Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTRIP-REPORT Oranje Redbulls TIESTO CLUB LIFE HMH

TRIP-REPORT Oranje Redbulls TIESTO CLUB LIFE HMH

16 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
lekkerhardgaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halloooo mensen,

Ik lees al erg vaak trip reports op deze site omdat ik het erg interessant vind! Nu vond ik het wel eens een keertje leuk om mijn eigen ervaring te delen met jullie.
Deze ervaring is niet zomaar een ervaring, dit was mijn aller leukste vetste mooiste ervaring onder invloed van XTC. Ik ben dan niet zo'n ervaren xtc gebruiker, (heb het zo'n 5keer gedaan denk ik) maar ik kan je zeker vertellen dat dit mijn beste trip was ooit!

Afgelopen vrijdag (16 november) heeft Tiësto in de Heineken Music Hall opgetreden met zijn Club Life set waarmee hij de hele wereld heeft doorgereisd. Nou ben ik zelf 18 jaar en luister ik eigenlijk mijn hele leven al trance en house muziek, ik ben dus ook een enorme fan van Tiësto's muziek. Nu zal ik graag met jullie delen hoe ik het heb gevonden!

TRIP-REPORT:
- soort pil = oranje red bull
- gezelschap = 6 goede vrienden

Het begon de dag op school waar ik totaal niet stil kon zitten en de laatste 2 uur geskipt heb. Had snel me spullen gepakt zodra ik thuis was en rond etenstijd was ik bij het adres waar mijn vrienden en ik meestal chillen. We hadden er allemaal enorm veel zin in en wouden dus ook zo snel mogelijk richting de HMH gaan!

Rond een uur of 8 pakten wij de trein vanuit utrecht naar amsterdam bijlmer arena en hebben eerst nog rustig een drankje gedaan tegenover de HMH. Om 10u gingen de deuren open en wij waren dan ook 1 van de eerste die binnen waren. Velen van ons wouden nog ff wachten met het innemen van de eerste pil maar ik dacht zelf: laat maar komen die trip! Met de juiste instelling nam ik mijn eerste halve rond een uurtje of 11. Ondertussen werd er al enorm goed gedraaid door artiesten als Sandro Silva, Jordy Dazz, Firebeatz en Dannic maar het echte wachten was natuurlijk op TIESTO! Na drie kwartier begon ik de eerste dingen te voelen en mijn vrienden hadden om half 12 ook hun eerste halve ingenomen. We stonden heerlijk met zn alle te dansen midden in de zaal en alles was gewoon echt heerlijk. De sfeer in hmh was ontzettend chill! Ook is de zaal van de HMH echt heel erg mooi. Naast het heerlijk geluid waren de lichten nog het mooist. Om half 1 precies nam ik mijn 2de halve zodat ik echt lekker in me space kon komen wanneer tiesto zijn entree zou maken.

De inslag van de tweede halve kwam naar mijn gevoel best laat (pas om half 2). Voorheen duurde dat bij mij nooit heel lang. Toch kwam deze inslag echt perfect, want om rond half 2 maakte tiesto zijn entree! ik denk dat zijn entree ook de trigger voor mijn trip was haha! Het was echt overweldigend in positieve zin. De lichtshows, tiesto's heerlijke muziek, de energie en mijn vrienden, ALLES was compleet! Hij draaide enorm veel bekende nummers en wij waren samen met ons groepje echt zwaaaar hard aan het trippen op de heerlijke house muziek en de prachtige lichtshows. We hebben zeker een uur zwaar staan losgaan op de dansvloer toen ik bedacht met volgende halve te nemen om nog heerlijk door te gaan die avond (dit was rond half 3). Tiesto zou namelijk tot 05.00 draaien en ik wou tot het einde hard gaan!

Het was echt enorm fijn om op de dansvloer te staan en heerlijk te genieten van de lichten en de muziek maar met een andere vriend besloot ik even het hoge terras op te zoeken achterin de zaal. Dit bleek een enorm goede beslissing omdat je hier rustig in een stoeltje kon zitten en heel mooi overzicht had over de zaal. Samen met mijn vriend heb ik daar rustig een kwartiertje gezeten en heerlijk genoten van de rust en natuurlijk de mooie lichten en het overzicht! echt een enorm chill gevoel maar toch dachten we al snel zovan laten we terug gaan anders missen we teveel! Het was ongeveer half 4 toen ik me laatste halve in nam (zit nu in totaal op 2) en dit was zeker geen verkeerde keuze.

Ik zat eigenlijk de hele avond echt al hard te trippen maar op een een of andere manier kon ik er op dat moment geen genoeg van krijgen! Toen het laatste uur van de show inging waren de lichtshows het ziekst van de hele avond. Er werden naast de gekke kaleidoscopen hele vette animaties en filmpjes op de enorme schermen gedraaid. Ook van die gekke tripfilmpjes die je wel eens op internet ziet. Ik ging daar ZO hard op dat ik echt even het gevoel had dat ik niet meer op aarde was en tussen de lichten zweefde. Het was zoo intens en ik bleef maar in de lichten kijken! Op een gegeven moment gebeurde er iets raars. Ik kwam 'vrij' uit mijn trip in de lichten en het voelde als een soort tegenslag. Ik kwam weer op de wereld en ik voelde me enorm overheat. Ik voelde me niet persee slecht maar het was een overweldigend gevoel waardoor ik het heel heet kreeg en ik het gevoel had dat ik alles uit wou trekken. Op dat moment kwam er dan ook wat naar boven en ik rende naar de zijkant van de zaal en heb daar behoorlijk wat water gekotst. Ik dacht maar 1 ding en dat was: ik ga té hard, veelste hard. Ik had nog nooit zo ziek getript op die lichten en had dit dus ook niet verwacht. Ik zocht even een rustig plekje op en dronk een heel flesje water leeg. Daarna wat water over me heen gegooid en voelde me eigelijk weer helemaal top! Ben na 3-4 minuten snel de zaal weer ingegaan om de eindshow niet te missen!

Het was dus even een inkak moment maar ik voelde me totaal niet slecht meer en tripte weer heerlijk op de lichtshows. Samen met mijn vrienden schreeuwde we klassiekers mee, nummers als californication en don't you worry child werden gedraaid. Dit zorgden ook echt voor enorm grote liefde gevoelens! (dit soort momenten had ik overigens de hele avond!) Helaas kwam het einde van deze ongelofelijke performance toch in zicht. Na nog lekker even hard te zijn gegaan op het laatste deel van zijn set was het dan eindelijk voorbij! Ik voelde me enorm voldaan en toen we naar buiten stapte had ik ook echt het gevoel dat de trip zo goed als voorbij was. Dat was fijn want ik had ook geen zin om helemaal in die space nog naar huis te moeten.


Conclusie:
Het komt er op neer dat ik echt de trip van me leven heb gehad! Ik ben zelf best gevoelig voor xtc en 2 hele pillen van oranje redbulls hebben mij enorm hard laten gaan. Wat mij vooral bij blijft aan deze avond waren de lichtshows en de zieke filmpjes op de enorme schermen. Zoals ik ook beschreef had ik door de trip 'in de lichten' het gevoel dat ik té hard ging. Gelukkig is dit allemaal goed afgelopen en ik denk dat ik misschien een beetje te weinig gedronken had.

Het is echt super om op dit soort feesten lekker hard te gaan! Vooral de lichtshows en de heerlijke house muziek zijn de beste dingen tijdens een XTC trip.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn trip report vinden! Dit is de eerste keer dat ik dit schrijf en ik hoop dat jullie dat ook een beetje waarderen.

Bedankt voor het lezen en reacties zijn welkom!!

Groetjes K (18 jaar)



PS: Als je benieuwd ben naar hoe de lichtshows en de muziek was tijdens dit feest kijk dan op youtube! typ in: tiesto hmh club life! aanrader!


:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wauw, mooi tripreport (:

kan zelf niet wachten om pilletjes te klappen op een festival.
Nog nooit gedaan.
maar over anderhalf week wel ;D
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Op een echt festival is zooo chill he! Je kan altijd beetje tussen de stages zwalken met lui praten en chillen, je kan losgaan, en als het je op een bepaalde stage niet bevalt ga je gewoon weer naar een andere enz. Het is echt super
o
onlypillsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk om te lezen. Ben benieuwd of ik jullie groep heb zien staan. Stond zelf ook lekker te trippen op dezelfde snoepies en er waren niet echt veel gebruikers, zover ik dat heb kunnen beoordelen :openmouth: . De lichtshows waren inderdaad fantastisch!!! Vooral de stroboscoop in de verschillende kleuren vond ik echt magisch. Vind het trouwens ook toppillen. Ga er niet zo van kauwen en megaverliefd gevoel met praatkick. Dit report staat wel in het verkeerde topic :) . Maar ach, ben de moeilijkste niet.
F
FoxtrotLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oranje redbulls zijn echt heerlijk! Ik ben daar een tijdje terug ook lekker op gegaan.
Je zou de nieuwe nintendos ook eens moeten proberen. Die hebben mij een geweldige avond bezorgd afgelopen weekend bij Resist
l
lekkerhardgaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dankjewel voor jullie leuke reacties! vond het zelf ook erg leuk om dit tripreport met jullie te delen!

fly-- zei:
Wauw, mooi tripreport (:

kan zelf niet wachten om pilletjes te klappen op een festival.
Nog nooit gedaan.
maar over anderhalf week wel ;D
Klik om te vergroten...

Laat maar weten hoe het was ben benieuwd of je het net zo leuk vond als ik! :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha, leuk verhaal, kan me er goed in herkennen... Vooral dat gevoel van alles is compleet, goede muziek, lieve vrienden, en dan dat gevoel; lekkerrrr! :grin:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh ja als jullie die lichten zo mooi vonden, koop een space bril, dat is echt zo vet wil je niet weten.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#9
lekkerhardgaan zei:
Dankjewel voor jullie leuke reacties! vond het zelf ook erg leuk om dit tripreport met jullie te delen!

fly-- zei:
Wauw, mooi tripreport (:

kan zelf niet wachten om pilletjes te klappen op een festival.
Nog nooit gedaan.
maar over anderhalf week wel ;D
Klik om te vergroten...

Laat maar weten hoe het was ben benieuwd of je het net zo leuk vond als ik! :)
Klik om te vergroten...

Jaa zal ik doen!
Misschien komt er nog een tripreport over, eerst maar kijken of ik uberhaupt nog wat herinner haha.

harry123 zei:
Oh ja als jullie die lichten zo mooi vonden, koop een space bril, dat is echt zo vet wil je niet weten.
Klik om te vergroten...

Kun je die ergens in een winkel ofzo halen, of alleen op een festival?
Ben wel benieuwd namelijk, lijkt me supervet!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zal even voor je opzoeken, en stuur je wel de link :wink:


EDIT: Moet je even kijken op twinklerz.eu of hier http://www.freakyglasses.nl/
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#11
harry123 zei:
Ik zal even voor je opzoeken, en stuur je wel de link :wink:


EDIT: Moet je even kijken op twinklerz.eu of hier http://www.freakyglasses.nl/
Klik om te vergroten...

Aah okee, dankjewel! ;D
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen probleem en veel plezier er mee, dat gaat ook zeker wel lukken denk ik.
Laat ons wel weten hoe je het vond :P
h
henk009Lid
01-01-2024, 00:00
#13
heb er ook een gekocht op twinklerz.eu ff gegoogled op actiecodes bleek er ook nog eentje te zijn in november: twinklerz20 20% korting, altijd meegenomen! :grin:

ps, tiesto was vet hé :)
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#14
harry123 zei:
Geen probleem en veel plezier er mee, dat gaat ook zeker wel lukken denk ik.
Laat ons wel weten hoe je het vond :P
Klik om te vergroten...

ooooh, het was echt geweldig!
Iedereen was daar aan de stuff, en super aardig en vrolijk.
Heb supervaak te horen gekregen dat ik supermooi ben en iedereen wou knuffelen en met iedereen praten en lachen en ooooh, het was zooo geweldig.
Een tripreport volgt zeker nog! Maar ben nu nog te hersendood om alles goed te kunnen herinneren en beschrijven.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
fly-- zei:
harry123 zei:
Geen probleem en veel plezier er mee, dat gaat ook zeker wel lukken denk ik.
Laat ons wel weten hoe je het vond :P
Klik om te vergroten...

ooooh, het was echt geweldig!
Iedereen was daar aan de stuff, en super aardig en vrolijk.
Heb supervaak te horen gekregen dat ik supermooi ben en iedereen wou knuffelen en met iedereen praten en lachen en ooooh, het was zooo geweldig.
Een tripreport volgt zeker nog! Maar ben nu nog te hersendood om alles goed te kunnen herinneren en beschrijven.
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd naar het reportje!

En nog een bril weten te bemachtigen?
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#16
harry123 zei:
fly-- zei:
harry123 zei:
Geen probleem en veel plezier er mee, dat gaat ook zeker wel lukken denk ik.
Laat ons wel weten hoe je het vond :P
Klik om te vergroten...

ooooh, het was echt geweldig!
Iedereen was daar aan de stuff, en super aardig en vrolijk.
Heb supervaak te horen gekregen dat ik supermooi ben en iedereen wou knuffelen en met iedereen praten en lachen en ooooh, het was zooo geweldig.
Een tripreport volgt zeker nog! Maar ben nu nog te hersendood om alles goed te kunnen herinneren en beschrijven.
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd naar het reportje!

En nog een bril weten te bemachtigen?
Klik om te vergroten...


Nee helaas niet, een vriend waarmee ik ging zei dat hij zou meenemen, maar waren we vergeten ;p. maarja, zonder was het ook wel vet haha (:
sorry trouwens voor het off-topic gaan (a)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha jammer, als je focus, jingle bangin bells of hardbass gaat kan ik je er wel eentje lenen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."