Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmm, nog niet extreem lang, gebruik nog niet lang maar zal nu op de 60 uur zitten. Verder wil ik weleens verder gaan, lees veel dat mensen gaan hallucineren enzo dus dat lijkt me ook wel een keer raar om voor de fun mee te maken, wel waar iemand bij is omdat ik soms een beetje agressief kan worden.. haha Mvg,"
"Hoi, Je schrijft echt heel goed. Overweeg om schrijfster te worden xD Haha, mooi hoor Mvg,"
"Haha, Mooie verhalen allemaal Zelf nog niets meegemaakt, maar zodra ik iets meemaak zal ik het posten Mvg,"
"Result: You're a social drinker. Sociotype: You don't get drunk. Well, not unless it's a special holiday. You drink casually, just to have a good time. You do not have any potential alcohol problems. Give yourself a pat on the back for being incredibly boring. hmm, ik ben ongelofelijk saai? toch maar eens na vragen aan men vrienden dan, haha xD voor de rest klopt ie wel Mvg,"
"Heej, Ik heb zelf geen ervaring met coke enz ( beginnend gebruiker ) maar door dit soort verhalen begin ik altijd wel te twijfel of ik zelfs door moet gaan met de speed! Ik weet dat speed anders is, maar je weet maar nooit?! 1 ding is zeker, dit is het mooiste moment of lekker af te kicken ( at least try it! ) heb verder ook geen andere post gelezen dus daar zou best in kunnen staan dat je al gestopt bent enz... Mvg,"
"Hoi, Gz is 18 + tog? loop ik weer naast de boot, jammer. Ahja, next time better Mvg,"
"Meen je dat? Als dat zo is Vrienden van me gaan namelijk ook, nu nog effe gauw een kaartje kopen dan en mooi met hun mee rijden Het scheelt ook wel dat ik vrij groot ben en vrij breed ( dik, hoe je het wilt noemen..lol ) dus mensen schatten me al gauw een jaar of 19. Haha, betersss... Make's my day happy"
"Hmm, Ik zou zeggen hou het eerst maar eens op 250 mg.... Denk dat zoiets het beste is, heb je er nog steeds last van heb je een nieuw goal om te stoppen fzo,... Mvg,"
"psychedelicchick zei: en op school merkte niemand iets aan je ? als ik onder invloed van xtc op school ben hoef ik echt niet meer terug te komen :P Klik om te vergroten... Jup, Het wordt inderdaad wel gezien... 2 jongens bij mij uit de klas dachten stoer te doen door eerst iedereen de xtc pillen te laten zien en dan beide eentje te nemen... Allebei lekker trippen, naar de directeur toe en hadden een keuze. Of de dealer naaien, of van school getrapt worden en een inlichting naar je ouders... Keuze was voor hun makkelijk dacht ik zo, lol Mvg,"
"Hallo, Ehmm ken deze persoon niet, maar alsnog veel sterkte! Tja, alles heeft zen positieve en negatieve kanten... That's life! Nogmaals, Sterkte! Mvg,"