Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een hele grote berg knipafval uiteindelijk een leuk kampvuurtje van gemaakt (wantrouwde het uiteindelijk wel) een kratje bier een vles vodka en in amsterdam nog 3 zakjes wiet"
"mijn ex wist altijd drama te maken erover precies rond de dinsdag maar als je vriend of vriendin open staat voor het gebruiken van drugs is het naar mijn idee een top combi"
"Mindless zei: Lekker! Hot! Ik vind het rustige begin het mooiste. Wanneer het los gaat, mocht het van mij allemaal nog wel een tikje harder. Het lijkt dan wat ingehouden. Klik om te vergroten... (7.5/10) dit nummer spaced zo lekker weg https://www.youtube.com/watch?v=Evlm_lNwl2w"
"Ik zit te denken om deze zomer voor het eerst een keer xtc te nemen. Ik heb veel positieve verhalen gehoord dingen gelezen maar nu zit ik met een paar vragen. - hoeveel mg mdma in xtc vorm zou goed zijn voor een eerste keer ? - ik heb vrij heftige trip verhalen gehoord klopt dit? Alvast bedankt !!"
"Dankjewel Voor je reactie, ik was vergeten om erbij te zetten rant ik 75 kilo ben en 1.88 lang ben. Nu gaan zoeken naar een geschikt moment en een mooie plek (feest, festival of een normale rustigere plaats). Alle tips blijven natuurlijk welkom"
"Hartstikke bedankt klinkt als een mooi plan om binnenkort eens uit te voeren. Ben benieuwd naar het hele gevoel De kans op een bad trip om het zo te noemen is klein als je op een normale manier een geteste pil neemt je goed voelt enzovoort al neem ik aan dat je wel kan schrikken van het effect. Tenminste ik krijg van meerdere mensen te horen dat het zo'n appart gevoel is op een manier die totaal onbekent is"
"Het was sws al het plan om het idd met een goede vriend te doen en ik denk dat ik begin met een dosis op 1 keer mn gewicht . En een kwartje bij te nemen als dit te weinig zou zijn ik ga dit als eerste keer goed van te voren bedenken dat er weinig verrassiningen komen. En me zoveel mn ervaring kam focussen. Opzich kan ik met wiet wel als mn space (8om het zo te zeggen) raar valt (ik blow een twee keer per maand om het een mooie ervaring te houden ) wel accepteren en er dan van genieten terwijl ik het eerst als onprettig beschouw. rust"
"Alcohol: bier en gin En appelsap<3"
"Hallo df ers Ik heb de wortels van de valeriaan plant ik las dat deze drogen en er thee van zetten een zeer rustgevend effect zou hebben. Heefd iemand hier ervaring mee of zou her vers ook kunnen?? En weet iemand een specefieker effect en hoeveel zou een redelijk effect geven . Alvast bedankt en always enjoy the good times"
"19 december valhalla rai 1 januari Reaktor warehouse elementstraat 23 januari hardbass gelredome 27 chateau techno ferrodome verder was een van de easter editions van awake liefst met capriati maar die kaartjes zijn zoo duur"