#1
Ik en mijn vriendin namen 6 maand lang gemiddeld 0.8g hero per dag, en daar nog eens onze dagelijkse dosis meet bij. Over 2 weken stonden we nog maar op 6mg meet, en we besloten om af te kicken met subutex nadat we onze meet in 1 keer opdronken (zo'n 30mg in totaal elk). Dus na 3 dagen geen meet meer te hebben gebruikt, maar enkel onze dosis hero nog steeds 0.8g/dag, hadden we elk 2 voorschriften subutex 8mg gaan halen. We zijn dan elk zo'n doosje gaan halen. Na 10 uur geen hero gebruikt de eerste tablet genomen en na een uur geen effect nog steeds last, dan de 2de tablet genomen, en nog steeds last. Dit hebben we 2 dagen vol gehouden en de 3de dag zijn we weer achter bruin geweest.
Hoe komt het dat dit niks uitdeed die subutex?
We hebben elk nog 1 pilletje subutex 8mg en nog een voorschrift voor een doosje van 8mg.
We zouden graag een nieuwe poging proberen, maar hoe pakken we dit het beste aan?
Of is subutex nu gewoon bagger?
Reacties aub, want we zouden graag echt stoppen nu.
Hoe komt het dat dit niks uitdeed die subutex?
We hebben elk nog 1 pilletje subutex 8mg en nog een voorschrift voor een doosje van 8mg.
We zouden graag een nieuwe poging proberen, maar hoe pakken we dit het beste aan?
Of is subutex nu gewoon bagger?
Reacties aub, want we zouden graag echt stoppen nu.
