Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien heb je mijn topic gelezen, ik ben ook flink verslaafd geweest... GBL, de grondstof van GHB, iets ernstiger nogwel dan jij als ik dat zo lees. Voeg me maar even toe met msn... [email protected] Ik kan je misschien wel wat tips geven. Het is inderdaad heel erg klote. Afkicken van G is zwaar. Ik raad je aan het te doen met benzo's.... kalmeringsmiddelen. Voeg me maar toe. suc6"
"Ghb is echt een erg leuke drugs. Het baard mij alleen zorgen dat er te weinig over dit spul bekend is wat betreft verslaving. Ghb is vreselijk verslavende rommel. Ik ben een jaar lang verslaafd geweest. Ghb verslaafd betekend 24 uur per dag om de 2 of anderhalf uur een buis naar binnen werken. Het begon allemaal toen ik zelf begon te brouwen. Hier en daar wat verkopen. Savonds leuk met zn allen aan de g. Wilde weekendjes op pillen en speed blabla. Maandags op mn werk een beetje g nemen om de kater van het weekend weg te werken. Want ja, G is een perfect kater middel. Maandag werd op een gegeven moment ook dinsdag... woensdag... donderdag...... 7 dagen per week gebruiken. Savonds zonder g niet in slaap kunnen komen. Om de 2 uur wakker worden en een buis nodig hebben om verder te slapen. Op een gegeven moment werd ik lui en had ik geen zin meer om te staan koken, dus dan maar aan de gbl. Via een jongen uit duitsland kon ik erg goed aan gbl komen. Ik betaalde misschien 60 euro per liter. Die kerel was zelf ook zo verslaafd als de pest en ook al meerdere malen in het ziekenhuis beland om af te kicken. Voor zover ik weet zit hij er nog steeds aan. We hebben geen contact meer. De afkickverschijnselen zijn vreselijk. Hallucinaties. Angstaanvallen. Straatvrees. Zo hard trillen dat je geen peuk meer aan kan steken. Na een jaar was ik het zat. 3 en een halve week geleden besloot ik voor de zoveelste keer af te kicken. Alle andere pogingen waren zonder succes. Ik heb via internet wat valium weten te bestellen. Om me rustig te houden. Na een hele harde klote week kon ik eindelijk zeggen dat ik er af was. Ik heb hier een link van erowid. Het is een meisje(gbverslaafd) die perfecft beschrijft hoe het is om verslaafd te zijn. Erg interresant om te lezen want ik herken het heel goed. Bij deze wil ik iedereen graag waarschuwen. G is gewoon te leuk. Voor de mensen die het in de hand weten te houden . Maar pas op. Het sluipt er in en voor je het weet word je gedomineerd door een stom vloeibaaar goedje. Het is vreselijk om altijd met een potje g en een dosseer spuit in de ronte te lopen... 2 vrienden van me zijn compleet psychotisch geworden van die rommel en hebben tijden in een kliniek gelegen om van deze rommel af te komen. Ik ben in iig blij dat ik er goed af ben gekomen. Geen g meer voor mij. Dus pas op. En houd je knikker dr bij! http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=31841"
"RitalinG tochzzzzzzzzzzzzzz"
"Ik slik momenteel 2 ad's. 150mg efexor per dag en daarbij nog eens remeron 15mg per dag. Ik slik ze al een tijdje. En ik heb in de tussentijd ook nog wel eens een pilletje genomen. Niks aan de hand bij mij... Ik denk persoonlijk dat je je druk maakt om niets..."
"Bono zei: hendriekoek zei: Ik slik momenteel 2 ad's. 150mg efexor per dag en daarbij nog eens remeron 15mg per dag. Ik slik ze al een tijdje. En ik heb in de tussentijd ook nog wel eens een pilletje genomen. Niks aan de hand bij mij... Ik denk persoonlijk dat je je druk maakt om niets... Klik om te vergroten... Hmm ja jij slikt beduidend meer dan ik Merk jij nog wel wat van de xtc dan? Klik om te vergroten... zeker wel!! gewoon hetzelfde als voor dat ik ad's nam.... misschien is het voor iedereen anders... maar ik zou zeggen doe wat je niet laten kan!"
"bij deze gecondoleerd, En wat ik zeg is dat een heleboel idioten hier hun bek beter kunnnen houden. Ik zelf, ook verslaafd geweest aan gbl, genoeg kennis van het goedje.... ONDERSCHAT GHB/GBL NIET. die rommel is vreselijk verslavend. Ga hier niet een beetje een drugs goed proberen te praten terwijl je geen idee weet waar je het over hebt"
"Het is smurfenweek bij de AH! Elke smurf die je krijgt fijnmalen en opsnuiven. misschien verander je dan zelf in eeen smurf. leuk. Ghb niet snuiven. je neus heeft daar geen trek in. no offence."
"geestelijk is het niet alleen, het is ook nog eens lichamelijk verslavend... Ik heb hier nog een link naar een forum voor g junks. wat je daar allemaal leest.... word je gewoon bang van. Ergens een verhaal van een figuur die 10 jaar lang 24/7 aan de g zat. Cold turky stopte en dood neer viel. Organen die er in eens mee op houden. ziekelijk. http://groups.msn.com/GHBaddiction/gene ... rket=en-us maargoed. zolang je het in de hand weet te houden is er niets aan de hand. rustig oannnn."
"ja die avatar heb ik al verwijderd . Maargoed. tolerantie treed ook op. Op mn hoogtepunt zat ik op ongeveer 4 ml gbl om de anderhalf uur dat zijn zo'n 2 buizen ghb... Om in slaap te komen had ik soms 6 ml gbl nodig. Vreselijk. Het stomme is ook nog dat die rommel geen moer kost. Het is een hele makkelijke en goedkope verslaving."
"joint, geloof me. Zo begon het bij mij ook zoals ik eerder schreef. Straks slaap je niet meer zonder en dan begint de echte ellende. Beperk het tot het weekend. of desnoods een paar keer per week. Het is niet leuk om zonder g in je lichaam de supermarkt niet meer in te durven! Suc6"