Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"snoepies ketsers of gewoon pillen"
"wachten op het station is echt een drama als onker auto's zijn eng maar smaken wel echt chill rustig aan anders worden de piramides boos kijk ff op je telefoon wil weten waneer de zon op komt kan iemand even me biertje dicht maken want heb dorst"
"douche, je tanden poetsen, water ijs, geld en een blacklight, schijten , bowlen op de wii."
"krijg altyd een soort opstopping van drugs, 2-5dagen niet poepen is niet ongewoon na een nacht aan de xtc."
"Als je te vaak xtc gebruik word het echt gewoon ''saai''. Je spaced hem veel minder hard. Vrijdag en zaterdag aan de pillen gezeten en door ik het te veel en te vaak achter elkaar doe deze Afgelopen Weken vond ik me snoepie niet eens zo heel geweldig en na 4 pille niet eens zo vaag als een bal. Dus mijn mening hou er een tyd tussen blijft het gewoon leuk en het is beter voor je."
"ik heb ook altyd mega grote pupille en de dag erna hangt het er echt van af of ik veel of weinig heb gebruikt."
"geen last van"
"thuis op een bank met een dekentje en een warme kop thee op een groot feest waar toffe muziek word gedraait."
"ja vaag zijn en slapen is niet chill"
"ik heb er ook last van, 2 dagen terug kwam ie zo hard aan dat ik er misselijk van werd en er dubbel van zag. nou eerst maar een tyd niks, even tydje ''gezond'' doen"