Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervanger 3-MMC

Vervanger 3-MMC

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vrees, dat er straks haast geen andere mogelijkheid meer is, dan via een illegale weg goede rc's te kunnen kopen...
Grappie probeert het allemaal errug goed dicht te timmeren....
D
Druggie86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,

Gezien het aankomende verbod op een groot aantal RCs waaronder 3-MMC weet iemand hier een vervanger van 3-MMC die straks nog wel legaal te bestellen is. Een upper op zijn tijd is lekker en heb eigenlijk geen zin via illegale weg te kopen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met een ander middel komen ook altijd andere effecten en andere gezondheidsrisico's. Ik denk dat je die kosten en baten per middel moet afwegen. Als je alleen maar kijkt naar wat legaal beschikbaar is dan is de kans groot dat je óf niet weet welk risico je loopt (dat is met 3-MMC eigenlijk ook al zo), óf dat je andere effecten verwacht dan je krijgt en dat je dan een onprettige ervaring hebt.
h
heerutosenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt behoorlijk wat cathinone ''secret'' blends die via poolse vendors (via de legale weg gewoon) verkocht worden.

Als je echt zeker wilt zijn gewoon hier laten testen zodat je weet wat je neemt. Ik struin gewoon beetje de buitenlandse RC fora af met google translate. Zo vind je wel eens iets leuks :wink:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
In principe heb je een risico, groter, of kleiner, dat je loopt bij e l k rc.
Daarom heten ze ook rc, en zijn ze meestal (nog) legaal.
Als grappie zijn zin krijgt, dan is ineens vrijwel de hele rc markt, in 1 x illegalen as l geworden.
Met als gevolg, dat de hele zooi de zwarte markt zal opgaan, en de risico's alleen maar zullen toenemen.

Goed gepraat, goed gedaan grappie!😡😡
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
Met als gevolg, dat de hele zooi de zwarte markt zal opgaan, en de risico's alleen maar zullen toenemen.
Klik om te vergroten...

Op dit moment zijn stoffen uit de rc-markt meer vervuild dan illegaal geproduceerde MDMA / XTC
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit zou verklaren waarom ik een wel heeeeeel aparte ondersoort rc heb, dat in weze 2FDCK had moeten zijn.
Jazeker en absoluut .
Ik zit nu i.i.g. weer eens goed te spacen zogezegd
Eens zien, wat het eventueel nog oplevert naast ,onder, achter en boven een letter chaos. Ja.
Typisch is wel, dat het redelijk te sturen is.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als het geen coronacrisis is dan kun je 2F-DCK laten testen. Dan weet je wat je hebt.
Maar nu lukt dat dus even niet want helaas zijn alle testpunten gesloten vanwege de coronamaatregelen.
Je zou je sample nog wel naar Energy Control kunnen sturen maar dat kost geld.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon veel 3mmc inkopen, hoef je geen alternatief te hebben
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Als het geen coronacrisis is dan kun je 2F-DCK laten testen. Dan weet je wat je hebt.
Maar nu lukt dat dus even niet want helaas zijn alle testpunten gesloten vanwege de coronamaatregelen.
Je zou je sample nog wel naar Energy Control kunnen sturen maar dat kost geld.
Klik om te vergroten...

Ook bij Energy control kun je je drugs niet meer laten testen i.v.m. corona
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ook bij Energy control kun je je drugs niet meer laten testen i.v.m. corona
Klik om te vergroten...
Echt? Oh ik checkte even de website van Energy Control maar daar zag ik zo 1,2,3 niks over corona dus ik dacht dat ze dus nog wel door zouden gaan.
Maar inderdaad nu ik beter kijk zie ik dit bericht:

Update regarding COVID-19 - International Energy Control

Facebook Twitter Google+ reddit Pinterest
energycontrol-international.org energycontrol-international.org
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb geduld.
Ik wacht af .
Dat het restant getest gaat worden, dat staat vast.
Even geduld nog...
Of, nou ja, geduld. Even , dat weten we nu nog niet..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."