#1
Ik vraag mij af of het mogelijk is om B.H.O. te maken met de wiet die je koopt (geen knipafval).
Als je gewoon door 3g (wiet), butaangas jaagt zou het ook lukken?
Met knipafval kan je toch niets interessants anders doen... daarom maken ze er H.O. van.(realiseer ik mij net)

Als je gewoon door 3g (wiet), butaangas jaagt zou het ook lukken?
Met knipafval kan je toch niets interessants anders doen... daarom maken ze er H.O. van.(realiseer ik mij net)

