Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"duidelijk vrouw gefeliciteerd"
"hey mayan ... ik zelf heb alle respect voor de mensen die op forums plantjes showen vidn het onwijs leuk om te zien en er zijn kweker bij waar je heel veel van kan leren ... ik zelf zal niet iets op het forum posten puur omdat ik het niet meer kan weghalen ( ik heb het over iig wietforum ) ... daarvoor deed ik het ook al niet ik ben een van die 'para' figuren... mayan over je opmerking van 1 plantje is het het niet waard!!! als je 1 plantje heb als female zaadje of als stek en je toppen deze een aantal keer in een 20 liter pot en scrog de plant mooi heb met verduisteren tog mooi een ons of anderhalf tot 2 voor niets ...en je weet zeker dat het goed zit met je wietje je bespaard zo tog een hoop geld... mocht je niet kunnen verduisteren laat je het tog een enorme struik worden dan zou je met goed weer zeker een leuk jaar voorraadje hebben en al is gedacht aan guarilla kweken ?? dit jaar zorg ik er sowieso voor dat ik niet naar de shop hoef maar mag als ik is wat anders wil bespaard me een hoop geld"
"@mayan: jij bent nummer 1 in het pare wezen jah :P gefeliciteerd ... ik zet van mezelf nix op internet !!!! kan het ook neit tegen me gebruikt worden maar gepakt worden met guarilla :P hahahaha sorry maar ik lach me hiero rot !!! een guarilla spot is er eentje daar waar niemand komt !!! en ALS er dan tog iemand komt is het vaak een verdwaalde wandelaar ... NIET MENEER AGENT DIE IN ZIJN PAUZE FF LANGS KOMT RIJDEN OFSO ! spots in de middle of fucking nowhere ... ( die niet aan de grens van je achter tuin ) me plantage is gepakt vorig jaar een guarilla wel te verstaan !!! veel werk aan gehad met nog 2 kennissen van me ... potten waren door ons alle aangeraakt spullen die er stonden van ons ook onder het dna etc etc ... een van die kennisen is een bekende bij justitie en heeft al dna af moeten afstaan ...kwestie van het opsporen van de vigner afdrukken in eht systeem en hopa... de potjes die ik gebruikte waren bekers ...emt me domme kop gebruikte ik bekertjes van een bepaalde firma waarvan er 1 in mijn stadje zit en de eerst volgende zit 40 km verderop ook nog een dikke kans om op gepakt te worden !!! maar niemand van ons is gepakt !!! het het ging hier niet om een paar plantjes !!! maar om werk van 3 volwassen personen... ik vidn dus dat je het zwaar overdrijft met als als als .... wat als je nu naar buitenloopt en onder de bus komt??? die kans is net zo groot als gepakt wordne met guarilla. ik respecteer je mening maar begrijpen doe ik het ECHT NIET"
"greenhouse test ontzettend veel genetica in spanje ... waarom ??? omdat het weer daar vele malen beter is ... 900 gram per plant is zeker haalbaar maar niet of nauwelijks in nederland of het weer meot echt mee zitten !!! volle grond is een must en op tijd beginnen als je na gaat dat wanneer de kweker verstand van zake heeft een plant 3 tot 3,5 meter hoog word en een straal van 2 meter kan hebben ( van stam naar buiten dus 4 meter als je van links naar rechts kijkt ) is het ineens wel geloof waardig !!! in nepalm staan BOMEN deze zijn tegen de 6 meter en overleven daar. nou hoor ik mensen als scheeuwen hier op DF ganja is tog een 1 jarig plantje!!!! ja en nee ... zolang ganja meer dan 16??? ( tis per soort verschillend ) bruikbaar licht ontvangt zal het niet in de bloei schieten binnen een jaar !!! ( door factoren als stress kan het alsnog komen dat ganja dan bloeit ) omdat in nepalm de zon eigenlijk altijd schijnt overleven de bomen daar de zomer een plant met een aantal kilo is dan ook niet onrealitisch... dit zou je alleen in nederland niet krijgen vanwege het aantal uur dat de zon hier schijnt in bepaalde maanden ( neem bijv januari ) en het weer er niet naar is !!! met bijv pruple tops van high quality seeds kan ik bevestigen dat je der zeker een halve kilo per plant van kan halen !!! zaadleveranciers zetten vaak wel de mooiste opbrengsten neer ... wat ook n iet gek is, de kweker zelf heet het ook nooit over dat ene kut plantje dat maar 11 gram opleverde maar over zijn vetste oogsten met de church in de volle ( goede bemestte ) grond rond halverwege mei zal zeker 3 meter hoog kunnen worden en goed breed een halve kilo per plant is dan ook mogelijk mits het weer mee zit ... uiteindelijk kun je met 5 plantjes dus als nog met 2,5 kilo droog zitten !! LET OP DIT ZAL NIET MAKKELIJK GAAN !!! suc6 greetzzz gtje"
"122 is voor tl hoog zat maar mocht je hier en daar wat willen aanpassen zou ik als ik jouw was 150 hoog aan houden ... let op tl heeft bijna geen diepstraling 10 tot 15 cm daarna verminderd je licht dramatisch je moet dus kweken onder een scrog opstelling !!! en neem geen tl aan de zijkanten prop die er maar lekker aan de bovenkant bij!!! hou je hokkie 80x80 dan ku8n je er altijd nog een 250 watter in knikkeren ( believe me 90% stapt uiteindelijk over op hps ). je kunt idd ook 1 grote aardebak maken stop hier bodemverbeters bij en haal een goed grondje bij een growshop ( light mix raad ik je aan ) dan heb je namelijk geen last van overvoeding en je kunt zelfs sneller bij sturen met flesjes voeding. voor je hier echt aan gaat beginnen zou ik als ik jouw was me goed inlezen !!! op wietforum staat ontzettend veel, voor jouyw is het het handigst als je de sticky lees bij de indoor scene !! neem ook de micro afdeling mee !! wietforum is momenteel nog ff plat maar erg lang kan het niet meer duren greetzzz gtje ps: ik zou niet voor zelf bloeiende soorten gaan om binnen te kweken !!! die zijn leuk voor buiten maar voor binnen is er veel en veel meer lekkers !!"
"oww nog vergeten te zeggen ... je hokkie ku8n je maken van mdf MAAR bij warmte en vocht kunnen gassen ontstaan daarom zou je deze af moeten werken met verf ( meteen goede reflectie ).... hpi = voor de groei bevat veel blauw spectrum ( bevorderd de groei ) hps= voor de bloei bevat veel rood spectrum ( bevorderd de bloei ) hpi is btw leuk voor je moeder hokken maar om voor 10 dagen een speciale lamp te halen ( voorgroei periode ) alleen een hps is genoeg !!! ja je hebt een lampie nodig voor je buiten planten alsje ze na binnen zet greetzzz gtje"
"de enigste reden dat je plant nog niet bloeit is omdat het een laat bloeier is maar goed je hebt nog een weekie ongeveer dan zullen ze ongeveer klaar zijn eind augustus ... word het nog later word de kans dat je wat fatsoenlijks oogst klein(er). wanneer je volgend jaar weer aan de slag gaat kun je het beste achter vroegbloeiers gaan ... trap daarbij niet in de 'early' meut zoals early girl en early skunk van o.a sensiseeds want ook die zijn geen fuck waard. hier een aantal soortjes die zich buiten al hebben bewezen easy sativa NEW!!!!!!dame blanche irbei danish gold de easy sativa en de danish gold zijn zeer vroeg klaar !!!! die andere 2 kunnen gewoon goed tegen slecht weer suc6 greetzzz masteryero ps: je kunt ook gaan verduisteren dan kun je alles buiten zetten wat je wil zetten"
"hey man een simpel maar tog doeltreffend hokkie is als volgt hout voor een hokkie van 70 breed x 40 a 50 cm diep en een 80 cm hoog ( kan lager maar beter iets speling dan te kort komen tog ) neem hiervoor hout dat geen gassen vrijlaat !! je planten kunnen daardoor sterven verder moet het vocht bestendig zijn je hok word namelijk een saunatje !!! je kunt ook gewoon mdf plaat nemen super goedkoop makkelijk te bewerken hierna dien je het geheel wel te witten ... dit geeft als het op een goedkope manier moet mijn voorkeur je schilder namelijk ook meteen een reflectie laagje ( wit weerkaats) dan heb je 4 x 18 watt TL NODIG ga A.U.B niet lopen klote met spaarlampen !!!!!! helemaal niet met gloeilampen !!! ken genoeg mensen die onder tl wel wat fatsoenlijk hebben weten te oogsten onder spaarlamp ( lage wattage ) nog niet ... neem hier bijpassende armaturen voor en let op bij de kleur code !!! kleurcode coolwhite 33 is zeer geschikt voor de groei fase doro het blauw spectrum wat in deze lampen zijn ...vaak hebben bouwmarkten standaard coolwhite 33 erin zitten !!!! controleer het wel !!! voor bloei heb je 4 x 18 watt tl nodig kleurcode 827 deze geeft een wat meer rode/oranje kleur en bevorderd de bloei !!! mocht je niet genoeg geld hebben om allebei te doen kies dan voor allen de 827 !!!!!! in de groei zal je plant meer strekken maar het gaat uiteindelijk allemaal om de bloei / opbrengst/ kwaliteit !!!! verder heb een 2 ventilatoortjes nodig gewoon van die simpele computerventilatoren ... zorg wel dat ze geschikt zijn voor 24/7 werk !!! deze sluit je aan op een adapter de ene laat je na binnen zuigen ( aanzuiging ) de andere van binnen naar buiten ( afzuiging ) als je een kuub of 40 hebt is het meer dan genoeg zo warm word tl ook niet ... dan nog een tijdklok die precies zorgt dat het licht aan en uit gaat wanneeer dat nodig is !!! je kunt hier gewoon een goedkope halen bij de bouwmarkt je sluit tog niet meer dan 100 watt en dat kan geen kwaad !!! zorg ervoor dat je hokkie licht dicht is !!!! met goed kijken en speuren kun je zo'n basis hokkie al wel fixen voor 50 euro !!!! lees je goed in !!!! dan heb je hele lekekr wiet kijk is op www.wietforum.nl in de micro/fluo afdeling daar staat ALLES in !!! veel suc6 greetzzz gtje"
"de leb27 die daar libanon30 word genoemd onder zenseeds is helemaal een plaatje om te kweken een van de vroegste onder hun soorten ik heb vandaag zojuist 5 soorten binnen gekregen van een collega grower waaronder een krusing erdpurt x purple#1 x erdpurt deze moet vuur gaan opleveren ik ben zeer benieuwd ik wil zelf nog royal dane 08, libanon30 en thyphoon bestellen van alles wat in de tuin en allemaal lekekr snel klaar geen gekloot met verduisteren nou .... :P misschien ook nog wat om te verduisteren maar het word iig minder sjouwen greetzzz gtje"
"wat denk je GVD zelf .... kijk is op internet !!!!! naar wit zaden de kosten minstens van een pakketje zaad kost tog wel 15 euro !!! en dan heb je er 10 koop is een zaak vogelzaad hennep dan heb je voor je hele leven genoeg zaad voor nog geen 3 euro KOM MAN KAN JE ZELF DAN NIET BEDENKEN DAT DAT NIET BRUIKBAAR IS !!!!! dit soort mensen .... ze bestaan nogaltijd duss !!! wees zuinig opjezelf je bent een zeldzaam ras !!!!! :P btw: vogel zaad ( hennep) is gemuteerd komen idd geen goed ontwikkelde toppen aan komt dat wel dan mag de top zelf niet meer dan 3% thc bevatten oftewel je kan 5 gram weg smoke en je hebt nog geen effect !!!!"