Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMg in bommetje voor beginner

Mg in bommetje voor beginner

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
100-120mg zou ik zeker niet aanraden aan een beginner, vooral niet als het 73% is. Ik persoonlijk stop er meestal tussen de 100 en de 150 in, dat is dan ongeveer 50% en ik heb enige tolerantie.

75mg max zou ik zeggen, meer niet.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben iets van 65 kilo of zo en heb vorige keren volgens mij iets van 80mg gehad bij het eerste bommetje, was wel wat minder kwaliteit dan 73% maar nog wel vrij goed. Bijnemen met bommetjes vind ik kut, blijf je honderd jaar wakker.
h
henk009Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi! Een korte vraag, stel ik heb pure Speed (74%?) hoeveel moet ik dan voor een eerste keer in een bommetje doen? Rond de 80 kg. Wil het weleens mee maken! :grin:
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou rond de 30mg nemen. Genoeg voor een leuk effect waarbij je nog niet te hard gaat. Bijnemen kan altijd, als je een heviger effect zou willen. Het duurt ongeveer een halfuur totdat het begint te werken.
h
henk009Lid
01-01-2024, 00:00
#5
damn, 30mg, grammetje kost iets van 10 euro? Goedkope high, gram ook veelste veel dus
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#6
30mg? in mijn ogen bijzonder weinig.
Persoonlijk zou ik gaan voor de 100 - 120mg.
Toch vind ik bommetjes minder handig dan snuiven.
Snuiven kan je makkelijker doseren en is goed in te schatten wanneer je t goed vind. En als het net iets te weinig is is het makkelijk ff snel iets bij te pakken :)

Desondanks, veel plezier dr mee! :rockband:

PS: 1 gram (goede) pep krijg je zeker niet zomaar weg, kan je best lang mee doen :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
henk009 zei:
Hoi! Een korte vraag, stel ik heb pure Speed (74%?) hoeveel moet ik dan voor een eerste keer in een bommetje doen? Rond de 80 kg. Wil het weleens mee maken! :grin:
Klik om te vergroten...

Been there, zou niet meer nemen dan 100mg om te beginnen.. rekening gehouden met je gewicht.

Mogelijk heb je aan 80mg al genoeg.

Liever later klein beetje bijnemen dan teveel in 1x..
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#8
25tolife zei:
Liever later klein beetje bijnemen dan teveel in 1x..
Klik om te vergroten...
Compleet mee eens. Speed kan je namelijk makkelijker bijdoseren als andere middelen, dus begin laag en als je niks merkt kan je altijd meer bijnemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."