harry123 zei:
Heel veel plezier, en we verwachten natuurlijk wel een reportje
Nog even het beloofde reportje. Het was bij Tiesto, super mooi feest.
Ik ging rond half een ff naar de wc. Had daar van een pilletje drie porties gemaakt. Twee kwartjes voor mijn vriendin en een halve voor mij. Op de dansvloer wist ik niet zo goed hoe ik erover moest beginnen (in het hotel al besproken dat ze het wilde doen). Dus ik eerst maar halve genomen. Ik zeggen tegen haar, wil je ook, ja is goed zegt ze. Ik wilde het haar geven, wilde ze eerst niet ivm met mensen kijken op de dansvloer
![:wink:]()
. Werd ze bijna boos dat ik al had genomen en niet op haar had gewacht. Ik kut, daar gaat de lekkere sfeer, terwijl die van mij elk moment kon inslaan.
Uiteindelijk gaf ik haar het kwartje en gaf ik haar rustig de tijd om een momentje te zoeken. En keek ik in mijn oog hoeken wanneer ze die nam. Uiteraard had niemand het door
![:tearsofjoy:]()
. Na een kwartier heeft ze het andere halfje genomen.
Uiteindelijk was ik eigenlijk iets te bezorgd over haar dat ik soms vergat te genieten, maar zij had een top tijd! Mijn vrienden zorgde ook erg goed voor haar! Vond ik erg mooi om te zien.
Ik had nog een halfje genomen omdat ik dacht dat ik die eerste niet voelde. Zei ik op een gegeven moment tegen mijn vriendin: "waarom staan die mensen voor het podium in een kelder?!" Ze keek me aan, en toen realiseerde ik me wat ik zei, haha, erg om kunnen lachen. Nog steeds. Was dus toch meer wappie dan dat ik dacht!
Iig bedankt voor de tips, nu ze weet hoe het voelt (ze zei nog, ik word een beetje licht in mijn benen, hoort dat zo
![:wink:]()
) Gaat ze het vast weer doen, wat een mega glimlach had ze op de foto's. En ik zal er de volgende keer zelf meer van genieten :P (blijkbaar een zorgelijk type
![:wink:]()
)