vrijgekomen wat ik maar in 't zakje bij m'n andere pillen heb gedaan. Had gelezen dat je dit ook gewoon in een 'bommetje' kan doen?
Zal 't nog eens even navragen hoe de ervaren kennissen het doen.
E
E=NC2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik bijt ze zelf ook altijd gewoon door midden, Nog nooit problemen mee gehad.
Je krijgt wel wat rest product erbij in je mond maar goed dat neem ik altijd maar voor lief.
De eerste keer vond ik het echt onwijs smerig om in m'n mond te hebben, maar dat went ook :wink:!
S
ShortoMuzeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon doormidden bijten werkt indd nog het beste, je hebt perfecte halfjes en het spacen kan beginnen haha :mrgreen: Grtzz
h
hyperrLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi,

Ben vrij nieuw op het Drugsforum, heb vandaag een trip report geschreven over mijn eerste ervaring met xtc.
Ik had me erg goed ingelezen en wist wat ik kon verwachten. Wat ik echter nergens heb kunnen vinden, en waarmee ik gisteren een beetje tegen de lamp liep, was het breken van de pil.
De pillen die ik heb zijn erg sterk (witte speakers). Met m'n handen kreeg ik ze echt niet doorgebroken. Ik besloot om er een mes bij te pakken, met als gevolg dat ik 4-5 ongelijkmatige stukken van m'n pil overhield.
Mijn vraag aan jullie is dus:
Hoe kan je het beste je xtc-pil breken?

Met vriendelijke groet,
hyperr
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik doe het meestal met een beetje een scherp mesje :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."