Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een jaar of 7 geleden ofzo kocht ik ook regelmatig codeine hier bij de apotheek. Jointje er bij Lekker lekker. Nou 7 jaar later en een hoop onzin die ik je bespaar ben ik al 5 jaar aan heroine verslaaft en sta ik op 90mg methadon. Dit na talloze keren afkicken, subtex heb het allemaal geprobeerd. Wat ik er mee wil zeggen is stop er lekker mee en vergeet dat afbouwen. Gewoon stoppen nu het nog kan."
"Hi there. First off good that your trying to quit heroin. But what i can not make up from your post is how long you have been using heroin for on a daily basis? If its really just 3 weeks then you don't really need to temper because coming of will be easy. About the temgesic. It's very important you take the first tablet 24hours after your last heroin dose. If you take it any sooner you will have very bad withdrawls ,but i'm sure your doctor told you about that. Temgesic are 0,2mg tablets not 2mg The way i would use them is: Take 5 tablets(put them under your tong) the first day. Then you take one less everyday. So on the 5the day you take just 1.( 5,4,3,2,1) Of course it will be better going of on a even lower dose . So you can also try to just take 3 tabs the first day and see if it holds you. If they do and you feel ok. 3-2-1-0,5-0,25. So start with 3 and and with 0,25. But you will have to be sure first that they are the 0,2 temgesic and not 2mg suboxone tablets. Because you should not take 5 of them. If you take five 2mg suboxone will make you sick. And we will have to make a different tamper for you. What do the tablets look like? Good luck"
"Van 5mg midazolam oraal zal je niet veel voelen. Ik heb die ampullen ook hgehad maar dan 3ml/15mg. Je kan het gewoon in je spieren spuiten. 5mg is daar een mooie doses voor."
"Ik ken de 6mg's als groene tableten wel heel licht groen."
"Het is allemaal goed afgelopen. Ben om een grammetje pep gegaan. Was wel een relaxte mix eigenlijk. heb er later nog 2 geslikt en nog wat bromazepam . Nou zo nog een paar en lekker slapen. De pillen zaten niet in strips of potjes. Maar gewoon in een zakje.Dit is om het vervoer van groote hoeveelheden pillen wat makelijker te maken, ze zitten gewoon in een dvd doosje Ze komen uit servieje (<< spelling?) Ze zijn goed en zijn super goedkoop. Je moet ff je bronnen weten he."
"hazejunk zei: Ja joh normaal kan ik best wel wat benzo's hebben. Maar das nu al weer 2 jaar geleden, det ik zwaar aan de benzo's zat. Toen nam ik mapeijk 100mg diazepam or 5mg xananx. Nou word ik relaxed van 20/25 mg diazepam. Hoop dat het allemaal nog wel mee gaat vallen. Zo maar beetje speed of rillalin halen. have fun Klik om te vergroten... Deze post weet ik dus echt niks meer van. Geen idee dat ik hem geschreven had Je geheugen slaat wel behoorlijk plat van dat spul lol"
"Heb gisteren een sample van een halve gram binnen gehad. Heb het gerookt en geshot. Het gevoel dat het shoten geeft is iets schoner. Maar ik heb maandag een medische keuring dus kan me aders niet te veel verneuken. 8mg gerookt geeft een heftige up die half uurtje aanhoud en daarna neemt het wat af en heb je weer zin in meer(ik dan toch). Het is inderdaad zeer verslavend. Heb gisteren in het totaal ongeveer 100mg gebruikt. En kon gewoon slapen na het roken van een paar joints. Wat ik eigenlijk niet had verwacht. Het gaat goed samen met GBL. En met GBL er bij kon ik gewoon eten. Ik had ook geen crash vandaag en dat heb ik met normaale pep echt wel. Tis heftiger dan 4-FMP/4-fa vind ik."
"Omdat Midazolam de eenigste benzo is die in water oplosbaar is. En half america spuit pillen ,ooit gehoord van oxicontin. Dit zo ook de eeste pil zijn die ik injecteer maar bij midazolam schijnt het de moeite waard te zijn."
"Heroine verslaving voelt echt zo veel anders als een verslaving aan wiet. Het is echt net te verherlijken. Voor mij voelt het verslaaft zijn aan heroïne als de vloek in mijn leven. Ik had zo veel meer kunnen doen als jt al mijn geld op was gegaan aan heroïne. Ik functioneer vrij goed heb gewoon een vaste baan enzo en zie er gezond uit dus op het moment heeft niemand door dat ik gebruik ook al weten ze dat ik al 7 jaar af en aan heroïne gebruik. Mar ik ben ebt al zo veel kwijt geraakt door die zooi. Relatie , me goede band met me familie vrienden. Van alles en allemaal me eigen schuld. En toch blijf ik door gebruiken op het moment sta ik voledig machtenloos ten opzichte van me verslaving."
"Als je niet iedere dag bruin gebruikt is baze coke echt wel heftig als je al helemaal vaag bent van de bruin. Ik weet nog toen ik net begon met al die zooi namen ze net een foto van me toen ik net een lurk aan de pijp had genomen. Zag er echt niet uit . Maar de combi is we super lekker. En benzo's en bruin is ook super lekker maar dat kan je beter niet doen als je geen tolerantie heb voor een van de twee. Maar als je het dan toch wil doen slik dan eerst je benzo en wacht tot dat tie werkt. En dan voorzichtig bruin gaan roken en kijken hoe je voelt. Have fun."