Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bladie zei: Ben normaliter een ´meelezer´ en geen ´schrijver´, maar heb nu dan toch ook een vraagje. Sinds een jaar gaat er vrijwel geen weekend voorbij zonder cocaine. En het worden steeds meer grammetjes. En doordeweeks kan ik de verleiding ook wel eens niet weerstaan. Merk dat mijn gezondheid achteruit gaat en ik als persoon. Ben gewoon minder leuk voor mezelf en voor anderen. (Excuus voor lang verhaal, maar ben een vrouw en dus lang van stof ) Gisteravond geregeld nieuwe troep laten aanrukken. Had niet eerder bij hem gehaald. Nu de vraag: de smaak en geur was anders en heb nu ook nog een vieze chemische smaak. Vooral als ik hoest. Wat zat er door? Ik denk zelf speed, maar ben benieuwd wat jullie denken. Best fijn om dit even op te schrijven. Realiseer me dan ook extra dat ik erg verkeerd bezig ben. Ik heb dan ook vanmorgen mijn beste vriend ingelicht, de foute nummers uit mn tel gewist, andere gram door toilet gespoeld én voor morgen een afspraak gemaakt bij de huisarts. En ik voel me er prettig bij. Rustig. Klik om te vergroten... bij je vorige pakjes zat er geen chemische smaak aan? ik proef altijd wel chemische shit hehe.."
"eigelijk juist alleen maar als ik me goed voel.."
"plantenbak zei: Typisch coke dit weer :P Meestal toen ik het deed haalde ik zo weinig (bijna altijd halfje) dat het voor het eind van de avond op was. Als ik dan al wat overhield ging het mee naar huis en dan ging het de volgende ochtend/middag op aan een schoonmaakbeurt. Klik om te vergroten... meesterlijk :P klinkt herkenbaar hehe"
"dat eindigt altijd in rukken.."
"dat klinkt indd als bs"
"pak n paar stevig gedroogde paddo's misschien kan je dan wel lopen hehe"
"mm eigenlijk altijd zonder.. ik vind drinken een fijne bezigheid op zijn tijd.. en ik heb er geen zin in dat als ik straks ergens rustig een biertje drink dat ik dan gelijk wil snatsen.. dat is echt een kut vibe.."