Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje

vraagje

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen coke meer snuiven is ook een goede oplossing. Drugs nemen om de nadelen van andere drugs tegen te gaan. Heel gezond. :wink:
k
ko67Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi
heb een vraagje ivb met gebruik van cocaine , ik ben rolstoelgebruiker af en toe gebruik ik cocaine , maar soms krijg ik dan last van licht opkomende spasmen , wat zou ik dan best kunnen gebruiken om die wat te onderdrukken , diazepam , zolpidem , of iets anders
wat zou het best zijn om dan te nemen , met vriendelijke groeten ,
nu heb ik zolpidem liggen kan ik dit gebruiken ??
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je wilt het niet horen natuurlijk, maar:
DrippTone zei:
Geen coke meer snuiven is ook een goede oplossing. Drugs nemen om de nadelen van andere drugs tegen te gaan. Heel gezond. :wink:
Klik om te vergroten...
Dit.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke verhoogd nou eenmaal dopamine en dit is een activerende neurotransmitter en is een belangrijke neurotransmitter voor bewegen. Door benzo's erbij te gaan gebruiken krijg je juist minder actiepotentialen (remt neurotransmitters). Het gaat elkaar dus lekker tegenwerken, dus zal je denk ik minder van de coke voelen.

Just let it be. Spasmes zijn nou eenmaal een van de minder fijne bijwerkingen.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deze mag in ons coke subforum...
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
ko67 zei:
hoi
heb een vraagje ivb met gebruik van cocaine , ik ben rolstoelgebruiker af en toe gebruik ik cocaine , maar soms krijg ik dan last van licht opkomende spasmen , wat zou ik dan best kunnen gebruiken om die wat te onderdrukken , diazepam , zolpidem , of iets anders
wat zou het best zijn om dan te nemen , met vriendelijke groeten ,
nu heb ik zolpidem liggen kan ik dit gebruiken ??
Klik om te vergroten...
Spasms zijn voortekenen van je naderende Apocalyps.
El Morte kan je nergens mee onderdrukken.
h
hatseflatsLid
01-01-2024, 00:00
#8
pak n paar stevig gedroogde paddo's misschien kan je dan wel lopen hehe
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
hatseflats zei:
pak n paar stevig gedroogde paddo's misschien kan je dan wel lopen hehe
Klik om te vergroten...

Meneer hatseflats heeft een offciele waarschuwing gekregen voor deze post. Mocht hij hierna in herhaling vallen, dan zullen wij hem een ban geven...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."