Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"W00T!!!, ben niet meer de enige die benen heeft gestemd"
"Nu zelfs 3 mensen! Maak jezelf bekend! :P"
"persoonlijk vind ik die van RSW beter"
"Overnieuw beginnen met je geld. Dus nu gewoon weer 100/1000 euro nemen en dan weer spelen tot een bepaald bedrag 3000/30000 of totdat dat geld op is. En gokverslaving zuigt harde ballen, ik heb met je te doen."
"Goed om te horen berbatov, heb je het geld veilig weg kunnen zetten? Ik hoop dat je helemaal kunt stoppen, of je moet wel met zulke pietluttige bedragen (kunnen) spelen. Ik wens je veel sterkte."
"Gewoon Amerikaanse anti-drugs propaganda."
"Slecht plan, ik ben iig van mening dat je het beter kunt laten. Grz. BT"
"Kyuss."
"Dit jaar voor het 2e jaar, met het vliegtuig, paar daagjes eerder. Als je drugs wil scoren, neem een Nederlandse vlag, ze weten je dan zeker te vinden. Kwamen vorig jaar gewoon mensen langs de tenten of we hash/pillen wouden kopen. Szigettrein werd vorig jaar nauwelijks gecontroleerd door de douane. Stapten ongeveer 40 douaniers binnen die eigenlijk alleen de trein door liepen en alles filmde. Szigettrein heeft ook eigen beveiliging, dus ga niet gebruiken in de trein, want ze zetten je eruit. Maarja, ze laten me dit jaar geen keuze op het festival, dag 0 is reggaedag met UB40, The Wailers, The Skatalites en nog meer artiesten. Voor het nieuws kijk ik altijd op szigetnews.com."
"Ik zeg zelf altijd, dat ik niks tegen homo's heb. Maar ik kan er ook gewoon niet tegen als een man(meestal homoseksuelen) zo verschrikkelijk verwijfd doet. Ook vind ik het niet zo tof dat ze je lastig vallen, maar dat vind ik ook van heteromannen die vrouwen lastigvallen"