Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Een korte vraag, stel ik heb pure Speed (74%?) hoeveel moet ik dan voor een eerste keer in een bommetje doen? Rond de 80 kg. Wil het weleens mee maken!"
"damn, 30mg, grammetje kost iets van 10 euro? Goedkope high, gram ook veelste veel dus"
"Hoi, binnenkort naar feestje met vrienden en oa mijn meissie. Vorig jaar ben ik al eens samen met haar naar een feestje gegaan en wilde ze wel wat proberen. Ik heb haar toen een 1/3 (bijna halve) Rode eekhoorn gegeven. Ik ben toen nuchter gebleven de eerste paar uur om haar gerust te stellen. Later wel genomen. Ze zei dat ze niks voelde (wel vroeg ze waarom haar kaken zo raar deden ). Na een ander half / twee uur vroeg ik of ze nog wat wilde, ze wilde niet. Uiteraard niet gepuched. Ze heeft dus het mooie van de eerste pil nog niet meegemaakt. Nu mijn vraag, heeft ze te weinig gehad? (weegt 65 kg denk ik) Nu ga ik dus binnenkort weer en ik denk dat ze het nog weleens wil proberen. Ik heb nu paarse party flocks, hoeveel zal ik haar geven. Weer 1/3? Wil haar graag samen genieten van deze mooi drug!"
"bedankt voor jullie antwoorden, wat als ze zegt dat ze niets voelt? (terwijl ik weet dat dat haast niet kan )Nog iets geven? ondertussen heb je ook nog een post geplaatst , maar de pf's zijn best zwaar, ik wil zelf beginnen met een halve, haar dan ook doen?"
"Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb ze laten testen. 210 met een range van 206 tot 212. Super die berekening, laten we dus zeggen dat 64mg nét te weinig is. 210 / 3 = 70mg, een goede om mee te beginnen? Wanneer ik dan tegelijk met haar neem, en ik voel dan wat, dan moét zij toch ook wat voelen (heb zelf al drie maanden niet meer gehad)?"
"heb er ook een gekocht op twinklerz.eu ff gegoogled op actiecodes bleek er ook nog eentje te zijn in november: twinklerz20 20% korting, altijd meegenomen! ps, tiesto was vet hé"
"top! gaan we dat doen Ben zeer benieuwd!"
"harry123 zei: Heel veel plezier, en we verwachten natuurlijk wel een reportje Klik om te vergroten... Nog even het beloofde reportje. Het was bij Tiesto, super mooi feest. Ik ging rond half een ff naar de wc. Had daar van een pilletje drie porties gemaakt. Twee kwartjes voor mijn vriendin en een halve voor mij. Op de dansvloer wist ik niet zo goed hoe ik erover moest beginnen (in het hotel al besproken dat ze het wilde doen). Dus ik eerst maar halve genomen. Ik zeggen tegen haar, wil je ook, ja is goed zegt ze. Ik wilde het haar geven, wilde ze eerst niet ivm met mensen kijken op de dansvloer . Werd ze bijna boos dat ik al had genomen en niet op haar had gewacht. Ik kut, daar gaat de lekkere sfeer, terwijl die van mij elk moment kon inslaan. Uiteindelijk gaf ik haar het kwartje en gaf ik haar rustig de tijd om een momentje te zoeken. En keek ik in mijn oog hoeken wanneer ze die nam. Uiteraard had niemand het door . Na een kwartier heeft ze het andere halfje genomen. Uiteindelijk was ik eigenlijk iets te bezorgd over haar dat ik soms vergat te genieten, maar zij had een top tijd! Mijn vrienden zorgde ook erg goed voor haar! Vond ik erg mooi om te zien. Ik had nog een halfje genomen omdat ik dacht dat ik die eerste niet voelde. Zei ik op een gegeven moment tegen mijn vriendin: "waarom staan die mensen voor het podium in een kelder?!" Ze keek me aan, en toen realiseerde ik me wat ik zei, haha, erg om kunnen lachen. Nog steeds. Was dus toch meer wappie dan dat ik dacht! Iig bedankt voor de tips, nu ze weet hoe het voelt (ze zei nog, ik word een beetje licht in mijn benen, hoort dat zo ) Gaat ze het vast weer doen, wat een mega glimlach had ze op de foto's. En ik zal er de volgende keer zelf meer van genieten :P (blijkbaar een zorgelijk type )"
"Hoi, als ik pillen gebruik ben ik op het eind van een feest nog al moe/vaag. Misschien dat ik met een klein beetje speed dit niet heb, heb op internet gelezen dat sommige mensen dit een super combinatie vinden. Nu lees je op internet allemaal verhalen over mensen die een keer genomen hebben en direct vies lang aan verslaafd zijn geworden. Nu vroeg ik me af of dit nu echt super verslavend is. Ik ben 26 en kan xtc zo paar maanden met rust laten. Wat is jullie mening hierop?"
"Bedankt voor je uitgebreide reactie! en wat als je nu eerst een bommetje neem waardoor je de hele dag vol energie zit. Kan je daarna nog xtc nemen? Of merk je daar geen bal meer van."