Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje en een lijn

Bommetje en een lijn

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Morgen ga ik naar Kingsday in het Olympisch stadion @Amsterdam.
Ik heb wat onversneden pep weten te bemachtigen(heb het 2x vaker op dit jaar, goed spul)
Nu ik heb dus wat vraagjes.
Ik heb een klein bommetje(100mg), de pep wil ik daaruit halen en dat dan wegsnuiven

Ik heb ook nog een grote(300mg), deze wil ik in zijn geheel slikken.
Het idee om te kunnen slapen heb ik maar laten varen.

Het feest begint 13.00 tot 21.30
Wat is volgens jullie de beste volgorde en de beste tijdstippen om het te nemen?
De vorige keer heb ik 3 bommetjes van 250mg op en ben toen 2 dagen doodziek geweest.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aangezien je nog niet frequent gebruikt en zo te zien geen probleem hebt met snuiven zou ik gewoon lijntjes trekken tot je op het gewenste effect zit :wink: & dan bijnemen als het effect wat begint af te nemen
Want een bommetjes van 300mg onversneden pep kan redelijk hard aangekomen :mrgreen:

En ik zou gewoon beginnen wanneer je er zin in hebt met een half grammetje moet je toch wel ZEKER 8h en half goed zijn :)
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveQuality zei:
Aangezien je nog niet frequent gebruikt en zo te zien geen probleem hebt met snuiven zou ik gewoon lijntjes trekken tot je op het gewenste effect zit :wink: & dan bijnemen als het effect wat begint af te nemen
Want een bommetjes van 300mg onversneden pep kan redelijk hard aangekomen :mrgreen:

En ik zou gewoon beginnen wanneer je er zin in hebt met een half grammetje moet je toch wel ZEKER 8h en half goed zijn :)
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie.
Ik ben bang dat ik te snel bijpak of dat het uitwerkt en ik niet meer in die rush kom :(
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed is een heel makkelijke drugs om bij te doseren om terug op het gewenste effect te komen :)
& teveel nemen zal zeker niet gebeuren als je rustig bijdoseert :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wauw, een bommetje van 300mg is echt behoorlijk veel, heb je de puurheid van je speed laten testen?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
dayummm 300mg daar ga ik echt slecht op, dat is echt te veel! Ik zou denk ik out gaan of zo :P
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu lekker thuis!
Topdag geweest
Heb grote bommetje opengemaakt
Om 2u/half4 en 5u een lijntje op en om 6u het kleine bommetje ingeslikt
Begon helemaal te zweven :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
speed is vooral werkzaam in de eerste 6 tot 8 uur ofzo dat je het ingenomen hebt. meestal merk je via je neus echt wel in een half uur hoeveel je ophebt, dus elk half uur een beetje snuiven tot je tevreden bent is wel een goede manier.

bommetjes werken langer door, en het duurt langer voordat je doorhebt hoeveel je binnen hebt gekregen.

als je het niet zeker weet kun je beter kleine beetjes snuiven dat flinke hoeveelheden in een bommetje stoppen.

als je niet genoeg ervaring hebt om de kwaliteit te bepalen, en ook niks heb laten testen, word het lastiger, maar bovenstaande advies blijft gelden.

100mg poeder kan 6mg speed of 73mg(zuiver met sulfaat) zijn. alles daartussen is mogelijk, dus pas op met je 300mg bommetje, die kan makkelijk vervelend uitpakken als de kwaliteit gewoon goed is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."