Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik en mijn vriendin namen 6 maand lang gemiddeld 0.8g hero per dag, en daar nog eens onze dagelijkse dosis meet bij. Over 2 weken stonden we nog maar op 6mg meet, en we besloten om af te kicken met subutex nadat we onze meet in 1 keer opdronken (zo'n 30mg in totaal elk). Dus na 3 dagen geen meet meer te hebben gebruikt, maar enkel onze dosis hero nog steeds 0.8g/dag, hadden we elk 2 voorschriften subutex 8mg gaan halen. We zijn dan elk zo'n doosje gaan halen. Na 10 uur geen hero gebruikt de eerste tablet genomen en na een uur geen effect nog steeds last, dan de 2de tablet genomen, en nog steeds last. Dit hebben we 2 dagen vol gehouden en de 3de dag zijn we weer achter bruin geweest. Hoe komt het dat dit niks uitdeed die subutex? We hebben elk nog 1 pilletje subutex 8mg en nog een voorschrift voor een doosje van 8mg. We zouden graag een nieuwe poging proberen, maar hoe pakken we dit het beste aan? Of is subutex nu gewoon bagger? Reacties aub, want we zouden graag echt stoppen nu."
"Re: Subutex Ik heb gelezen dat je je subutex mag nemen 4 uur na gebruik van hero. En bij mij was het na 10 uur. Ik nam 16 mg en het werkte niet, toch raar dat sommigen hierover tevreden zijn."
"Re: Subutex We hebben ondertussen al een hele periode geen methadon meer gebruikt (2weken en 5 dagen om precies te zijn). We gebruiken wel nog 0.7 a 0.8 hero per dag. Dus of terwijl moeten we wat minderen met gebruiken, of gwn 24 uur wachten voor we onze eerste dosis subutex nemen? We moeten niet stoppen met hero door middel van geld problemen ofzo, want ik heb werk en mijn vriendin vanaf 1 april ook, maar we zouden graag nog een clean leven hebben voor het te laat is. We zouden graag kinderen hebben en huisje enzo.. Toen we eens een periode clean waren, was mijn vriendin zwanger van mij en heeft ze een miskraam gehad. Moest ze dit niet gehad hebben was ons babytje nu al geboren, en durf ik voor de volle 100% zeggen dat we toen zouden clean gebleven zijn! Maar sindsdien hebben we al heel wat diepe watertjes doorzwommen. We worden dit jaar allebei 20. Ik gebruik al sinds ik juist 16 jaar was hero en zij sinds haar 17de (bijna 18 zelf) maar zij heeft daarvoor wel veel speed en redelijk wat coke gebruikt. We hebben de hero een paar keer gespoten, maar dat is maar een x aantal keer gebeurd. We chinezen nu enkel nog maar. Ook als we eens coke hebben(en dat gebeurd niet veel) chinezen we de coke ipv te basen."
"Met fnea heb ik nog gesproken op msn, en hij is al een jaar en x aantal maand clean."
"Codeine, morfine, heroine, buprenorfine, tramadol,.. Kunstmatig opiaat: methadon"
"Waarom? Omdat ik het echt is wou proberen. Dit had ik achteraf beter niet gedaan."
"Ikzelf sta voor de moment nog op 60mg methadon + bromazepam(12mg) maar slik veel te veel pillen. Toch ga ik meestal nog om heroine gwn omdat de drang ernaar nog steeds te groot is, ook al slik ik me rot in de bromazepams, de craving gaat niet weg. Echt het is al de zoveelste keer dat ik er probeer vanaf te komen, ik betwijfel echt dat ik ooit van dat kutspul ga af geraken. Het was wel eventjes uit met mijn vriendin (zo'n hele maand), maar dit is geen excuus. Sinds gisteren ben ik terug bij mijn vriendin en denk alleen maar aan haar, ik heb van de hele dag nog niet aan bruin gedacht en geloof mij dit is al een hele prestatie voor mij. Soms helpt het ook om een paar joints te roken zodat ik te lam ben, om om bruin te gaan, iemand die dit nog herkent?"
"Bijna 1jaar en 6maand."
"Re: Subutex werkt niet! Ik ga het eerst proberen met subutex. Ik heb professionele hulp, Ik heb ambulante begeleiding van pisad en die hebben dokter en therapeute of hoe noem je dat. Is gwn een persoon met wie je spreekt over je problemen. Ik mocht verhogen naar 60mg methadon ook maar heb toch gekozen voor de subutex. Mss een domme keuze achteraf bekeken want bruin is financieel een stuk duurder dan meet. Geld heb ik genoeg, maar ik wil gwn een normaal leven. Ik heb zeker al ontelbare keren proberen afkicken waarvan 2 serieuze pogingen. 3de keer goede keer misschien? Ik hoopet alleszins."
"Re: Subutex werkt niet! We hebben proberen stoppen, maar is niet gelukt. Het was wel cold turkey dus zonder subutex, of eender wat juist wat lexotans. Op de 4de dag zijn we toch terug achter wat bruin geweest, het was gewoon niet meer uit te houden. Spijtig genoeg shotten we, en roken we nu onze bruin. We hebben wel eindelijk ons doosje subutex gekregen, maar ik denk niet dat we hiermee gaan kunnen stoppen, aangezien de dokter ons op 70 mg methadon wou zetten . We willen wel stoppen, maar de drang ernaar is zooooo immens groot pff. Dit word weer afkicken met methadon denkik."