Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed gewichtsverlies bij drogen

Speed gewichtsverlies bij drogen

18 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
h
headyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi,

ik kon niet tot nauwelijks informatie vinden over het te verwachten gewichtsverlies bij het drogen van speed.
Zelf net wat gehad waar van 1 gram maar 0,35gr overblijft na het drogen. Dat lijkt mij té veel.
In het verleden tot max circa een derde gewichtsverlies geconstateerd (1gr wordt 0,7gr).

Nu wil ik graag weten of zuiverheid daar ook nog een rol in kan spelen. Dus of bijv. zuivere speed meer gewicht verliest of juist versneden speed meer gewicht verliest.

Daarnaast was ik beniewd of mensen dus hun speed ook voor en na het drogen wegen en wat hun ervaringen zijn met gewichtsverlies bij het droogprocess.


Groetjes Heady
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom!

Heb zelf enkel ervaring met 71% geteste pep. Dat was na het drogen een netto verlies van 0.2 gram op een gram.

Klinkt alsof jou pep expres vochtiger is gemaakt voor verkoop. Zoveel verlies heb ik ook bij vrienden nooit gehoord.

Ik zou het gewoon laten testen dan weet je waar je aan toe bent. Van 1gram naar 0.35 zou ik me erg bedrogen voelen.
Maar wellicht dat meer ervaren members een beter idee hebben. Maar testen lijkt me geen overbodige luxe met zoveel verlies.

Goed dat je het even checkt, niet normaal zo'n verschil

Niet goed bewaard in de vriezer dat er ijskristallen zijn bijgekomen ofzo?
h
headyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie :)

20% verlies is netjes :beer:
Het maximale wat ik van vrienden hoor is 40-50% gewichtsverlies, dus ook aanzienlijk minder dan bij deze.
Hij vlokte wel heel mooi na het drogen en snuift goed weg, dus vermoed eigenlijk geen kwaliteitsprobleem.
Ik kwam ook nog een post tegen waar iemand stelde dat het ontbreken van een centrifuge in het productie proces de reden kan zijn voor overmatig gewichtsverlies.
Het zag er in ieder geval bij ontvangst niet overdreven nat uit..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewichtsverlies zegt niks over de kwaliteit. Wat je verliest zijn oplosmiddelen en hoeveel daar nog van in de natte speed zit kan behoorlijk verschillen. Er is dus niet een bepaalde standaard en je moet zelf kijken wat je acceptabel vind. Maar 65% gewichtsverlies is wel veel inderdaad.

Zelf heb ik vaak zo'n 30 tot 40% gewichtsverlies, maar is mijn speed eigenlijk altijd wel behoorlijk zuiver. Met de prijzen van speed vind ik kwaliteit persoonlijk belangrijker dan kwantiteit. Ik vind kwantiteit zelfs zo onbelangrijk dat ik mijn speed altijd nog met aceton was om de zuiverheid te verhogen van rond de 65% naar 73%. Na drogen en wassen heb ik dan meestal zo'n 50 tot 60% gewichtsverlies totaal.
h
headyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor je reactie!

Psychedelibee zei:
Gewichtsverlies zegt niks over de kwaliteit. Wat je verliest zijn oplosmiddelen en hoeveel daar nog van in de natte speed zit kan behoorlijk verschillen.
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus inderdaad ook al, maar goed om het even bevestigd te krijgen! :)
Denk van de week ook maar even een sample bij een testpunt droppen, just to be sure.

Maar naast bewust aanmengen met oplosmiddelen is dus een 'afwijkend' productie proces de meest voor de hand liggende verklaring als ik het zo een beetje opsom.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
heady zei:
Maar naast bewust aanmengen met oplosmiddelen is dus een 'afwijkend' productie proces de meest voor de hand liggende verklaring als ik het zo een beetje opsom.
Klik om te vergroten...
Niet zozeer een afwijkend productie proces, maar eerder een onvolledig productie proces. De stap van oplosmiddelen eruit halen wordt bewust overgeslagen. In het geval dat je zoveel verlies als jou hebt is het dan wel weer aannemelijk dat ze er bewust extra oplosmiddelen aan hebben toegevoegd.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#7
heady zei:
Daarnaast was ik benieuwd of mensen dus hun speed ook voor en na het drogen wegen en wat hun ervaringen zijn met gewichtsverlies bij het droogproces.
Klik om te vergroten...
Ik bestelde één gram en ontving ca. 0,95 gr natte speed. Na het drogen hield ik tussen 0,75 en 0,80 gr over. Ik heb de exacte gegevens niet opgeschreven, dus ik moet uitgaan van mijn geheugen, maar ik zal er niet veel naast zitten.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tsja dat doen ze vaak expres. Mensen geloven dat natte speed beter is omdat het verser is. Bullshit natuurlijk, maarja..

En daarnaast kun je een gram verkopen terwijl het je maar een halve gram speed kost. Ik heb ooit 20 gram van de zuiverste speed gekocht voor veel te veel geld, maarja 73 procent leek me wel eens leuk. Van die 20 gram bleef nog 6 gram droog over. Kwaliteit was waanzinnig goed maar ik had dus wel dik 2,5 keer zo veel betaald voor een gram. Lekker dan...
D
De SchepperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Herkenbaar, is hier vrij beroerd zo te horen.

Bij deze ruwweg mijn bevindingen:


De semi-natte speed waar je 70%-80% gewicht van overhoudt na drogen hier getest op 5-15% amfetamine met een berg cafeïne.

De zeiknatte speed waar je 25(!)- 50% gewicht van overhoudt na drogen getest op ongeveer 30-71% amfetamine, waarbij er in die van 30-50% amf er vaak nog een surprise aan cafeïne bij te vinden was (max. 30%).

Die zeiknatte is hier dus puurder, maar wordt dan inderdaad genaaid met extra vloeistof. Helaas nog nooit pure tegengekomen die niet zo zeiknat was, behalve dan hele dure droge.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
drugsafval zei:
Herkenbaar, is hier vrij beroerd zo te horen.

Bij deze ruwweg mijn bevindingen:


De semi-natte speed waar je 70%-80% gewicht van overhoudt na drogen hier getest op 5-15% amfetamine met een berg cafeïne.

De zeiknatte speed waar je 25(!)- 50% gewicht van overhoudt na drogen getest op ongeveer 30-71% amfetamine, waarbij er in die van 30-50% amf er vaak nog een surprise aan cafeïne bij te vinden was (max. 30%).

Die zeiknatte is hier dus puurder, maar wordt dan inderdaad genaaid met extra vloeistof. Helaas nog nooit pure tegengekomen die niet zo zeiknat was, behalve dan hele dure droge.
Klik om te vergroten...
Gvd wat is dat toch mee die caffeine..:angry:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lotske1984- zei:
Gvd wat is dat toch mee die caffeine..:angry:
Klik om te vergroten...
Heb liever zeik natte als speed mee ne hoop caffeine..
J
Jezus DeflikkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat het nat is komt door versneidingsmiddel(alcohol wat ze er wel is bij willen gooien om het zwaarder te make , dit verdampt namelijk weer en merk je niets van qua kwaliteit) mits je het net uit de vriezer haalt dan ken het nat zijn door de condens alleen is dit na drie minuten weer opgelost
Of ze slaan een stap over in het maak proces
Goeie speed is niet korrelig van structuur en beetje vochtig klei achtig(voordat het algeheel droog is) leg het tussen je duim en wijsvinger en dan ken je voelen of er caf inzit
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
Even een zijdelingse vraag; wanneer ik speed was met aceton en het daarna gedroogd is, is het héél fijn van structuur. Het is ook zeer zacht op de neus. Alleen door de extreme fijnheid kan ik het alleen héél zachtjes opsnuiven. Echt zo zacht mogelijk. Doe ik het ook maar iets te hard dan verslik ik me meteen. (ik heb zo wel eens een gram van de spiegel geproest haha... echt klassiek. Gelukkig heb ik een zwart bureaublad waardoor ik het meeste weer kon bijeenschrapen)
Ik vroeg mij af hoe anderen dit doen. Is het mss té droog?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rayyar zei:
Even een zijdelingse vraag; wanneer ik speed was met aceton en het daarna gedroogd is, is het héél fijn van structuur. Het is ook zeer zacht op de neus. Alleen door de extreme fijnheid kan ik het alleen héél zachtjes opsnuiven. Echt zo zacht mogelijk. Doe ik het ook maar iets te hard dan verslik ik me meteen. (ik heb zo wel eens een gram van de spiegel geproest haha... echt klassiek. Gelukkig heb ik een zwart bureaublad waardoor ik het meeste weer kon bijeenschrapen)
Ik vroeg mij af hoe anderen dit doen. Is het mss té droog?
Klik om te vergroten...

Poedersuikerstructuur betekent dat hij kurkdroog is - aangezien het natte van speed bestaat uit oplosmiddelen die je niet in je lichaam wil hebben is dit een goede zaak.
Mijn oplossing is om een beetje water op te snuiven en mijn neusholte te bevochtigen net voor ik snuif, zo blijft alles lekker plakken in plaats van dat het je longen inschiet. Bijkomend voordeel is dat je na een (zoute) neusspoeling je neus goed leeg kunt snuiten, dit bevordert de opname enorm.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rayyar zei:
Even een zijdelingse vraag; wanneer ik speed was met aceton en het daarna gedroogd is, is het héél fijn van structuur. Het is ook zeer zacht op de neus. Alleen door de extreme fijnheid kan ik het alleen héél zachtjes opsnuiven. Echt zo zacht mogelijk. Doe ik het ook maar iets te hard dan verslik ik me meteen. (ik heb zo wel eens een gram van de spiegel geproest haha... echt klassiek. Gelukkig heb ik een zwart bureaublad waardoor ik het meeste weer kon bijeenschrapen)
Ik vroeg mij af hoe anderen dit doen. Is het mss té droog?
Klik om te vergroten...
Die droge en fijne structuur is wel typerend voor gewassen speed ja. Het fijne is dat het eigenlijk helemaal niet meer brand, zoals ongewassen wel doet. Maar je verslikt je er wel snel in ja, moest daar in het begin ook enorm aan wennen persoonlijk. Rustig snuiven is the way to go ja, maar dan nog verslik je je wel eens vandaar dat ik na een lijntje me gezicht direct afwendt van de spiegel.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn ervaring is dat natte zuivere speed ongeveer 40% gewichtsverlies geeft na het drogen.

Veel minder betekent versnijdingsmiddelen ( of al half droge bonk) veel meer betekent versneden met vluchtige vloeistof.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fenrir zei:
Poedersuikerstructuur betekent dat hij kurkdroog is - aangezien het natte van speed bestaat uit oplosmiddelen die je niet in je lichaam wil hebben is dit een goede zaak.
Mijn oplossing is om een beetje water op te snuiven en mijn neusholte te bevochtigen net voor ik snuif, zo blijft alles lekker plakken in plaats van dat het je longen inschiet. Bijkomend voordeel is dat je na een (zoute) neusspoeling je neus goed leeg kunt snuiten, dit bevordert de opname enorm.
Klik om te vergroten...
Goeie tip, dat van het water.
Alleen ik gebruik zout water altijd om mijn neus te spoelen vlak voor slapen gaan (na gebruik dus). (Met een jala neti pot laat je dan water in je neusgat lopen waardoor het er via je andere neusgat weer uitloopt met alle troep- een klassieke yoga kriya. Zeer goed reinigend.) Ik heb echter nog nooit water in mijn neus gebracht tijdens het snuiven. Zal het zeker eens doen. Vanavond echter niet meer, ik ben heel gevoelig voor speed en loop nu al het risico dat ik pas laat kan slapen vannacht (slechts één lijn van dat vlokkerige poedersuiker speed gesnoven; het is zó vlokkerig dat ik er geen goede scherpe lijn van kan maken. Wel heel puur denk ik). Vanavond alleen nog wat coke om meer relaxed te worden...
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
Mijn ervaring is dat natte zuivere speed ongeveer 40% gewichtsverlies geeft na het drogen.

Veel minder betekent versnijdingsmiddelen ( of al half droge bonk) veel meer betekent versneden met vluchtige vloeistof.
Klik om te vergroten...
Nadat ik de pasta had gewassen met aceton bleef er ongeveer 50% over. Ben er toch wel erg tevreden mee.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had het over drogen, dat is ook waar het in het topic over ging.

Maar wassen heb je met pure nauwelijks gewichtsverlies. De helft gewicht kwijt na wassen dan is ie ongeveer 1 op 1 versneden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."