Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe noem je Ritalin op straat?

Hoe noem je Ritalin op straat?

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naar aanleiding van het recente nieuwsbericht dat kinderen in Australië ten minste 25% van al hun pillen doorverkopen aan klasgenootjes vroeg ik mij af hoe Ritalin genoemd wordt op straat? Waar moet je naar vragen indien je op zoek bent naar Ritalin?

Ik heb wel eens gehoord van KaKa (Kinder Kakkie) en kinder snats, maar welke naam wordt het meest gebruikt?

En als je Ritalin gebruikt, hoe doe je dat dan en in welke dosis?

Groet,
Arjan
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Straat namen van Ritalin

Op zoek naar ritalin? :tearsofjoy:

Maar het heet gewoon ritalin,
makkelijk he!

Ik gebruik het af en toe recreatief met een dosis van 50 tot 150 mg.
Maar begin met 50, als dat bevalt kan je altijd verder gaan.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#3
De rush vind ik ook veeel fijner en chiller aan voelen dan snuiven :) Maarja zelfs dan is de rush de crash echt niet waard. Maar af entoe om wat te leren ist wel leuk. Fijne concentratie :sunglasses:
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Straat namen van Ritalin

Oom Klaas zei:
Op zoek naar ritalin? :tearsofjoy:

Maar het heet gewoon ritalin,
makkelijk he!

Ik gebruik het af en toe recreatief met een dosis van 50 tot 150 mg.
Maar begin met 50, als dat bevalt kan je altijd verder gaan.
Klik om te vergroten...

Moet je het dan verpulveren en snuiven? Of gewoon slikken?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Straat namen van Ritalin

Licht eraan wat je liever doet. Sommige snuiven 't liever anderen slikken het liever.
Ik slik het 't liefste, naar m'n gevoel duurt de rush dan ook langer.
Als je gaat snuiven bedenk je wel dat 1 pil 140mg weegt, het actieve bestanddeel van die 140 is maar 10 mg...de overige 130mg aan bindstoffen neem je dan ook mee je neus in.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rita, ritalin, metfi.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Even verplaatst naar de farmaceutische afd.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
dat noemen we gewoon ritalin, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand de moeite neemt om dit serieus te verkopen, of te zoeken.

maarja...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is dit een grap? Ja toch?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
eh nee? :confused:
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Is dit een grap? Ja toch?
Klik om te vergroten...

Nope, ik vroeg het me serieus af.
h
hendriekoekLid
01-01-2024, 00:00
#12
RitalinG tochzzzzzzzzzzzzzz :openmouth:
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok, bedankt voor de tips en info.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je in Den Helder naar Rita vraagt in een bepaalde wijk zal je alleen geen pilletje krijgen,
eerder een bonk verrot vlees gehuld in veel te weinig stof....'k zou het maar gewoon ritalin noemen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Is dit een grap? Ja toch?
Klik om te vergroten...
Hij kan toch gewoon geintresseerd zijn? Wat is daar nou mis mee? Hij vraagt toch niet wat je voelt van wc eend snuiven ofzo :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
TrippyShit zei:
ExceptionalInsight zei:
Is dit een grap? Ja toch?
Klik om te vergroten...
Hij kan toch gewoon geintresseerd zijn? Wat is daar nou mis mee? Hij vraagt toch niet wat je voelt van wc eend snuiven ofzo :confused:
Klik om te vergroten...

Ga je wel kk hard op hoor!
Vooral als je van te voren een dikke snats uitgekookte redbull met de sacharose methode gemaakt neemt!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
TrippyShit zei:
ExceptionalInsight zei:
Is dit een grap? Ja toch?
Klik om te vergroten...
Hij kan toch gewoon geintresseerd zijn? Wat is daar nou mis mee? Hij vraagt toch niet wat je voelt van wc eend snuiven ofzo :confused:
Klik om te vergroten...
Ohja, je hebt gelijk, op de straat spreken ze natuurlijk een andere taal dan binnenshuis
A
ArjanLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Ohja, je hebt gelijk, op de straat spreken ze natuurlijk een andere taal dan binnenshuis
Klik om te vergroten...

Tegen het luisterend oor v.d. politie JWT!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gelukkig kijken ze hier niet mee :rolleyes:
Maar ot, ritalin heet gewoon ritalin of evt. rita.. maar het is niet dat je op elke straathoek om ritalin kan vragen zodat dat met sos wel kan. ( niet in maatschappelijke vorm maar qua verkrijgbaarheid)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:
ExceptionalInsight zei:
Is dit een grap? Ja toch?
Klik om te vergroten...
Hij kan toch gewoon geintresseerd zijn? Wat is daar nou mis mee? Hij vraagt toch niet wat je voelt van wc eend snuiven ofzo :confused:
Klik om te vergroten...
Ohja, je hebt gelijk, op de straat spreken ze natuurlijk een andere taal dan binnenshuis
Klik om te vergroten...
Ja vaak wel idd.. :P Ritalin is niet het bekendst als recreatieve drug dus het zou dondersgoed kunnen dat het een andere naam zou hebben..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."