Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"4-FA, ik ervaar nauwelijks euforie bij speed. hooguit wat kippevel of tintelingen."
"Bedankt voor je reactie 20% verlies is netjes Het maximale wat ik van vrienden hoor is 40-50% gewichtsverlies, dus ook aanzienlijk minder dan bij deze. Hij vlokte wel heel mooi na het drogen en snuift goed weg, dus vermoed eigenlijk geen kwaliteitsprobleem. Ik kwam ook nog een post tegen waar iemand stelde dat het ontbreken van een centrifuge in het productie proces de reden kan zijn voor overmatig gewichtsverlies. Het zag er in ieder geval bij ontvangst niet overdreven nat uit.."
"Bedankt voor je reactie! Psychedelibee zei: Gewichtsverlies zegt niks over de kwaliteit. Wat je verliest zijn oplosmiddelen en hoeveel daar nog van in de natte speed zit kan behoorlijk verschillen. Klik om te vergroten... Dat dacht ik dus inderdaad ook al, maar goed om het even bevestigd te krijgen! Denk van de week ook maar even een sample bij een testpunt droppen, just to be sure. Maar naast bewust aanmengen met oplosmiddelen is dus een 'afwijkend' productie proces de meest voor de hand liggende verklaring als ik het zo een beetje opsom."
"Tijdje kleine dosissen speed genomen in de koffie. Zelf merk ik het rond de 20-30mg als ik nog niet te veel gegeten heb. Ervaring was soortgelijk met wat jij omschrijft. Iets gemotiveerder, pakt wat meer dingen op, sporadisch sneller geirriteerd. Valt of staat ook voor een groot deel ook bij mijn uitgangsgemoedstoestand, vergroot wat er al was. Nadeel is alleen het lastige doseren. Best moeilijk dit constant te houden en als het ff tegen zit snel geneigd wat meer te nemen. Mijn gemiddeld dag verbruik in die weken was 50-150mg, verdeeld over 2-4 bakkies. De eerste dosis was meestal in de ochtend en merkte dat ik einde middag wel een dip kreeg in energie/motivatie en kwam ook dat sneller geïrriteerd zijn om de hoek zetten. Mijn uiteindelijke conclusie van circa 3 weken was dat hoe langer en hoe meer je gebruikt hoe minder je er aan hebt. Beste gebruik incidenteel als boost op de dag, als je wakker moet blijven of op een feest. Houdt ook altijd in je achterhoofd rekening met de belasting die deze middelen op je lichaam hebben, ook in lagere dosissen. Als je achter elkaar gebruikt heeft je lichaam niet echt de kans goed te herstellen."
"Doe wat je van plan bent te doen. Je keuzes defineren wie je bent op dat moment in tijd. Een gezond lichaam is de basis voor een gezonde geest. Perspectief is veranderlijk van nature. Vast houden aan bestaande meningen of standpunten (eigen of sociaal opgelegde) kan persoonlijke groei serieus in de weg staan. Sommige middelen gedocumenteerd op dit forum kunnen daar ook bij helpen Vergeet niet om plezier te hebben"
"Hey, ik weet sinds een paar jaar dat ik ADD heb omdat ik toevallig experimenteerde met de medicatie daarvoor (concerta) en werd daar erg gemoedelijk, sociaal en praaterig van. Door de medische molen heen gegaan voor de diagnose en toen concerta op recept gekregen en dat werkte best. Echter werd ik na circa een jaar van de ene op de andere week 'gek' in mn hoofd, woede uitbarstingen etc. Mijn vermoeden is nog steeds enigszins dat het kan komen doordat ik generieke methylfenidaat met vertraagde afgifte kreeg, heb namelijk over periode dat ik het gebruikte iets van 3 verschillende merken gehad waarvan ik concerta voor mijn gevoel het fijnst vond. Dus uiteindelijk gestopt en heb nu welbutrin xr voorgeschreven gekregen en dat werkt al meer dan een jaar als een trein Het heeft ook een anti-deppresiva werking dus houdt mijn stemming ook lekker stabiel. Daarnaast wordt het ook voorgeschreven voor stoppen met roken dus het heeft ook 1 of andere werking die tegen verslaving is ofzoiets wat ik begreep. (mooi meegenomen ) Daarvoor was zelfmedicatie voornamelijk met wiet en alcohol voor het 'verdoving' en 'hoofd stil krijgen' effect. Nu heb ik een half jaartje geleden ofzo een testje met pep gedaan als medicatie/booster, ook tijdelijk een deel daarvan gestopt met welbutrin. Ik was een beetje huiverig was van de combo, maar dat ging allemaal goed toen ik het beide nam. Test hield in circa 50-150mg per dag verdeeld over iets van 2 of 3 bakjes koffie. Orale inname dus voor de langere werking. Vond hoe ik me voelde eigenlijk best in de buurt komen van concerta en welbutrin behalve dan dat ik grotere energie pieken had en aan het einde van de middag begin avond meestal beetje opgebrand was. Ik was ook wel iets jolliger en uitgaander dan gewoon, maar ook niet echt een groot verschil. Er was wel iets minder voor nodig om in die stemming te komen. Gezien het opgebrand zijn aan het einde van de middag/begin avond met sport ritme verstoorde geen meer waarde gezien in pep boven voorgeschreven medicatie. Daarnaast is het goed om een vaste dosis van iets te hebben naar mijn ervaring en dat doet de farmaceutische industrie toch een stukkie beter dan wij dat kunnen. Dus nu gewoon braaf aan de welbutrin zoals voorgeschreven en 's avonds of in het weekend een drankje of een jointje als ik niet genoeg afleiding heb natuurlijk op feesten weer een heel ander verhaal .."
"Hi, ik kon niet tot nauwelijks informatie vinden over het te verwachten gewichtsverlies bij het drogen van speed. Zelf net wat gehad waar van 1 gram maar 0,35gr overblijft na het drogen. Dat lijkt mij té veel. In het verleden tot max circa een derde gewichtsverlies geconstateerd (1gr wordt 0,7gr). Nu wil ik graag weten of zuiverheid daar ook nog een rol in kan spelen. Dus of bijv. zuivere speed meer gewicht verliest of juist versneden speed meer gewicht verliest. Daarnaast was ik beniewd of mensen dus hun speed ook voor en na het drogen wegen en wat hun ervaringen zijn met gewichtsverlies bij het droogprocess. Groetjes Heady"
"Ligt er aan hoeveel het is en hoeveel haast ik er mee heb. Als het een klein beetje is en geen haast heeft voldoet het gripzakje wat open zetten meestal wel. Voordeel is dat dit redelijk onopvallend kan uit het zicht van derden. Kan wat worden bespoedigt door bij een verwarming o.i.d. te plaatsen. Met haast of grotere hoeveelheden pak ik meestal een spiegel. Een glazen plaat zoals bij sommige tafels kan ook, maar maak het dan wel even schoon. Je wilt het niet met stof of andere troep van de tafel versnijden. Vervolgens beetje uitspreiden en als de initiele natheid er vanaf is met een scheermesje (plastic pasje kan ook) een hoopje van schrapen en dat vervolgens fijn hakken. Scrapen/hakken herhalen tot het naar wens is. Als het érg waterig is zou ik wel eerst het wat laten luchten in de verpakking waar het in aangeleverd is."